MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het niet handig om dan op de website een formulier te maken die mensen in een database zet. Daarbij word dan gelijk een email gestuurd naar een bepaald email adres. Op de website staan dan ook de instructies voor betalen. Wanneer er is betaald kunnen wij dat in de database veranderen. Zo heb je alle gebruikers bij elkaar, zie je precies hoeveel mensen er nog moeten betalen, hoeveel er hebben betaald, etc :) .

Ik zou zeggen, bouw het in, dan kan het getest worden....BACA doet het meestal ook op die manier en dat werkt, zeker financieel gezien, erg prettig....

En het handjevol last-minute-aanmeldingen kan dan cash aan de start afrekenen....
 
Het geld zal overgemaakt worden naar mijn zakelijke rekening.
Ik ben bij verschillende banken geweest ,maar die doen allemaal moeilijk.

Ik heb met mijn boekhouder overleg gehad en ik kan mijn zakelijke rekening beschikbaar houden.

Hier volgt later meer informatie over.

En idd de last-minute mensen kunnen gewoon cash betalen.
Martijn start op zijn eigen locatie.Die doet dan de inzameling en Sander op zijn locatie.

Ik kan het zelf ook doen natuurlijk maar weet nog niet waar ik start.
 
Laatst bewerkt:
Het geld zal overgemaakt worden naar mijn zakelijke rekening.
Ik ben bij verschillende banken geweest ,maar die doen allemaal moeilijk.

Ik heb met mijn boekhouder overleg gehad en ik kan mijn zakelijke rekening beschikbaar houden.

Hier volgt later meer informatie over.

En idd de last-minute mensen kunnen gewoon cash betalen.
Martijn start op zijn eigen locatie.Die doet dan de inzameling en Sander op zijn locatie.

Ik kan het zelf ook doen natuurlijk maar weet nog niet waar ik start.
optie? :
http://www.detelefoongids.nl/bg-l/17771037-Shell+Station+Kriterion/vermelding/
 
Laatst bewerkt:
Als jij je aangesproken voelt om hun aan te schrijven mag dat.Laat dat dan wel ff weten zodat we het niet dubbel doen.

Ik ben bang dat dat niet helemaal aan mij besteed is....... sorry

Ik probeer een beetje mee te denken maar kwa uitvoering kan ik even niet zo veel voor jullie betekenen. (behalve om mee te rijden natuurlijk *D )
 
Laatst bewerkt:
Hallo Peerke.

Normaal gesproken alleen lezer op dit forum maar hier toch echt een inlog aan moeten maken.
Ik woon ook in 's-Hertogenbosch en wil je graag helpen.
Mijn email staat in mijn profiel of stuur even een PB waar ik je mee kan helpen.
Gewoon aangeven wat je nog nodig hebt hier in de buurt.

Heb je nog gedacht aan het terrein waar je bijzondere verrichtingen examen moet doen (bij het autotron)?
Hier zit ook een mini cirquit bij en is er meer dan voldoende ruimte om te parkeren.

Nogmaals laat maar weten waar ik je bij mag helpen!
 
Hallo Peerke.

Normaal gesproken alleen lezer op dit forum maar hier toch echt een inlog aan moeten maken.
Ik woon ook in 's-Hertogenbosch en wil je graag helpen.
Mijn email staat in mijn profiel of stuur even een PB waar ik je mee kan helpen.
Gewoon aangeven wat je nog nodig hebt hier in de buurt.

Heb je nog gedacht aan het terrein waar je bijzondere verrichtingen examen moet doen (bij het autotron)?
Hier zit ook een mini cirquit bij en is er meer dan voldoende ruimte om te parkeren.

Nogmaals laat maar weten waar ik je bij mag helpen!


Voeg me ff toe op msn of mail ff op pm.pieters@telfortnl

Een locale kan ik zeker gebruiken.Spreek je later en alvast bedankt
 
[img=100,75]http://tweakers.net/ext/f/2Tr6jlbDiMJeb8GzwGX6IEKd/thumb.png[/img]

?

Ik wil sowieso nog even wachten totdat ik het officiele logo van de KWF Kankerbestrijding heb ontvangen, dit is puur een vectortrace uit een plaatje (niet mooi dus, zeker niet op hoge resolutie).

Wat nog leuk kan zijn, is voor alle ingeschreven motorrijders 2 stickers uit te printen die men op een plek (vooraf bepaald) op de motor kan plakken, zo zie je precies welke motoren meedoen met de actie en krijg je een mooie link :) .
 
Laatst bewerkt:
Vind het opzich wel een leuk idee.

Stikkers uitprinten word lastig als mensen geen stikkerprinter hebben.
Het officiele logo staat op internet genoeg.Zoek maar via Google.
 
Ik bedoel dat wij iets van 1000 stickers printen en die uitdelen op de verzamelplaats, dan kunnen ze hem direcht daar erop plakken :) .
 
Ik heb vrijdag een afspraak bij een stikkerbedrijf.Als dat niks word kan ik altijd deze nog proberen.
 
Ik denk dat veel mensen die mee gaan rijden gebruik gaan maken van het 'contant betalen op de dag zelf' , dat is ook wel iets waar je denk ik van te voren iets voor moet organiseren. iemand met een gepantserde truck of zo :)

Je kunt overigens ook gewoon een rekening openen zonder het doel daarbij te vermelden.
Ing / postbank doen daar helemaal niet moeilijk over. Dat maakt het voor jou misschien toch een stuk overzichtelijker.
 
Dat is inderdaad iets om over na te denken. Misschien mensen die van te voren betalen (dmv overschrijving oid) te 'belonen' met een sticker en goodies?
 
De stikkers worden geregeld.
De ING op het kantoor waar ik ben geweest deed wel moeilijk.
Ik zal het nog eens proberen bij een andere.
 
Net bij de eindlocatie geweest en omdat ik van sommige mensen de vraag krijg hoe groot het terein is waar we eindigen.

Het is 5000m2 dus een hele lap.
We kunnen het geheel gebruiken.

Mocht je dus bedrijven enzo kennen die ook willen komen,laat maar ff weten.We kunnen er genoeg kwijt!!
 
Erg mooie logo.Deze gaat morgen mee naar de stikkerontwikkelaar.
 
Logo mag niet gebruikt worden van KWF Kankerbestrijding:
Het logo mag gebruikt worden onder een aantal voorwaarden. We vinden uw logo een erg mooie en creatieve versie, maar helaas mag ik het niet goedkeuren.
Bijgaand vindt u de normering betreft ons actielogo. Zou u het even goed door willen lezen en op basis daarvan een nieuw logo willen ontwerpen?
Het logo mag bijvoorbeeld niet vervormd worden en het vlak ‘een actie voor’ moet eraan vast blijven.

Oftewel, daar koop ik helemaal niets voor...

EDIT: Ik sloop dat KWF Kankerbestrijding + logo wel eruit, ik maak een eigen logo, wat we dan hiernaast (officiele logo) knallen:

[img=100,75]http://tweakers.net/ext/f/8mAd36525k1rDGi9XeEFqtYw/thumb.jpg[/img]
klikbaar
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan