MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ontzettend druk geweest met werken dus kijk nu pas weer in het topic, had anders wel met Bensi mee kunnen rijden.

Maar goed, ik heb mail over de shirts. Ik forward de mail naar Bensi.
 
Graag alle info doorsturen naar de mensen die wel komen.
Heb de info van de site enzo ook nog niet mogen ontvangen.

Tot straks allemaal
 
Thanks.
Ik ga me nu omkleden en aan de slag.Lees het morgen ff na.
 
Prachtig initiatief dit...Ik heb um bij mijn favo's staan nu en omdat het nog een beetje koffiedik kijken is wat ik doe op 5 juni zeg ik nog niet direct JA ik ben erbij maar ga mijn best doen om dit wel te zijn....
 
AL een aantal dagen geen updates meer van iemand.


Iemand al iets nieuws?
 
full


De mooie banner van Zen...

@ Peerke - kun je 'm in de OP zetten? Bovenaan?

@ Roy R - krijg net bericht van Brasletti dat alletwee de t-shirt leveranciers waar hij contact mee had afhaken -O- wellicht krijg jij wel wat voor elkaar...
 
Hij staat erbij!!

Mocht de andere banner klaar zijn stuur maar door.Verander ik hem
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

De mooie banner van Zen...

@ Peerke - kun je 'm in de OP zetten? Bovenaan?

@ Roy R - krijg net bericht van Brasletti dat alletwee de t-shirt leveranciers waar hij contact mee had afhaken -O- wellicht krijg jij wel wat voor elkaar...

Nou wat hij in de mail gezet was:
fijn dat je aan ons denkt. een goed initiatief ook.
uiteraard kunnen wel 500 shirts drukken, maar sponsoren lukt
uiteraard niet zoals je wel zult begrijpen. wanneer we voor een mooie
prijs deze shirts mogen leveren dan kunnen we met de crew shirts ook
wel wat betekenen.

Ben alleen bang dat de prijs toch te hoog gaat zijn. Is er al bekend wat er voor de shirts gevraagd wil worden? Dan kunnen ze kijken of ze dan wel of niet wat kunnen betekenen.
 
Laatst bewerkt:
Nou wat hij in de mail gezet was:Ben alleen bang dat de prijs toch te hoog gaat zijn. Is er al bekend wat er voor de shirts gevraagd wil worden? Dan kunnen ze kijken of ze dan wel of niet wat kunnen betekenen.
Ik ga vanmiddag wel even langs een bedrijfje in de buurt (http://www.hoefnagelsportprijzen.nl/), en om te beginnen zal ik maar vragen om alléén de crewshirts? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan