MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, in m'n eentje, naar m'n werk, of achter een Landmark aan. Als ik tijd heb is het rotweer. Als het gnap weer is moet ik werken of ik heb wat anders -O-
Hoe gaat het met jullie?
 
Wij doen dinsdagavond weer met een groepje een ritje als het goed is :Y

Wie zin heb mag aanhangen, is wel een groep die het tempo er goed in heb.
 
Dan haak ik af...
P1070153.jpg
 
zeg, als jullie naast een vrachtwagen rijden, hebben jullie dan nooit de neiging om je hand tussen de wielen te steken of ligt dat aan mij?

Haha, dat komt me wel bekend voor. Of de "wang" van de band aanraken. Daar word ik dan wel geil van.
 
Beste leden,

Ik zou mij even voorstellen ik ben Rudi en kom oorspronkelijk uit Hoorn. Op dit moment woon ik in Avenhorn en ben ik 28 jaar. Ik volg dit topic al een aantal jaren en was er al bij vanaf deeltje 6, dus sommige zullen nog weten wie ik ben. Laatste paar jaar heb ik een stuk minder tijd gehad om te rijden en was uiteindelijk gestopt met het volgen van het forum. Ik ben iemand die liever rijdt dan uren te spenderen op het forum, maar probeer regelmatig wat mee te lezen en af en toe wat te posten.

Ik ben rijinstructeur in de omgeving Hoorn en ben momenteel bezig met de opleiding tot motorinstructeur. Hiervoor heb ik een Kawasaki er6n aangeschaft waarop ik de examens kan halen en waarop de leerlingen uiteindelijk hun rijlessen gaan volgen. Tot die tijd gebruik ik deze motor ook voor privé ritjes, aangezien ik nog geen volgmotor heb aangeschaft.

Laats zijn we op de motor ook naar de Eifel geweest waar deze foto is gemaakt.

y3mjNnWvEgfVyh1wr01YO5ZvtzJRibKqmqaD5sH_aTdy2EMbkTDrdXR6LYbscfG1VWmtrkjmRaiyC247GOsczY_wmA48VyG6UgUhZKip90AJ-ydp7p-09CvcUSmnJNjKTb_XbrnAwTev7wZMQrTRpEQxNhySJjTMFBGwAAyTmgKg7Y


Het lijkt mij leuk om weer af en toe met de groep mee te rijden. We komen langzaam aan het einde van het seizoen maar er zullen nog genoeg mooie dagen zijn om een middag te rijden :] Vaak zal de vriendin mee achterop zijn totdat ze zelf haar rijbewijs heeft natuurlijk.

Wanneer is het volgende ritje?
 
groep is dood :+ maar er is nog wel een whatsapp groep volgens mij, daar worden ritjes wel aangekondigd door de deelnemers. weet niet wie nu de beheerder van die groep is. ik ben eruit iig
 
1x in de 2 weken gemiddeld, maar na de afgelopen vakantie nog niet aan toegekomen.

staat je monster nu ook alweer te koop? is ie stuk, of vind je hem te betrouwbaar en dus saai? :+
 
1x in de 2 weken gemiddeld, maar na de afgelopen vakantie nog niet aan toegekomen.

staat je monster nu ook alweer te koop? is ie stuk, of vind je hem te betrouwbaar en dus saai? :+

Hij doet het te goed, dus hij moet weg. Ik heb een oh zo betrouwbare mono gekocht :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o o :o :o :o :o





:o :o :o :o








:o

Staat nu bij MAD.
 
Het zou leuk om af en toe weer is een zondagmiddag een stukje te rijden. Dus ik blijf het topic wel volgen. Komende 2 weekenden ben ik in Spanje maar over 3 weken wil ik best een ritje organiseren als het weer het dan nog toelaat.

Wanneer: Zondag 25 september 12:00
Waar: Mc donalds Schagen
Rijstijl: Rustig/toeren

Hoor graag of er genoeg animo voor is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan