MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Hey allemaal,
Ik ben Jorien , 28 jaar, wonend in Alkmaar en vandaag me rijbewijs gehaalt!
*O*

Helaas geen eigen motor, dus voorlopig nog even huren.. :]
 
Gefeliciteerd Jorien! Bij welke rijschool had je les? Heb je al een motor op het oog?

Dankjewel allemaal! :) Ik had bij Hoekstra les , erg goed geregeld allemaal en een top rijinstructeur!!
Ik vind een suzuki GSX-S750 wel heel mooi! Geen idee hoe die rijd, dus ook even uitproberen.
Jij hebt een mooie motor aangeschaft! Misschien komen we elkaar een keer tegen :]
 
Welkom, ff een tip: als je een motor gaat kopen neem dan niet de eerste waar je helemaal van ondersteboven bent maar kijk goed om je heen. Zeker de supersport hoeft niet heel veel te kosten omdat op dit moment vooral de "allroads" populair zijn. En Allroads moet je ook met een korreltje zout nemen. Over het algemeen zijn het supersports met een hoog stuur en een andere afstelling. O-)

Binnenkort de Motorbeurs. Mooi om te oriënteren maar niet altijd heel goedkoop. Meestal wordt het daar gebruikt om overtollige/overjarige meuk te dumpen voor bloedprijzen ;)

Maar er zijn uitzonderingen als je goed zoekt...

In ieder geval veel plezier met je zoektocht :t
 
Laatst bewerkt:
Welkom, ff een tip: als je een motor gaat kopen neem dan niet de eerste waar je helemaal van ondersteboven bent maar kijk goed om je heen. Zeker de supersport hoeft niet heel veel te kosten omdat op dit moment vooral de "allroads" populair zijn. En Allroads moet je ook met een korreltje zout nemen. Over het algemeen zijn het supersports met een hoog stuur en een andere afstelling. O-)

Binnenkort de Motorbeurs. Mooi om te oriënteren maar niet altijd heel goedkoop. Meestal wordt het daar gebruikt om overtollige/overjarige meuk te dumpen voor bloedprijzen ;)

Maar er zijn uitzonderingen als je goed zoekt...

In ieder geval veel plezier met je zoektocht :t

Fijne tip, op de motorbeurs zeker aanwezig .. ik ben benieuwd :9
 
Al jaren niet meer. Heel in het begin deed ik ook mee maar op enig moment ging hij het hele land door en toen ben ik afgehaakt. (zegt degene die hem als eerste op het parkeerterrein van de motorbeurs verstopte O-) )
 
Alroads zijn geweldig! Vooral de zware! V-Strom DL1000 kopen? :+

Ik heb ooit een keer proef gereden op een V-Strom 1000. Na 5 km rechtsomkeerd: wat een lomp hok vond ik dat :X. Ik hoop/ga er van uit dat er in die jaren wat verbeterd is want dat was echt een gigantische K..motor. Niet de bocht om te krijgen, groot (voor mij)

Vlak daarna kocht ik een Triumph Tiger 1050 :t
 
:Wik dacht hier ook maar weer eens te moeten zwaaien. Leuk om te zien dat zich toch wat nieuwe mensen op het forum melden, dat houdt de boel levend. Ik heb mezelf beloofd ook maar eens vaker wat te posten. Ik ben inmiddels van werkgever veranderd en hoop op den duur vaker woon-werkverkeer met de Tigert te kunnen gaan doen. Is sowieso slimmer, want de Elandsgracht in Amsterdam is niet de goedkoopste plaats om een auto te parkeren. En dat kan ik mooi omzeilen met de Tiger.
 
:W..., want de Elandsgracht in Amsterdam is niet de goedkoopste plaats om een auto te parkeren. En dat kan ik mooi omzeilen met de Tiger.
Is het makkelijk om de motor daar te parkeren? Ik heb er meestal moeite mee om mijn dure tweewieler in Amsterdam onbeheerd achter te laten
 
Is het makkelijk om de motor daar te parkeren? Ik heb er meestal moeite mee om mijn dure tweewieler in Amsterdam onbeheerd achter te laten
is inderdaad normaal voor mij emotioneel ook niet mogelijk. Ik kan echter op mijn werkplek dat ding achter en hek zetten en er past iemand op.
Gaat dus goed komen.
 
Dank je wel Roel! Zit nog even te wachten tot die waardeloze wind eens gaat liggen, heb zin in wat ritjes op de Tiger...
Binnenkort eens de motor een beurt laten geven zodat hij klaar is voor het nieuwe seizoen. Wil er ook nog graag een tail tidy op hebben, een paar nieuwe stepjes (van Triumph zelf: breder en zwart geanodiseerd) en en en andere lagere ruit.
 
Ik begin het nu ook wel te leren om met die wind te rijden. In het begin vond ik het echt geen pretje maar ondertussen raak ik al aardig gewend door die stormachtige dagen :+
 
Goedenavond! Ik ben Lucy en woon in Heerhugowaard. Ik rijd sinds september op een Suzuki V-Strom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan