MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal allemaal wel, als ik graag te hard rijd weet ik dat ik dan geflitst oid kan worden. Dan ga ik niet in een keer afremmen maar zie ik de bon vanzelf wel door de bus vallen.

Van mij mogen ze lekker blijven flitsen, die bejaarde mongolen die nu afremmen, doen dat ook wel als de limiet 20km/u hoger word gelegd..
 

Wordt een beetje té hard als je moet remmen voor remmende flitskoekers. :X


What about...

Naast autosnelweg een driebaans motorweg, heen en terug natuurlijk, apart van elkaar.
 
Wordt een beetje té hard als je moet remmen voor remmende flitskoekers. :X


What about...

Naast autosnelweg een driebaans motorweg, heen en terug natuurlijk, apart van elkaar.

Ook goed plan !
Wat dacht je van...
De radar detector alleen op motoren toestaan zodat je gewaarschuwt wordt voor plotseling remmende verrekte mongols ?


full
 
Toch nog maar even reageren hierop:
Wat een g*d*gr*w*l**k* herrie was dat zeg. Ik stond achterin met mijn rode VFR. Alle racers die in dat groepje met de kont naar het gebouw toe stonden vormde een mooi orkestje. Maar die ene was toch echt wel bizar. Ik dacht dat het cement tussen de bakstenen uit werd geblazen.
*O*
Ik kan me niet voorstellen dat dat een legale pijp was. Als dat wel zo is: WANT ONE!
 
Laatste weekend van de zomer morgen zeg, wordt weer vroegtijdig Ninja op stal en GPZ pekelbrommer naar buiten. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan