MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met (veel) regen kom ik ook niet, ook al is het om de hoek. Gewoon geen zak aan.

Hopen dat ze ernaast zitten en de wind draait ofzo. :P
 
Nou, ik zou er geen poll op los laten maar gewoon een week opschuiven. Net als begin van het jaar.
Grappig genoeg verplaats je dan naar het 1e weekend van september, wat de afgelopen jaren altijd het weekend van de 2e megameeting was. Zul je zien dat het stralend weer is, dan heeft het gewoon zo moeten zijn ;)
Ik ruik een geboorte van een traditie :)
 
Ach "MF Meeting 1ste weekend van september" is makkelijk onthouden
[me="Peekster"]zou het zo jaarlijks vrijhouden in zijn agenda[/me]
 
Laatst bewerkt:
IK zeg verplaatsen die datum :Y .......... weers voorspellingen laten weinig goeds zien :X

5 sept staat alvast in de agenda *O*
 
Laatst bewerkt:
ik denk idd dat het beter is om te verplaatsen want de meeste komen toch niet in de regen want dat rijd gewoon niet lekker en niemand vind het leuk om de hele tijd in de regen te staan . dus verplaatsen dat is volgens mij het beste .
 
Quote knmi:

donderdag 02 september tot en met donderdag 09 september
Grote kans op droog en rustig zomerweer met temperaturen rond of iets boven het langjarig gemiddelde.
 
Wat een voorbarigheid hier allemaal. 2 dagen geleden zag de voorspellings er nog prima uit, nu niet meer, maar andere voorspellingen zijn al weer een stuk positiever. Laten we eerst 's ff rustig afwachten wat er zaterdag wordt voorspeld...
 
Wat een voorbarigheid hier allemaal. 2 dagen geleden zag de voorspellings er nog prima uit, nu niet meer, maar andere voorspellingen zijn al weer een stuk positiever. Laten we eerst 's ff rustig afwachten wat er zaterdag wordt voorspeld...

:^ Zou zowieso wel leuk zijn voor TS, laatste dagen alleen nog maar "paniek", discussie en weerberichten hier -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt wel de nieuwe traditie te worden _O-

Maar het eerdere "advies" over een definitieve deadline lijkt me ook wel wenselijk....

(en dan 5 minuten voor tijd MF er uit klappen :X)
bathtup-bike-fail.jpg
 
Wellicht heb ik dit jaar 4 MFMM *O* . Gobert jij komt toch ook wel in de
regen met de Bimota's :Y
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook geen gek idee om het te verplaatsen naar volgende week.
 
Lijkt mij ook geen gek idee om het te verplaatsen naar volgende week.
Helemaal mee eens, ik heb iets moeten afzeggen voor de MFMM van zondag as, maar denk er sterk over het weer terug te draaien ivm de weersvoorspellingen, dus ben blij als het een week verplaatst wordt. *O*

weer-1.jpg
 
Ik heb alle argumenten en goed bedoelde adviezen gelezen en ter harte genomen.
TS heeft geen zin in ellenlange discussies en weet nu al dat het onmogelijk zal zijn het iedereen naar de zin te maken.
Helaas worden we nu eenmaal geconfronteerd met een ander weertype dan gehoopt en moeten er knopen worden doorgehakt.
Ik hoop dan ook op enig begrip om het volgende:

* zaterdag 20.00u wordt bekend gemaakt of de MFMM doorgaat of wordt verplaatst.

Dit zal in de OP worden vermeld, dus houd deze in de gaten.

* indien hij wordt verplaatst zal dit naar 12 sept zijn

hierover komt geen poll !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan