MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.
nr. 2 meldt zich :W

Werkendam; nat asfalt (van al ff geleden) en bewolkt maar in de verte alweer lichte stukken.
Denk dat het wel meevalt allemaal :Y

Tot zo *O*
 
Het regent hier gewoon 14 dagen geleden was het droog :P

dat was het zeker :Y

2010%2008%2029_MFMM_1144.JPG


:+

nr. 2 meldt zich :W

Werkendam; nat asfalt (van al ff geleden) en bewolkt maar in de verte alweer lichte stukken.
Denk dat het wel meevalt allemaal :Y

Tot zo *O*

nr. 1 hier :W

tot zo :Y
 
hier op texel is het aan het stortregenen dus de motor en het pak blijven binnen.

Have fun allemaal
 
hier in breda is niet meer droog en regent het aardig. ik kijk het nog even aan. mits om half 10 droog gaan we onderweg, aders houd het ook deze keer helaas op
 
hier in breda is niet meer droog en regent het aardig. ik kijk het nog even aan. mits om half 10 droog gaan we onderweg, aders houd het ook deze keer helaas op

regenpakje aan, plat liggen achter het ruitje en veel gasgeven,blijf je vast wel droog :+
 
hier in breda is niet meer droog en regent het aardig. ik kijk het nog even aan. mits om half 10 droog gaan we onderweg, aders houd het ook deze keer helaas op
Ik kan je garanderen dat dat niet gaat lukken. Hier (ook) in Breda vertelt de buienradar mij best slecht nieuws '( Maar ik ga me verkleden zoals in de avatar met een regenoveralletje en ga gewoon rijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan