MF MegaMeeting 6 mei 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet helaas dit jaar laten schieten... |(
Ze hebben een repetitiedag ingelast met de fanfare waar ik bij speel...
We zitten dan vlak voor een groot concert dus ik moet wel...

Bij dezen komt plekje 104 weer vrij... -O-
-O- Jammer, of.... kom effe oefenen in Veenendaal.


Al dat motorgebrul moet je ook maar van houden. :+
 
Hee maar even een suggestie. Is het niet leuk om met iedereen een stukje te gaan rijden?

Bijvoorbeeld van Veenendaal naar Amersfoort met honderden motorrijders, lijkt mij wel gaaf om mee te maken :)

Hoe denken jullie daarover?
De suggestie is zeker mooi, maar dat gaat voor dit samenkomen niet werken. :N Daar heb je organisatie voor nodig en dit is een 'spontane' bijeenkomst. Ieder jaar hoor je wel berichten over mensen die zich in een stoet niet kunnen inhouden. :/


Het lijkt me onverstandig en onverantwoordelijk om met een paar honderd rijders tegelijk de snelweg of een andere openbare weg te bestormen. Zoiets moet goed geplanned worden en lijkt me verkeerstechnisch niet iets wat je zomaar doet zonder (te) grote risico's te nemen.
:^

Hoezo zou dat onverantwoord zijn? Als iedereen gewoon normaal doet, afstand houdt en rustig rijdt. En hoeveel verkeer is er nou zondag op de weg? Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Ik denk dat dat wel eens kan tegenvallen. ;)
 
ik ben dr bij! iig ik ga dr vanuit dat mn motor dan wel weer werkt :) positive thinking he :P
 
Ik sta er al tussen zie ik :)

Al een aardige lijst. Hoop dat onze vrienden in het wit/rood/blauw een keertje thuis blijven ;)
 
De suggestie is zeker mooi, maar dat gaat voor dit samenkomen niet werken. :N Daar heb je organisatie voor nodig en dit is een 'spontane' bijeenkomst. Ieder jaar hoor je wel berichten over mensen die zich in een stoet niet kunnen inhouden. :/:^Ik denk dat dat wel eens kan tegenvallen. ;)


Oke wel jammer, dan kom ik wel een milkshake en een hamburger pakken :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik wil een chocolade-milkshake, kunnen we een petitie maken om op de MFMM die weer in het assortiment op te laten nemen? ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan