MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Word nie echt actief bijgewerkt ;-)Sinds ik me heb aangemeld is er nog niks bijgewerkt gezien de startpost ;-)
 
best raar...
had het zaterdg nog bijgewerkt.... volgens mij heb ik iets gedaan -O-

via fb hebben wij 191 aanwezig, 122 OVB en 337 die het nog niet weten

zal straks weer aanpassen ( en opslaan)
 
Sta ik zo mooi boven aan het lijstje van aanmeldingen...

Moet ik melden dat ik in het rijtje OVB gezet kan worden -O-
Weet niet zeker of er die dag kan zijn, heb dan wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel ja;), ligt eraan of ik met meerdere familie leden ga. Maar dat kan ik pas begin mei zeggen:P

Jup hier ook nog 2 zou vanaf doetichem evt. Meerijden
.

Als het goed is rij ik samen met een vriend en mijn vadertje ( als ik hem weet over te halen ;) ) dus als het goed is zouden we dan met 5+ er heen rijden? Laat het me weten als jullie definitief erheen gaan *O* !
 
Als het goed is rij ik samen met een vriend en mijn vadertje ( als ik hem weet over te halen ;) ) dus als het goed is zouden we dan met 5+ er heen rijden? Laat het me weten als jullie definitief erheen gaan *O* !

Wij zijn iig met ons 2en maar vanuit Doetinchem rijdt er ook al een leuk clubje en dan maken ze er volgens mij gelijk een toertocht van..
 
Wij zijn iig met ons 2en maar vanuit Doetinchem rijdt er ook al een leuk clubje en dan maken ze er volgens mij gelijk een toertocht van..

Ow prima dan kunnen de Enscheders zich daar bij aansluiten lijkt mij :)? Want via Doetichem rijden maakt opzich niet uit voor mij. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan