MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

ik ben er dit keer ook weer bij!

Is er nog interesse voor een verzamelpunt/pre-meet in Doetinchem/Arnhem?

Ik ben er ook bij! Ik stel voor samen te rijden vanuit een punt Doetinchem/Arnhem. Wel beetje afhankelijk van de weersomstandigheden natuurlijk ;-)
 
Vorig jaar gemist, maar als het even kan ben ik erbij.
Nog mesen die vanuit Nijmegen gaan??
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan met 20 man vertrekken uit almelo, mensen die in de buurt wonen kunnen bij ons aansluiten. Maken er een mooie dag van.
 
Laatst bewerkt:
Check +2
( mun Speed
full

en ik :P )

met mooi weer
 
Laatst bewerkt:
Ben er bij met de X11.

Laatste jaren is de politie in Veenendaal helemaal niet zo moeilijk.
Die doen idd pas moeilijk als jij je niet gedraagt.
zo dat doe je knap, 2 motoren rijden tegelijk! :P

ben er ook bij!
Ik dacht ook gelijk, "welke zou er op de aanhanger staan?" :+
Vanaf dat er van die idioten waren die dachten dat ze maar alles met hun motor konden doen en zichzelf en anderen in gevaar wisten te brengen opdat er politietoezicht moest komen is er geen ene fuck meer aan op de MFMM. Jammer dat de randdebielen het hebben verpest en het een schijnheilig 'feessie' is geworden zo onderhand. Maw....geen flikker meer aan!

Succes voor jullie allen! Aanrijdende gefilmd te worden door big brother. Tijd voor een ander feessie!

Veel plezier voor diegene die er nog wel schik kunnen vinden. O-)
Beetje kort door de bocht maar dat van die idioten klopt. Wheely, stoppie, burn-out..allemaal prima, maar zodra er gevaarlijke situaties ontstaan gaat het niet goed. Daarom kwam er meer politie plus dat de MFMM steeds meer bezoekers/deelnemers/aanhangers trok. Het geheel moest beheersbaar blijven en natuurlijk komt er dan politie om toezicht te houden, daar ontkom je niet aan.

De MFMM is nog steeds een leuk initiatief waarbij MF'ers hun toetsenbord even laten voor wat het is en elkaar in het echt ontmoeten. Niet dat dit verder nooit gebeurt, er wordt genoeg georganiseerd/geïnitieerd, maar zo'n mega meeting is net ff anders.

Dat sommige er een stunt-show van willen maken is niet helemaal nieuw, dat gebeurde 10 jaar geleden ook al, maar toen kon het nog. Even richting Duitsland om te blazen, hier en daar een wheely, een burn-out (o.a. op de toen nog niet in gebruik zijnde A30), het kon omdat de groep kleiner en de ruimte groter was. Als je dat nu zou willen moet je echt iets organiseren, dus een terrein regelen, afzettingen, toezicht, dat soort zaken want op de openbare weg wordt dat niet getolereerd. Dan wordt het een geregeld evenement. De MFMM is niets anders dan bij elkaar komen om ff bij te kletsen, maar dan in 't groot.
Kom waarschijnlijk ook al lijkt het er in de OP op dat er maar 18 mensen komen. In dat geval laat ik deze aan me voorbij gaan :+
Zoiets dacht ik vorig jaar ook maar toen bleek dat heel veel mensen zich aanmelden via facebook.
Waarom is me dus echt een raadsel, je hebt een platform, voor en door motorrijders, en dan ga je een ander platform gebruiken.. :? -O-
Ik ben er bij mits ik mijn examen haal en me rijbewijs de vrijdag ervoor nog op kan halen.
Dat gaat wel ff anders tegenwoordig zeg..toen (ik heb het liever niet over vroeger) had je afgereden, ging je langs om je pasfoto af te geven, rijbewijs uit de la, invullen, pasfoto er op/nietje er in en klaar, rijden! :]
Nu moet je een foto (digitaal?) aanleveren en duurt het weken voordat je dat roze pasje hebt :/
Lang leve het digitale tijdperk/de automatisering, wat een vooruitgang.. B|
I'm in! Mits t niet bakken uit de hemel giet.

Nog vertrek vanaf DE LUCHT Den Bosch???
Are you dead?

:+
Ik ben er bij. Nog een groepje weg uit Amsterdam?
Tuurlijk..dit groepje zal er vast bij zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap alle ophef niet zo hoor. Ik zie de laatste jaren alleen dat er steeds meer politie is en iedereen daarover aan het zeuren is. Dit is gewoon een alternatief voor mensen die de huidige MFMM wat saai vinden. Als je het wel leuk vindt ga je daar heen en als je wat meer actie wilt zien kom je naar het alternatief. Voor ieder wat wils toch?
Als 'iedereen' zeurt kan 'iedereen' beter niet meer komen, maar ik heb 't idee dat dát niet het geval is. Tuurlijk, zonder politie is misschien leuker maar daar heb ik al iets over gezegd in mijn reply hierboven.
Misschien is die brag&boost iets voor je. Op hun site staat het volgende, "SuperSunday is een evenement waarop Brag&Boost en WheelieTime samenkomen om met een grotere groep de zondagen op te vullen met mooie ritten en vele stunts."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan