MF nachtrit 2004 (20 aug) Knallen in het donker!

Moet de nachtrit doorgaan of niet?

  • ja

    Stemmen: 5 71,4%
  • nee

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
FF wat anders, aangezien ik niet uit de buurt kom;
Mac ligt aan de snelweg?
 
Laatst bewerkt:
is er al een volgwagen??? ik wil ook wel graag mee maar heb net 1 dag mijn nieuwe motor waar ik nog niet mee op mijn bek wil gaan. vorig jaar reed ik ook mee en toen ging het mij geregeld al te hard. ben toen bijna de dijk afgereden. op de helft was ik iedereen kwijt en toen zijn we met een paar man nog doorgereden. het was op een gegeven moment stervenskoud enz enz.

dus rij ik wel met de auto dacht ik zo. kannetje benzine mee voor de pechvogels, checken of niemand is achtergebleven. doorgeven van file en flitsinfo. en het vervoeren van wat koffie ofzo. iemand die een hele grote thermoskan heeft?
 
Berichtje van Superkris... O-) :

ATTENTIE :P


Superkris hier weer

Wat mij betreft gaat de nachtrit nogsteeds door. De enige reden waarom ik hem af zou blazen is als het regend of de wegen nog erg nat zijn. We zijn volgens de laatse count met 18 man, en ik ga er vanuit, dat er nog wel en paar bij zullen komen morgen. Het gaat gewoon door!

@hummer, het gaat om deze mac:
McDonalds VEENENDAAL NIEUWEWEG NOORD


-=<{ SuperKris }>=- Nu met ook met DV camera zegt:
Adres:
Nieuweweg Noord 266
Postcode: 3905 LX
Plaats: VEENENDAAL
Telefoon: 0318-528964
Afslag: A12, afrit 23 Veenendaal

@voske, we verzamelen pas om 23:30, dus dan ga je gewoon wat eerder naar die verjaardag, en ga je wa vroeger weg... Tis verdomme ook mijn verjaardag

@MV, Jij komt gewoon! punt!

Nogmaals, we gaan gewoon rijden. Ik zoek nogsteeds een voorrijder, dus als iemand zich op wilt off
-=<{ SuperKris }>=- Nu met ook met DV camera zegt:
offeren.... Als niemand dat doet, zien we ter plekke wel. Komt goed, de route is al uitgestippeld, en ik ga hem zo aan iedereen mailen!

Tot daar!
......................................

Einde boodschappendienst.. :+
 
Bedankt Kris :}

@Guido: Uitgaande van de verhalen, heb je een snelle auto dan :P
Koffie onderweg lijkt mij lekker, maar een thermoskan........nee, sorry ;)

Trouwens, hoe lang is die route ongeveer? Ik kom uit A'dam en het is al een ruim half uurtje heen...en weer terug, dan weet ik wat ik tegen mijn vrouwtje kan zeggen ;)
[edit] Zie net dat ik een mailtje heb :P [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Leuk leuk leuk :}

Misschien komen Sleutel en ik ook... (afhankelijk van het weer!)
Sissi zegt misschien, moet hem nog ff inlichten maar ik gooi al mijn vrouwlijke charmes wel in de strijd O-)
 
hee,..ik vind het ook leuk om te komen,...wordt dan de eerste keer dat ik met een ritje meega :]

maar dan moet die @#$%^&*regen wel snel ophouden :(

(Hier in A'dam regent het al bijna de hele dag) B|

wordt zowiezo ziek van het rotweer deze zgn zomer... '(
 
Ik ga ook mee, als het tenminste droog is :)

Hier in brabant schijnt nu iig al lekker het zonnetje *D

Kris kun je mij ook ff de route sturen (mail staat in profiel), en rijden er nog mensen via de lucht naar het noorden, kunnen we daar misschien afspreken :)
 
Doet er nog iemand ff een 'anti-regendans' voor vanavond :}

Het is hier al een uur droog in Amsterdam. Ik zie zelfs een beetje blauwe lucht...GAAT GOED!!! :P
 
Hier in amersfoort is het overwegend droog.. af en toe een :r buitje :r


Net nog wat schroeven in me sliders gejankt }) .. hopen dat het niet teveel hapt
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin en ik kunnen niet van de partij zijn !
Helaas, volgende keer beter.

Veel plezier voor diegene die wel kunnen gaan
 
Heeft iemand nog de route voor me?
fixed. :)
 
Laatst bewerkt:
Hier bij Schiphol komt nu een inmens grote grijze wolkendeken aanwaaien.

In de verte is alles blauw,midden zie je de wolk opkomen en daarachter.. :X
 
nou volgens mij wordt het een spannend ritje :X

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan