MF Najaars Weekendmeeting Vledderveen 2014

El Snorro

MF veteraan
19 jun 2007
24.455
0
Omdat iedereen het toch wel best zonde vond dat er geen weekend meeting was geweest dit jaar hebben we (Mario en ik) naar een oplossing gezocht.

Dit kwam het beste uit op het weekend van:

18+19 Oktober bij de MTRO in Vledderveen.

Zaterdag is het de 2uurscross daar, een jaarlijks evenement waar je in teamverband (2 personen) aan mee kan doen. (alleen mag ook).

Zondag zou het gewoon vrij rijden zijn, en zaterdag avond/nacht natuurlijk op stap in de lokale dans/zuipclub(s) (en eventueel nog naar een anders soort club, Nick P weet hier meer van :+ ;) )
Overnachten is mogelijk op het terrein van de MRTO Vledderveen.

Deelnemers:
-Ik
-Mario
-Duleme
-........
 
Waar laat je je spul daar op zaterdagnacht? Weinig zin om mn Kawa daar op een open aanhanger te laten staan natuurlijk.
 
Hek van het terrein kan dicht, mario heeft hier de sleutel van. En ik denk dat er ook binnen in de kantine of materiaalopslag van MRTO vledderveen wel ruimte is waar je hem neer mag zetten, moet je even met Mario overleggen..... Wil die kawa 500 wel eens aan t werk zien....
 
Hek van het terrein kan dicht, mario heeft hier de sleutel van. En ik denk dat er ook binnen in de kantine of materiaalopslag van MRTO vledderveen wel ruimte is waar je hem neer mag zetten, moet je even met Mario overleggen..... Wil die kawa 500 wel eens aan t werk zien....


Misschien kom ik ook wel dat weekend, als ik niets anders heb natuurlijk. Maar verwacht niet al te veel van de kawa500 in combinatie met mijn talent, ga als een zak piepers rond ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan