MF Oost *117* ''The spring is here to stay!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik ben Robin Boevink AKA Der BooBoo :+
ik ben ook woonachtig in de oostelijke helft van ons land.
en wou me graag bij jullie motor bende aan sluiten.
ben voor 2 jaar terug al een keer met jullie motor bende mee geweest naar de Felsenmühle en dat was een groot sucses en dit jaar wil ik graag nog een keer met jullie mee als het mag .

en speciaal voor annanas ..........DD
Robin *D
 
Oh, maar jij bent niet rood dus? :N
Kan me ooit een jongen met rood haar herinneren met een paarse GS, die heeft wel eens meegereden, maar was ook zo weer weg :P
nee ik ben niet rood inmiddels wel een beetje grijs maar dan kan ik niks aan doen werk samen met dennis en dan heb je nog al wat zorgen :+

.......DD
 
Goedemorgen :z
Fien: gefeliciteerd met je nieuwe baan *O* Nu dus niet meer in 't callcenter?
Nope *D
van harte
waneer ???
Wanneer koekjes? Als ik ga Texen :+
@Fien: Congrats!

Maar begrijp ik dan goed dat je niet weken, maanden hebt hoeven te solliciteren :?
Tjeee.... en dat in deze tijd!

Dubbel congrats! *O*
Klopt, dit kwam onverwachts zomaar ineens op m'n pad. Niet hard gezocht en zelfs geen vacature gezien.
En ja, ik ben me er zeer van bewust dat dit ongelofelijke mazzel/luxe is (zeker in deze tijd) en heb het dan ook met beide handen aangepakt :Y
Ook nog gefeli! *O*
Nu vrij?
:N (voor vandaag verder wel, maar geen vakantie oid) Ben in onderhandeling met huidige werkgever per wanneer ik weg kan en dan begin ik direct bij de nieuwe werkgever. Zal ergens tussen 1 feb en 1 mrt worden, maar dat hoor ik vandaag/morgen.
Mooi man eindelijk weg :W bij dat oh zo mooie bedrijf. -O-
:X
lekker gevoel ....of nie *O* *O* *O*
idd heerlijk gevoel, maar ook dubbel. Laat een boel leuke mensen achter daar...


@Booboo: *O* Welkom op het gezelligste topic van MF *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan