MF Oost *117* ''The spring is here to stay!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, dit kwam onverwachts zomaar ineens op m'n pad. Niet hard gezocht en zelfs geen vacature gezien. En ja, ik ben me er zeer van bewust dat dit ongelofelijke mazzel/luxe is (zeker in deze tijd) en heb het dan ook met beide handen aangepakt :Y


Gelijk heb je! Ben nu flink tijdje bezig maar wil nog niet echt vlotten |(
 
Of was het: slow-reaction :? :+
Nee, ik heb het wel goed neergezet hoor :Y

Ging echt in slow-motion.
Heel voorzichtig het Divje op haar knie neergelegd en inderdaad proberend de gloedjenieuwe bandit te ontwijken.

Heeft ze heel goed gedaan :Y
 
Laatst bewerkt:
ha..... kijk!

*clou ontdekt*

U is 1) een collega van Dennis of 2) een klasgenoot van Dennis :Y
:N hij is 3) Een collega EN klasgenoot van Dennis :+
Maar welkom booboo *O*

U stelt zich tenminste netjes voor :Y dat wordt wel op prijs gesteld :Y
Na lang aandringen van mij dat ie niet gewoon: Hoi! kan zeggen en binnenvallen :')

Heb 'm ook ff het KOEKJES!!! syndroom gemeld :)
 
Gaat ie weer met z'n DD....

Kan je niet beter ( . ) ( . ) doen :?
Verhouding klopt dan beter *D


( . ) ( . ) en dan DD er achter of dit
full
 
Of hij bedoelt gewoon; Dikke Daapse :o
Of is dat meer streektaal van hier :o
 
quote:
rodremmunm schreef op 19 januari 2011 @ 12:08:Mooi man eindelijk weg :W bij dat oh zo mooie bedrijf. -O-
:X
lekker gevoel ....of nie *O* *O* *O*

idd heerlijk gevoel, maar ook dubbel. Laat een boel leuke mensen achter daar...

Ik ben daar al een tijdje weg en had hetzelfde gevoel.Maar weet je met de mensen met wie je een klik hebt hou je wel contact.
1x per jaar zie ik ze minimaal.(erg leuk).
 
net een paar leerlingen die te vroeg klaar waren een leuke opdracht gegeven; ik wil een gsx600f op je scherm zien in het blauw, dan mag je weg!

Eerst kreeg ik vragen: was dattan? Een hardeschijf?

Vervolgens: hee juf rijdt u motor? Wat gaaf! Waarom maar 600 cc!?
En: ik heb een 50 cc, maar ik moest vanmorgen een Noodstop maken, nu is mijn remleiding geknapt. :X

Leuk, leerlingen!!!
 
net een paar leerlingen die te vroeg klaar waren een leuke opdracht gegeven; ik wil een gsx600f op je scherm zien in het blauw, dan mag je weg!

Eerst kreeg ik vragen: was dattan? Een hardeschijf?

Vervolgens: hee juf rijdt u motor? Wat gaaf! Waarom maar 600 cc!?
En: ik heb een 50 cc, maar ik moest vanmorgen een Noodstop maken, nu is mijn remleiding geknapt. :X

Leuk, leerlingen!!!
dennis en ik willen ook een juf die ons zulke opdrachten geeft want dit is niet wat :( :( :( :(
 
kan niet editten maar ze vroegen ook nog of het een dildo was... Pubers!!! Dan had ik toch wel tarzan gezegd!??! Haha
 
net een paar leerlingen die te vroeg klaar waren een leuke opdracht gegeven; ik wil een gsx600f op je scherm zien in het blauw, dan mag je weg!

Eerst kreeg ik vragen: was dattan? Een hardeschijf?

Vervolgens: hee juf rijdt u motor? Wat gaaf! Waarom maar 600 cc!?
En: ik heb een 50 cc, maar ik moest vanmorgen een Noodstop maken, nu is mijn remleiding geknapt. :X

Leuk, leerlingen!!!
Whaha het is een wonder dat ie nog een remleiding had :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan