MF Oost *117* ''The spring is here to stay!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee word je helemaaaal niet mee doodgegooid... Er zijn betere nummers momenteel though :+.
Volgens mijn bronnen is de hit vooral populair vanwege het 'lekkere wijf' wat in die clip speelt :')
Vond het ook al zo raar dat Gertman de hele tekst mee kon zingen :? :+
 
Ging meer over het algemeen foutjes maken in het systeem :X
Bestellingen verkeerd invoeren e.d. waardoor juist systeembeheer het weer op kan lossen :+


ai , de rol van wonderdoener past me wel *D

tjonge krijgen ze daar dan geen enorme last mee als ze verkeerde data ingeklopt word ?
 
ai , de rol van wonderdoener past me wel *D

tjonge krijgen ze daar dan geen enorme last mee als ze verkeerde data ingeklopt word ?
Mwoah valt wel mee over het algemeen. In verhouding met wat er goed gaat is het natuurlijk heel weinig.
Soms gebeurd het op grote schaal, bv. een school met een paar 1000 leerlingen die een verkeerde bestelling krijgt.. Maar ja, dan mogen ze het zelf gaan oplossen :P
 
dan moet je eens in een bedrijf gaan kijken als iemand een verkeerde back-up in een database terug zet........ een menselijk foutje enorme puinhoop in het productie en logistiek en administratie

Wat moet je met een verkeerde back-up :?
Dat vind ik net zo iets als een kapotte lamp vervangen door een kapotte. :+

verkeerde back-ups kan je beter gewoon weg flikkeren net als een kapotte lamp
 
Wat moet je met een verkeerde back-up :?
Dat vind ik net zo iets als een kapotte lamp vervangen door een kapotte. :+

verkeerde back-ups kan je beter gewoon weg flikkeren net als een kapotte lamp


een SQL dump van het ene filiaal naar een ander neerzetten,, zulke klanten had ik.
of dat er een systeem beheer ( op papier ) gewoon dingen uitvinkte als de tape vol was en verbaast was toen er iets terug gezet moest worden dat niet meer ging,, en toen meneer ons de schuld wilde geven omdat wij destijds de back-up hadden ingesteld.
Of men de back-up media's niet wisselde en men weken de zelfde tape erin liet zitten.
en men van een specifieke dag iets wilde gerestored wilde hebben en we geen dwingende tape per dag methode mocht gebruiken omdat de klant erom bekend stond te laks te zijn,, nu heb ik een ander systeem,,, ik maak tegenwoordig voor dat soort klanten dumps op een NAS of een pc die altijd aanstaat, dan heb ik meer mogelijk heden
 
MF Oost goes Kartplaza Nijverdal

Is er nog een keer weer interesse in een uitje zoals deze? Misschien een andere locatie/kartbaan? In elk geval ergens anders eten... :+
Of anders organiseren O-) eerst karten en dan eten heeft toch mijn voorkeur, scheelt een hoop tijdsdruk. Ga volgende week trouwens weer in Nijverdal karten... :]

Maar :Y ik ben voor maar wel eerst karten en dan eten B| dus :/
 
Of anders organiseren O-) eerst karten en dan eten heeft toch mijn voorkeur, scheelt een hoop tijdsdruk. Ga volgende week trouwens weer in Nijverdal karten... :]

Maar :Y ik ben voor maar wel eerst karten en dan eten B| dus :/
Bij mij juist andersom, maar gewoon een restaurant met wat vlottere bediening (mc donalds ofzo _O- )
 
Bij mij juist andersom, maar gewoon een restaurant met wat vlottere bediening (mc donalds ofzo _O- )
Pcies. Heb het met andere lui zo kunnen doen dat we rond 20:00u ergens gingen eten en om 22:00u gewoon klaar waren en richting kartbaan konden... Dat had ik ook in de planning, maar leek optimistisch :X


Ondanks dat we een uur langer hadden :+
 
Laatst bewerkt:
Pcies. Heb het met andere lui zo kunnen doen dat we rond 20:00u ergens gingen eten en om 22:00u gewoon klaar waren en richting kartbaan konden... Dat had ik ook in de planning, maar leek optimistisch :X
Ondanks dat we een uur langer hadden :+
Niettemin een restaurant is niet te sturen over het algemeen, dus het risico blijft altijd aanwezig dat het diner uitloopt... :/
 
een SQL dump van het ene filiaal naar een ander neerzetten,, zulke klanten had ik.
of dat er een systeem beheer ( op papier ) gewoon dingen uitvinkte als de tape vol was en verbaast was toen er iets terug gezet moest worden dat niet meer ging,, en toen meneer ons de schuld wilde geven omdat wij destijds de back-up hadden ingesteld.
Of men de back-up media's niet wisselde en men weken de zelfde tape erin liet zitten.
en men van een specifieke dag iets wilde gerestored wilde hebben en we geen dwingende tape per dag methode mocht gebruiken omdat de klant erom bekend stond te laks te zijn,, nu heb ik een ander systeem,,, ik maak tegenwoordig voor dat soort klanten dumps op een NAS of een pc die altijd aanstaat, dan heb ik meer mogelijk heden


mooi :)
 
je moet wat het is eigenlijk te gek voor woorden, lang leven logging.maar je heb nog geen concrete planning ergens dit jaar of volgend jaar,

is het ergens van afhankelijk ,, studie/werk/geld

Voornamelijk afhankelijk van studie en geld haha.
Maar het concrete plan is om me motorrijbewijs voor zomer volgend jaar te hebben! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan