MF Oost *117* ''The spring is here to stay!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoest eigenlijk met de BMW jacht?



ik heb een optie op een K 75 ga een jaartje of wat hier op rijden, tot de prijzen wat minder overspannen zijn, de (grote) zaken vragen 1.000,- meer !!! dan een jaar geleden |( ... voor de zelfde bouwjaren en inmiddels hogere km standen inmiddels.......

ik weiger een 9.5 a 10 k te betalen voor een 2,5 a 3 jaar oude motor die in basis 10,5 a 11,5 K gekost heeft,, als of afschrijving alleen voor particulieren op gaat.

aangezien er behoorlijk wat geïmporteerd worden is duidelijk dat er vraag is naar deze motoren en als er in de vraag is voorzien volgt er wel een prijs correctie dat heb ik bij bepaalde honda's ook gezien, en op een K75 kan je best leuk rijden,, goed dan ff geen off road maar dat is ook geen ramp en anders leen ik wel ergens een transalp of XR.
Voor het geld van deze K 75 koop ik geen redelijke transalp zonder dat ik de helft in onderhoud en onderdelen moet steken.

en een K 75 is voor mij snel zat, heb toch geen haast.
En voor dit geld koop je ook geen GS.
 
ik heb een optie op een K 75 ga een jaartje of wat hier op rijden, tot de prijzen wat minder overspannen zijn, de (grote) zaken vragen 1.000,- meer !!! dan een jaar geleden |( ... voor de zelfde bouwjaren en inmiddels hogere km standen inmiddels.......

ik weiger een 9.5 a 10 k te betalen voor een 2,5 a 3 jaar oude motor die in basis 10,5 a 11,5 K gekost heeft,, als of afschrijving alleen voor particulieren op gaat.

aangezien er behoorlijk wat geïmporteerd worden is duidelijk dat er vraag is naar deze motoren en als er in de vraag is voorzien volgt er wel een prijs correctie dat heb ik bij bepaalde honda's ook gezien, en op een K75 kan je best leuk rijden,, goed dan ff geen off road maar dat is ook geen ramp en anders leen ik wel ergens een transalp of XR.
Voor het geld van deze K 75 koop ik geen redelijke transalp zonder dat ik de helft in onderhoud en onderdelen moet steken.

en een K 75 is voor mij snel zat, heb toch geen haast.
En voor dit geld koop je ook geen GS.
Wanneer weet je zeker of/dat de koop door gaat?
 
Wanneer weet je zeker of/dat de koop door gaat?


Als ik morgen gebeld heb en dat ding niet voor m'n neus verkocht is.
Is me al 2 x gebeurt op rij nota bene !! B|

moet nog een slot kopen, heb al een leuke gezien ,en vervoer daar na toe regelen, denk dat ik m'n schoonvader ga vragen, en probeer het tegen het weekend aan te doen dan zou het warmer zijn dan , het is toch een 86 km meestal wel 80 en 100 km wegen.
had het niet koud met -5 C maar een paar keer 10 km rijden is wat anders dan alleen stoppen voor een stoplicht.

zou wel blij zijn als ie in het motor hok staat, en het is weer aardig weer en ik kan er op uit. nu zal je net zien dat het weer omslaat :/ volgende week een nieuwe sneeuw periode en alles.
 
@kevin....

Niet om een of ander. Maar heb jij deze shampoo gebruikt?
kleurbalans_1.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=14P_P_vRxwo

Aangezien je nog steeds je kerstmuts op hebt in je avatar?





:+
 
:Y

Zondag 20 februari in de middag: Schaatsen in Enschede

Schaatsers (tot nu toe)
* Mettulmerel
* RobinG
* Second Identity
* Ascent + vriendin (?)
* Blub
* Me-daph

Nog meer liefhebbers? *D
Vanaf hoe laat ongeveer? :) (in verband met mountainbike tocht 's ochtends) :P
 
Laatst bewerkt:
Ah okeej :Y

Even reacties van de rest afwachten... Als zij er net zo over denken...
Dan doen we rond uurtje of 2 :?

Blub maakt het volgens mij ook niet veel uit.
Tegen sluitingstijd word het vaak steeds rustiger ;). Vooral in de avond. Na 21:30 is het heel rustig en de baan is open tot 23:00u. Da's echt heeeerlijk *O*
 
ik heb al ruim 9 jaar niet meer geschaatst.........

vroeger met school als je mee deed aan tochten kreeg je punten.
 
Had juist in mn studietijd tijd en geld over om mn a te halen _O-


was net klaar,, en werkte had zelf wat gespaard en begon met lessen ,, maar door wat onverwachte uitgaves en raakte buiten mijn schuld m'n werk kwijt , moest stoppen, tijd genoeg maar geen geld,, en 2 jaar later had ik weer geld, maar geen tijd werkte toen in 5 ploegen,, die rijschool houder deed moeilijk omdat ik niet op een vaste dag en tijd kon lessen en in die tijd wilde iedereen motorrijden dus dat boeide hem niet.
pas vele jaren later weer begonnen , achteraf denk ik wel eens was ik toen maar wel geslaagd wat had ik toen al niet kunnen doen en beleven.


heb ik hele zoete herinneringen aan.
 
Wtf volgens mij is mn buurvrouw net gedumpt ofzo :')
Zet ineens keihard van die luduvudu-radio-veronica-muziek aan..

Eens even kijken waar ik mijn cradle of filth cd heb gelaten.. *pompiedom*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan