MF-Oost #130 ''Verbannen die goofjes!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
cantbrain.jpg


:^ zo voel ik me vandaag :+
 
Ging vanmorgen een TL buis van het aquarium stuk en halvewege nog een, halen we nieuwe zetten we die erin,, nog geen licht ... lichtbak kapot..........

en het is zo'n elektronische, anders kon je nog eens wat doen met starters en losse travo's ..... :( :( :(
 
Oei. Hoeveel balken heb je dr in? Visjes overstuur of valt t nog mee? Dr zitten bij mij een paar in de bak die elke x zowat een hartaanval krijgen als t licht uitgaat :')
 
Ging vanmorgen een TL buis van het aquarium stuk en halvewege nog een, halen we nieuwe zetten we die erin,, nog geen licht ... lichtbak kapot..........

en het is zo'n elektronische, anders kon je nog eens wat doen met starters en losse travo's ..... :( :( :(
FF een tripje naar Veldhuis, die heeft ze op voorraad...
 
FF een tripje naar Veldhuis, die heeft ze op voorraad...

heb al gebeld €90,- de sloot in , maar een jaar garantie.......
consumentenrechten stellen niks voor, kan wel een hoop stampij maken maar goed....

raar dat zo'n ding na 3 jaar ermee nokt :(
 
heb al gebeld €90,- de sloot in , maar een jaar garantie.......
consumentenrechten stellen niks voor, kan wel een hoop stampij maken maar goed....

raar dat zo'n ding na 3 jaar ermee nokt :(
3 jaar? Valt nog mee. Ik heb er 3 versleten in nog geen twee jaar... '(

Tip: Leg een paar glasplaten tussen het water en de lichtbak. Bij mij werkte dat prima. Nooit meer een lichtkap kapot gegaan...
 
Mooi!

weet nie of ik er per ongeluk een keer overheen gelezen heb Maar heb je al wat examens gedaan of moet je nog van voor af aan beginnen?


Heb binnenkort mijn AVB-examen, moet mijn theorie nog aanvragen en afwachten wanneer ik mijn AVD heb..


Soekzoekie gaat vnvd nog wel ff texxen btw, komen er nog meer?
 
MB LIEFHEBBERS

As Weekend in Diepenheim truckfestival

goorseweg 22

Wij staan er met 4 Mercedes Actrossen

Verloting fabrieksreis naar de fabrieken

Gratis MB petten enz...
 
Nog meer pech in huize zichthuis

ons katje was spoorloos

is op gespoort


verdronken in een zwembad !!!!!!!!!! in de buurt
 
MB LIEFHEBBERS

As Weekend in Diepenheim truckfestival

goorseweg 22

Wij staan er met 4 Mercedes Actrossen

Verloting fabrieksreis naar de fabrieken

Gratis MB petten enz...
Ik had liever John Deere's liever gezien...........

verder geen belangstelling... truck's zitten nl altijd in de weg.......zeker vwb op snelwegen... |(
 
Nog meer pech in huize zichthuis

ons katje was spoorloos

is op gespoort


verdronken in een zwembad !!!!!!!!!! in de buurt
Hey pechvogel... Het zit je ook echt niet mee hè... Hebben ze hem verdronken of kon hij/zij er gewoon niet meer uitkomen? Katten kunnen toch zwemmen of...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan