MF-Oost #132 ''de fik erin!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow, even voor al diegene die mijn ''gezeur'' al een tijdje aan (moeten) horen dat ik vind dat mijn Goof niet helemaal 100% is aan de voorkant? gewiebel, onstabiel, banden... bla bla?
heb ff stukje op die van Dennis gereden en die heeft dat dus niet, merkte het gelijk bij de rotonde al :P

dus pffffffffffft (slaakt zucht van opluchting) het ligt dus niet aan mij, maar echt aan de motor :)

dus of het nu dan de voorband is, of iets anders, geen idee... maar het IS in ieder geval wel iets ;)

man, ben zo opgelucht, ik zat mezelf al bijna voor gek te verklaren _O-
 
Laatst bewerkt:
ow, even voor al diegene die mijn ''gezeur'' al een tijdje aan (moeten) horen dat ik vind dat mijn Goof niet helemaal 100% is aan de voorkant? gewiebel, onstabiel, banden... bla bla?
heb ff stukje op die van Dennis gereden en die heeft dat dus niet, merkte het gelijk bij de rotonde al :P

dus pffffffffffft (slaakt zucht van opluchting) het ligt dus niet aan mij, maar echt aan de motor :)

dus of het nu dan de voorband is, of iets anders, geen idee... maar het IS in ieder geval wel iets ;)

man, ben zo opgelucht, ik zat mezelf al bijna voor gek te verklaren _O-


'k vond je nooit gek, wel prettig gestoord O-)
 
ow, even voor al diegene die mijn ''gezeur'' al een tijdje aan (moeten) horen dat ik vind dat mijn Goof niet helemaal 100% is aan de voorkant? gewiebel, onstabiel, banden... bla bla?
heb ff stukje op die van Dennis gereden en die heeft dat dus niet, merkte het gelijk bij de rotonde al :P

dus pffffffffffft (slaakt zucht van opluchting) het ligt dus niet aan mij, maar echt aan de motor :)

dus of het nu dan de voorband is, of iets anders, geen idee... maar het IS in ieder geval wel iets ;)

man, ben zo opgelucht, ik zat mezelf al bijna voor gek te verklaren _O-
Ik vraag me af of je er dan zo blij mee moet zijn ;). Ik zou JUIST dan zoiets hebben van "shiiit, wat is er dan met m'n motor?!"

Mja, ieder z'n ding ;)
 
Ligt denk ik grotendeels aan de bandjes. Gewoon lekker ff sparen deze winter en dan in het voorjaar nieuwe bandjes eronder.
Ik heb ook zo'n probleem met mijn bandjes dus onder Z komen ook lekker nieuwe onder komend voorjaar. :Y

Kijken of we korting kunnen krijgen op 2 setjes :P
 
Ik vraag me af of je er dan zo blij mee moet zijn ;). Ik zou JUIST dan zoiets hebben van "shiiit, wat is er dan met m'n motor?!"

Mja, ieder z'n ding ;)


ja, tis een beetje dubbel :Y


gok op de banden ;)

maar voelt of het hele voorstuk onstabiel is, kan het moeilijk uitleggen, of wiel er zo uit kan ploppen en wegrollen :X :+

het went, maar blijft niet grappig voelen, hoij reageert gewoon erg heftig op alles wat beetje bult is/ in bochten, krappe bochtjes... kraakt en rammelt/ loopt iets aan ook ergens daar :+

geen idee ;)

volgens fien rijd goof fijner dan de hondasaki, dus of ik daar ooit nog op durf, daweekniehoor _O-
 
Laatst bewerkt:
[knip]

volgens fien rijd goof fijner dan de hondasaki, dus of ik daar ooit nog op durf, daweekniehoor _O-
Hé ho, hij leest misschien wel telepatisch mee :o

Vind Hondasaki fijner rijden (zithouding en trillingen in het stuur zijn daarbij doorslaggevend) maar je Goof zoekt minder met de achterkant en valt makkelijker in de bocht. Je moet hem gewoon een keer een stukkie proberen. Hij rijd (op dat zoeken na) echt lekker hoor! :]

Wat betreft Goof zou ik de zaak waar je hem hebt gekocht eens bellen en uitleggen wat je voelt. Misschien willen hun er eens kosteloos naar kijken. Nooit geschoten is altijd mis ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan