MF Oost #147 - Blaadjes op de weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Clipboard03-19.jpg
 
Damn, wat gaan die topics hard, zo hard dat ik niet eens meer in de OP sta _O-

@Bouwvakkertje
Het staat niet voor niets in het onderhoudsboek als : controleer dit en dat :P
 
Damn, wat gaan die topics hard, zo hard dat ik niet eens meer in de OP sta _O-

@Bouwvakkertje
Het staat niet voor niets in het onderhoudsboek als : controleer dit en dat, en dat staat erlke 24000km, en de laatste keer dat het gebeurd is bij deze motor is rond de 48000km (en nu dus 80.000km op de teller)

@Swetty
Kom ik zo A-technisch over.... :P (en dat werkt dan als electromechanisch monteur en keurmeester in de metaalelectro ;) )
Ok, ik heb weinig ervaring met motoren (alleen bougies wisselen, xenon aanleggen, olie wisselen, volledige remrevisies en koelvloeistof wissellen) Nu dit dus :P

@Blub blub
Uhu, secuur werken is ook geen probleem, daarom ook bewust zelf aanschaffen, kan ik rustig een dag uitkiezen dat ik er alle tijd voor heb. Ik verwacht op zich niet dat er wat aan moet gebeuren (loopt mooi stabiel stationair, ook met koud blok en het is een Honda) maar preventieve controle kan geen kwaad rond deze km stand.
De 100.000km beurt besteed ik wel uit :P Nokkenasketting vervangen gaat mij te ver..._

Kleppen stellen kan ik beter kleppen controleren noemen. Verwacht ook daar geen problemen. verbruik is normaal en geen tikken in het blok.

Wel wat andere klachten (een enkele tik soms icm inhouden) en wil dus eerst dit uitsluiten voordat er verder wordt gekeken. Vermoeden is dat het een versleten bougiekabel is waardoor er een cylinder heel even wegvalt. Punt is ik 99 vd 100 ritten nergens last van heb, kortom, rustig wat dingen controleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan