MF OOST 154

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je zulke ongelukken kunt maken.... dan kunnen ze je beter de scootmobiel/rijbewijs afpakken net zoals de automobilist door de gevel van de Apotheek in Hengelo :X


ik snap soms echt niet hoe sommige mensen aan hun rijbewijs zijn gekomen,, ze zouden het examen moeten uitbreiden met een cognitieve ontwikkeling en reactie tijd test en niet te simpel
 
ik snap soms echt niet hoe sommige mensen aan hun rijbewijs zijn gekomen,, ze zouden het examen moeten uitbreiden met een cognitieve ontwikkeling en reactie tijd test en niet te simpel
Heeft niks met rijbewijs halen te maken, zijn vaak de te oude/demente/whatever oudjes met dat soort fratsen..
Voor hetzelfde geld knal jij over 30 jaar ook met je scootmobiel bij de plaatselijke super door de voorruit ;)
 
Heeft niks met rijbewijs halen te maken, zijn vaak de te oude/demente/whatever oudjes met dat soort fratsen..
Voor hetzelfde geld knal jij over 30 jaar ook met je scootmobiel bij de plaatselijke super door de voorruit ;)
Voor zo'n scootmobiel moeten ze toch wel een examen afleggen?

Ach, we moeten het voor anderen maar zo moeilijk mogelijk maken, maar tegen de tijd dat we zelf afhankelijk worden van zo'n stoepferrari is het maar wat handig dat niemand moeilijk doet. :+
 
Voor zo'n scootmobiel moeten ze toch wel een examen afleggen?

Ach, we moeten het voor anderen maar zo moeilijk mogelijk maken, maar tegen de tijd dat we zelf afhankelijk worden van zo'n stoepferrari is het maar wat handig dat niemand moeilijk doet. :+

:^
 
ja wel de norm voor cognitieve ontwikkeling wel hoog kan, het zou meer moeten zijn dan het juist kunnen toepassen van verkeersregels en voertuigbeheersing .
er rijden mensen rond die echt niet oud zijn ,, toch te stom zijn om een voertuig te bestuderen.

ik hoop dat mijn kinderen me dan aanpakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan