MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

ze gaan een hoop wegen voor bepaalde tijd afsluiten voor onderhoud. de weg van Almelo naar Bornebroek en naar Delden , dat laatste vind ik niet zo handig , voor als ik met de GS op pad wil en mogelijk naar het werk er ook over heen wil rijden, wil niet over de snelweg
 
ze gaan een hoop wegen voor bepaalde tijd afsluiten voor onderhoud. de weg van Almelo naar Bornebroek en naar Delden , dat laatste vind ik niet zo handig , voor als ik met de GS op pad wil en mogelijk naar het werk er ook over heen wil rijden, wil niet over de snelweg
Is hier een kaartje of zo van? Welke wegen en tijden enzo?
 
Is hier een kaartje of zo van? Welke wegen en tijden enzo?

Melvin ,, kan je heel NL zien als je dat wil

1678098691232.png
 
Snap het hele gedoe niet. Je plant een mooie rit naar de bandentoko, gaat er vervolgens rustig bij zitten hoe een ander het werk doet en je rijd weer naar huis. Gelijk de band ingereden.

beetje pielen aan de motor is toch mooi werk. Kan ik direct ff netjes alles schoonmaken enzo. En mooi op tijd klaar voor als ik wel wil rijden.
Hoef ik niks te plannen en nergens rekening mee te houden, schuif ze daar achter de deur als het mij uitkomt en haal ze ook weer op als het mij uitkomt.

Dit keer niet meer zelf banden geregeld overigens, online of via Erison was nauwelijks verschil.
 
Achterband van mij was 226 incl. montage/uitbalanceren etc.…..scheelt denk ik minus 30-40 euro met zelf wat regelen.
 
Lekker kloten in je garage, met de motor klooien, opruimen en eigenlijk alleen dingen verplaatsen, druk bezig zijn met iets wat niet perse nodig was. Ach we kennen het allemaal, leuk tijdverdrijf :Y

Vanmorgen m'n "gereedschap-inventarisatie-verzekerings-lijstje" verder aangevuld. Mocht er eens een niet zo'n gewenst iemand hier binnen komen, of verzin een reden. Heb ik al het gereedschap met de winkel en nieuwprijs in een document staan:9
 
zou ik graag willen bij huis een ruime garage waar ik lekker aan de GS kan sleutelen en dan ook klussen doen over meerdere dagen.
 
Heb je verwarmde handvaten gemonteerd ,, een kit van Yamaha ?
Ja inderdaad de originele van yamaha!

Ik ben benieuwd, nog nooit een motor met handvat verwarming gehad, maar merk dat het soms 's ochtends nog best fris is in voorjaar/herfst ook al is de middag temperatuur wel aangenaam.
 
Ik heb ooit een Kawasaki KLR650 gehad, met handvatverwarming, maar, icm handkappen, heerluk! S’winters een paar keer gependeld tussen Hengelo en het westen, prima te doen!
DA974FA5-F5F9-4BD9-8E75-7D3C467BA4BF.jpeg

Was ook meteen het meest waardevolle onderdeel van die motor :P

Vreselijk veel lol mee gehad. Toen gekocht voor 300 euro, nu betaal je ruim 1500 voor een half wrak |(
 
Ja inderdaad de originele van yamaha!

Ik ben benieuwd, nog nooit een motor met handvat verwarming gehad, maar merk dat het soms 's ochtends nog best fris is in voorjaar/herfst ook al is de middag temperatuur wel aangenaam.

ik ben ook om ,, kan het hele jaar door de zelfde handschoenen dragen in combinatie met handkappen en die verwarming.
 
Ik heb ooit een Kawasaki KLR650 gehad, met handvatverwarming, maar, icm handkappen, heerluk! S’winters een paar keer gependeld tussen Hengelo en het westen, prima te doen!
Bekijk bijlage 1855798
Was ook meteen het meest waardevolle onderdeel van die motor :P

Vreselijk veel lol mee gehad. Toen gekocht voor 300 euro, nu betaal je ruim 1500 voor een half wrak |(
Tja met de hoeveelheid olie die je verstookte moest je het ook wel warm krijgen O-)
 
Ach, dat litertje op 1000 km, kniesoor die daar op let :P

Had altijd een literfles olie bij, gaf vreemde gezichten bij de tassencontrole bij de TT 🤔
 
Ach, dat litertje op 1000 km, kniesoor die daar op let :P
Voordeel is dan weer dat je met goedkope olie uit kan, heeft amper de tijd om te versmeren.

Onze eerste Mini verstookte 12 liter olie tijdens onze vakantie in Spanje. Was erg blij dat de organisatie van de rit gesponsord was, dus de olie onderweg kwam uit de service-bus en was gratis. De olie aan de peilstok van dat ding was net zo helder als dat het uit de fles kwam.
 
Tijdje hier niet geweest, rijden jullie nog steeds vanaf (vroeger) de Tex in Hengelo?

Vandaag een scooter/motor gekocht, dus bij mooi weer ga ik graag een rondje mee :)
 
Dus met mooi weer wordt er geShell'ed?

Vandaag een klein rondje gedaan, gezellig met mijn vader.
Rijdt erg makkelijk zo'n scooter, zal straks een paar foto's maken van mijn nieuwe aanwinst.
 
Een scootâh :o

Da's weer eens wat anders dan een R1 (of een 916)

Lang niet gezien hier.

Het zal mij benieuwen of dat sjellendetexxen nog wat wordt, zoveel wordt er volgens mij de laatste paar jaar niet meer gereden vanaf de Shell:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan