MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Luchtfilter, stofzuiger gebruiken als niet al teveel vervuild is….. :?
er zit een papieren filter in ,,, los vuil zuig je er wel uit, maar wat in het element zit niet .

maar eerst maar eens kijken ,, als ie bij de aflever beurt vervangen is kon het wel eens mee vallen omdat ik sinds dien niet idioot veel gereden heb
 
Net een klein rondje Duitsland gereden met mijn broer, lekker zonnig maar best fris :P

dl.jpg
Kwam ik jou dan niet tegen op de N-weg langs Goor rond 17:00? Of er moet toevallig nog iemand met zo'n mooie rooie rondrijden.
 
Ah dan reed er toevallig ook nog iemand met zo'n motor. Was wel een opvallende verschijning
 
Eindelijk tijd gehad om vandaag met Fonn3 de eerste km’s van het jaar te rijden.
Mooi weer, maar god wat een drukte op de weg. Denk dat ik de laatste 2 versnellingen maar op marktplaats zet..
 
Eindelijk tijd gehad om vandaag met Fonn3 de eerste km’s van het jaar te rijden.
Mooi weer, maar god wat een drukte op de weg. Denk dat ik de laatste 2 versnellingen maar op marktplaats zet..
Gister stukje gewandeld met m'n vader richting Duitsland. Veel motorrijders gezien en gehoord. Maar sowieso drama op straat, ook later op de fiets. Allemaal van die mensen die nooit op straat komen, behalve tijdens de feestdagen :/
 
Gister even klein rondje gedaan met achteropzit dame.
vandaag ingeblikt even in tierpark nordhorn geweest. was prima te doen.
 
Krijg de garagedeur niet open, was iemand zo slim om met een hogedrukreiniger de deuren schoon te maken. Nu kun je met geen mogelijkheid de cilinder draaien :( En nee, die iemand was ik niet :')
 
Thanx @ll, errug blij mee. En gelukkig weer oranje, dus ik hoef geen andere helm te kopen😇
 
Laatst bewerkt:
Het zit je ook niet echt mee hè _O-

Inmiddels gefixed. Als je maar zegt de rekening naar de VvE te sturen heb je ineens 3 man op de stoep staan :+

Al met een lagedrukreiniger geprobeerd?

Die heb ik in mijn garagebox staan :P

Vrijdag een paar rondjes op dit apparaat gereden en besloten om dat maar wat vaker te doen.
Dus de Speed triple die sinds 15 april 2010 op mijn naam stond is precies 13 jaar later op 15 april ingeruild voor een KTM 1290 Adventure!
Bekijk bijlage 1869140

2 cilinder ftw!

wd40 proberen

@Realer Dat is een mooi KTM , veel plezier ermee

Alleen WD40 hielp dus niet. Een combinatie van WD40, slot spray en allesreiniger deed wonderen _O-


Het is nog geen BMW hè :P

De enige goede BMW is er eentje met 4 wielen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan