MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

nee,, er komen spook verhalen uit Frankrijk, Italië en Spanje, waar mensen letterlijk maanden achter heen op gesloten zaten in hun ( vakantie ) huis , zelfs niet in hun afsloten voor de buiten wereld achter tuin mochten zitten ....

vele zijn bang voor een 2e golf,, en nu er veel getest word ( wat ze eerder hadden moeten doen ) duiken er wel meer gevallen op, mensen die gehad hebben of nog hebben.

en het weer is helemaal niet zo slecht in NL, nu is het wat wisselvallig maar we hebben aardig wat mooi weer gehad sinds begin maart.
 
Het weer, tis maar net wat je zoekt in NL....hier kun je ook prima vakantie vieren, beetje aktief en niet 14dgn zonnebaden.... :+

Van het jaar gaan we naar de NL eilanden, hoppen, net als de griekse eilanden. Weet zeker dat het geen 40 graden wordt..._O-

Bovendien, geef ik mijn geld hier uit...kunnen ze goed gebruiken. Want de komende jaren gaan we het merken agv de krimp.
 
Ohai 2, zonder locatie in de exif
 

Bijlagen

  • IMG_20200616_140344 - kopie.jpg
    IMG_20200616_140344 - kopie.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 6
  • IMG_20200616_140414 - kopie.jpg
    IMG_20200616_140414 - kopie.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 6
Fraaie kleurcombinatie...veel rijplezier ermee!

Enneh, gas erop en niet van dat oude wijven tempo... 8-)
 
Fraaie kleurcombinatie...veel rijplezier ermee!

Enneh, gas erop en niet van dat oude wijven tempo... 8-)
Pwoa nou dat lukt wel. Dit is wel even weer wennen qua rijden. Maar het voelt wel weer vertrouwd. GSR600 was al een strakke fiets, dit gaat nog weer net iets verder. Traction control al getest doordat in Neuenhaus een vrachtwagen iets zand kwijt was geraakt. Best apart, wel even wennen. Maar het werkt prima.
 
Pwoa nou dat lukt wel. Dit is wel even weer wennen qua rijden. Maar het voelt wel weer vertrouwd. GSR600 was al een strakke fiets, dit gaat nog weer net iets verder. Traction control al getest doordat in Neuenhaus een vrachtwagen iets zand kwijt was geraakt. Best apart, wel even wennen. Maar het werkt prima.
Iig tractioncontrol heeft zijn geld ‘opgebracht’....ik heb slechts abs die me ook een keer gered heeft..... ;)

En afgelopen zondag was het puur ervaring dat ik op tijd kon uitwijken voor een bellende muts die de weg pardoes opreed...|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan