Realer
MF veteraan
- 18 jul 2006
- 11.118
- 312
kan kloppen, zo rond 12:00. Had net de triple uit de stalling opgehaaldAh dan heb ik jouw gespot
Vlak voor Mariaparochie kwam we elkaar tegen
(ik ging richting Almelo, ff naar huis voor een boterham)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kan kloppen, zo rond 12:00. Had net de triple uit de stalling opgehaaldAh dan heb ik jouw gespot
Vlak voor Mariaparochie kwam we elkaar tegen
(ik ging richting Almelo, ff naar huis voor een boterham)
2 kuub? daar doe ik een halve winter mee... al is het geen snoeihout
Vooruit dan omdat mij gisteren opviel dat er schijnbaar veel motorrijders graag van zich laten horen:Dat doe je dus stiekem toch
after market die niet goedgekeurd zijn ,, neem ik aan ,, want er zijn after market die wel aan alle regels voldoenVooruit dan omdat mij gisteren opviel dat er schijnbaar veel motorrijders graag van zich laten horen:
Aftermarket uitlaten moeten worden verboden en onze vrienden in het blauw moeten meer controles uitvoeren op geluidsproductie van motorfietsen. Dit levert namelijk alleen maar ergernis op en zorgt ervoor dat er wegen worden afgesloten.
2 kuub snoeihout stook je niet in een kachel Maar die milieu-effecten zijn er zeker. Dus hoppa, alleen nog maar gecertificeerde kachels en geen verbranding in de open lucht meer. En een stookbrevet voordat je een kachel mag kopenIk wil hier geen discussie starten over de milieu effecten van een houtkachel maar
Nee géén, als je wel een andere uitlaat monteert dan naar de RDW voor een herkeuring.after market die niet goedgekeurd zijn ,, neem ik aan ,, want er zijn after market die wel aan alle regels voldoen
Nee géén, als je wel een andere uitlaat monteert dan naar de RDW voor een herkeuring.
Och, zonder vergunning brand het hier ook wel hoor2 kuub snoeihout stook je niet in een kachel Maar die milieu-effecten zijn er zeker. Dus hoppa, alleen nog maar gecertificeerde kachels en geen verbranding in de open lucht meer. En een stookbrevet voordat je een kachel mag kopen
Noemde de handhaving niet voor niets ;-) Maar voor al die inrij verboden moeten er toch ook handhavers zijnIk ben het in hoofdlijn met je eens, anders zijn we straks nergens meer welkom. Maar je kunt de verkoop van vervangende uitlaten niet verbieden. Er moet namelijk een vervanging mogelijk zijn als hij stuk is.
Gewoon meer handhaven op de bestaande regels lijkt me een betere oplossing, zoals met zoveel zaken. Echter daar is geen capaciteit voor.
Regels strenger maken heeft geen zin, als de bestaande al niet gehandhaafd kunnen worden.
Maar met zo'n vergunning is het wel makkelijker aanstekenOch, zonder vergunning brand het hier ook wel hoor
Nee die zijn er ook niet, dat is een van de problemen ervan.Noemde de handhaving niet voor niets ;-) Maar voor al die inrij verboden moeten er toch ook handhavers zijn
Vandaag lekker gereden zonder de koelingsprobleems waarmee de triple op stal ging. Dacht dat het thermostaat was, maar bleek gruis in het koelsysteem te zijn.
Geen zout gezien op de doorgaande wegen. Wel veel rommel op de binnenweggetjes
Tja met dit soort vragen jaag je iedereen weg..Nee die zijn er ook niet, dat is een van de problemen ervan.
Maar back on-topic....
wat is er on-topic hier eigenlijk?
Dat is de bedoeling ook. 't was zo mooi rustig.Tja met dit soort vragen jaag je iedereen weg..
Vermoedelijk heeft er iemand ooit zo’n anti-lek middel er in gedondert. Spul lost ook gewoon op in water, gelukkig want na een paar keer spoelen konden we weer door het water heen kijken. Paar nieuwe pakkingen en o rings en alles was weer waterdicht.Liep zeker ook maar op 3 cilinders? klote ding...
Maar waar komt dat gruis vandaan? lijkt me ook een relevante vraag?
kan kloppen, zo rond 12:00. Had net de triple uit de stalling opgehaald
Ja, heel gek, maar na dat ‘schuivertje’ is er inderdaad niks meer door de straat gekomenWat moet die sneeuwschuiver daar dan. Komen normaal toch nooit door de wijken?
Duc-bashen?Nee die zijn er ook niet, dat is een van de problemen ervan.
Maar back on-topic....
wat is er on-topic hier eigenlijk?
Volgens mij ging het over de geluidsoverlast van houtkachels en het afsluiten van dijkwegen met snoeihout.wat is er on-topic hier eigenlijk?
Volgens mij ging het over de geluidsoverlast van houtkachels en het afsluiten van dijkwegen met snoeihout.
Toch 118k nu op de teller, en tot op heden slechts volledige set lagers en verbruiks dingetjes...laatste beurt was een o-ring van de slave cilinder vd koppeling.Duc-bashen?
Iedereen.........ik loop hier al 18 jaar mee en er niemand hier die mij de pis lauw maakt...Tja met dit soort vragen jaag je iedereen weg..
Om vervolgens met een pak A4-tjes te moeten rondrijden voor het geval je wordt staande gehouden. Zijn ze in Duitsland ook zo tevreden over.Nee géén, als je wel een andere uitlaat monteert dan naar de RDW voor een herkeuring.
Tja lopend maak je ook niet zoveel kabaalIedereen.........ik loop hier al 18 jaar mee en er niemand hier die mij de pis lauw maakt...