MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Sssttt, ik probeer @Paul Hewson uit de tent te lokken... O-)

Je mag haar wel een keer poetsen hoor als dat je pijn verlicht :P
Ik heb Wes opgevoed, die hapt niet zo....alhoewel hij had net zijn hyper toen hij problemen mee kreeg.. ;)

Meteen doorgestuurd naar Remco in Zwolle.

En sindsdien al 5000 probleemloze kilometers *D Massakabel wat als tweelingsnoer is uitgevoerd, Italiaanse zuinigheid B|

Beurt was dit jaar minder als 400 euro, inclusief haal- en brengservice. Volgend jaar mag ze gewoon in de winter weer een paar weken uit logeren in de winter.
 
Je mag haar wel een keer poetsen hoor als dat je pijn verlicht :P


En sindsdien al 5000 probleemloze kilometers *D Massakabel wat als tweelingsnoer is uitgevoerd, Italiaanse zuinigheid B|

Beurt was dit jaar minder als 400 euro, inclusief haal- en brengservice. Volgend jaar mag ze gewoon in de winter weer een paar weken uit logeren in de winter.
Hele startcircuit is bij de mijne uitgevoerd met heavy-duty bekabeling. Startmotor moest altijd een seconde ofzo nadenken om dan pas op gang te komen, nu spint hij

Geen idee welke motor dit is, maar vandaag ben ik te vinden in het speeltuintje....

2FECBD7D-6D69-40C1-8089-FE0385B9F1CD.jpeg
 
Oh, net als ik met pensioen....... :?

Was dat maar zo'n feest, zou mij prima kunnen vermaken. Ga per 1 april terug van 40 uur naar 24 uur bij mijn werkgever. Niet dat ik minder ga werken, ben sinds 1 januari voor mijzelf begonnen maar dat zijn geen vaste tijden dus heb veel meer invloed op mijn agenda. Kan ook overdag op een doordeweekse dag de motor pakken dan.
 
Was dat maar zo'n feest, zou mij prima kunnen vermaken. Ga per 1 april terug van 40 uur naar 24 uur bij mijn werkgever. Niet dat ik minder ga werken, ben sinds 1 januari voor mijzelf begonnen maar dat zijn geen vaste tijden dus heb veel meer invloed op mijn agenda. Kan ook overdag op een doordeweekse dag de motor pakken dan.

Leuk, wat ga je voor jezelf doen?
 
De auto-tomtom kan niet eens aan de computer gehangen worden.

Alles moet door de lucht.'(

De motor tomtom kan gelukkig nog wel aan de klapjap gekoppeld worden.
Auto 1 heeft ingebouwde navigatie(nog 1 jaar gratis updates) en Android Auto 🤩 en in Auto 2 wordt de motor GPS, natuurlijk een Garmin, gebruikt. Al natuurlijk een Garmin.... TomTom schijnt best goed geworden te zijn, maar ja de Garmin zat nu eenmaal bij de motor -O-Alleen Motor(scooter) 2 heeft nog geen GPS, want de Mrs weigert een steun op het remvloeistofpotje en dat is eigenlijk de enige mogelijkheid.
 
Routes maken.....ik doe het niet, geen geknoei meer, bestemming invoeren kronkel optie aan en rijden, onderweg ook van afwijken en klaar. Geen zin meer: snelste route naar huis.
Tja dat kan mijn Garmin dus niet -O-Maar rij korte ritjes in de buurt zonder GPS..
 
Tja dat kan mijn Garmin dus niet -O-Maar rij korte ritjes in de buurt zonder GPS..
Nou, je mist niks want een navi ook ook niet alles hoor. Leuk voor erbij maar verder wil ik geen gezeik van anderen over hun toestellen horen....is hun gepuzzel niet de mijne... :+

En heb je feeling met computers dan wordt het niet ‘wat’ is mijn ervaring.... _O-
 
Morgen ga ik als hoog waarschijnlijk zeker wel ff een rondje doen :)
Hopen dat ik mijn voorvork goed in elkaar heb gefrummeld :P :+
Zondag nieuwe ketting en koelvloeistof erop/erin.. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan