- Onderwerp starter
- #2.426
Sssttt, ik probeer @Paul Hewson uit de tent te lokken...Toch 118k nu op de teller, en tot op heden slechts volledige set lagers en verbruiks dingetjes...laatste beurt was een o-ring van de slave cilinder vd koppeling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sssttt, ik probeer @Paul Hewson uit de tent te lokken...Toch 118k nu op de teller, en tot op heden slechts volledige set lagers en verbruiks dingetjes...laatste beurt was een o-ring van de slave cilinder vd koppeling.
Ik heb Wes opgevoed, die hapt niet zo....alhoewel hij had net zijn hyper toen hij problemen mee kreeg..Sssttt, ik probeer @Paul Hewson uit de tent te lokken...
In ander nieuws, de Mühle gaat gewoon weer open las ik, en wordt behoorlijk verbouwd.
De vorige uitbater had het pacht contract niet verlengd gekregen, en daarna werd het wat stil.
Curryworst... das ook al bijna 2 jaar geleden dat ik die voor het laatst heb gehad bij de Muhle.... volgens mij was dat zelfs met mijn laatste ritje met mijn GooF
Sssttt, ik probeer @Paul Hewson uit de tent te lokken...
Ik heb Wes opgevoed, die hapt niet zo....alhoewel hij had net zijn hyper toen hij problemen mee kreeg..
Meteen doorgestuurd naar Remco in Zwolle.
Oh, net als ik met pensioen.......Goed nieuws, dit jaar meer tijd voor worsthappen
Hele startcircuit is bij de mijne uitgevoerd met heavy-duty bekabeling. Startmotor moest altijd een seconde ofzo nadenken om dan pas op gang te komen, nu spint hijJe mag haar wel een keer poetsen hoor als dat je pijn verlicht
En sindsdien al 5000 probleemloze kilometers Massakabel wat als tweelingsnoer is uitgevoerd, Italiaanse zuinigheid
Beurt was dit jaar minder als 400 euro, inclusief haal- en brengservice. Volgend jaar mag ze gewoon in de winter weer een paar weken uit logeren in de winter.
Oh, net als ik met pensioen.......
Was dat maar zo'n feest, zou mij prima kunnen vermaken. Ga per 1 april terug van 40 uur naar 24 uur bij mijn werkgever. Niet dat ik minder ga werken, ben sinds 1 januari voor mijzelf begonnen maar dat zijn geen vaste tijden dus heb veel meer invloed op mijn agenda. Kan ook overdag op een doordeweekse dag de motor pakken dan.
Auto 1 heeft ingebouwde navigatie(nog 1 jaar gratis updates) en Android Auto en in Auto 2 wordt de motor GPS, natuurlijk een Garmin, gebruikt. Al natuurlijk een Garmin.... TomTom schijnt best goed geworden te zijn, maar ja de Garmin zat nu eenmaal bij de motor Alleen Motor(scooter) 2 heeft nog geen GPS, want de Mrs weigert een steun op het remvloeistofpotje en dat is eigenlijk de enige mogelijkheid.De auto-tomtom kan niet eens aan de computer gehangen worden.
Alles moet door de lucht.
De motor tomtom kan gelukkig nog wel aan de klapjap gekoppeld worden.
Tja dat kan mijn Garmin dus niet Maar rij korte ritjes in de buurt zonder GPS..Routes maken.....ik doe het niet, geen geknoei meer, bestemming invoeren kronkel optie aan en rijden, onderweg ook van afwijken en klaar. Geen zin meer: snelste route naar huis.
Volgens mij heb ik ergens zwart op wit staan dat iets in dit bericht niet kloptdank voor de groetjes en ja, nog steeds het groene blaadje van Blub
Nou, je mist niks want een navi ook ook niet alles hoor. Leuk voor erbij maar verder wil ik geen gezeik van anderen over hun toestellen horen....is hun gepuzzel niet de mijne...Tja dat kan mijn Garmin dus niet Maar rij korte ritjes in de buurt zonder GPS..
Leuk, wat ga je voor jezelf doen?
Sssst. Hoeft niet iedereen te weten....Volgens mij heb ik ergens zwart op wit staan dat iets in dit bericht niet klopt
Wat ga je vertalen? Chinees?Iets totaal anders dan mijn vakgebied, namelijk vertalingen.
Wat ga je vertalen? Chinees?
veel te koud. misschien volgende week woensdag een rit.
Zeg dat maar eens tegen mijn R6. mijn R6 weigert al om bij 18 graden naar buiten te gaan. Laat staan om bij 11 graden naar buiten te gaan.Kou is een emotie
Emoties kun je uitschakelen