MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Serieus? Hij geeft een inkoppertje over een Duc en het niet doen van voorgenoemde Duc en niemand doet er iets mee?

Vroeger was alles beter B|
Tijd voor een nieuwe lichting Oosterlingen….._O-

En jeugd, die houden zich niet met motorrijden bezig toch…iets uit de stenentijdperk,of het zou een EV moeten zijn.….:?
 
Thanks!

@MP_NL Het is een 1.5 ND uit 2019, dus een ND2. Ik heb ook wel gekeken naar een 2.0 ND2 van 2019 of jonger maar die zijn me te prijzig, want ze zijn zeldzaam en vooral in de kleurstelling van interieur en exterieur die ik weer zoek. Ik laat hem wel chippen als het vermogen me tegen valt en kijk ik over een jaar of 2 wel verder, maar dat is nu nog niet het geval. Gewoon op de staart trappen en toeren maken, daar kunnen ze wel tegen :P

@Konuz83 Inderdaad, ik accentueer het zelf nog met een smiley -O- Droevig...
 
Gaaf bakkie! Goed alternatief voor de Duc :t

Ff tussendoor. Wie weet wat het verschil is, of de reden, waarom er 2 topics zijn voor mede MF-ers uit het mooie Twente. Dan is deze weer wat actiever en dan "Almelo en omgeving". Vroeg het mij even afO-)
 
Gaaf bakkie! Goed alternatief voor de Duc :t

Ff tussendoor. Wie weet wat het verschil is, of de reden, waarom er 2 topics zijn voor mede MF-ers uit het mooie Twente. Dan is deze weer wat actiever en dan "Almelo en omgeving". Vroeg het mij even afO-)
Oeh. Ik zal dit proberen zo politiek correct mogelijk samen te vatten.

MF oost was erg druk op een gegeven moment. En was een gezellige vaste kliek.
Niet iedereen voelde zich echter thuis binnen deze kliek en vonden dat hun posts verloren gingen in de hoeveelheid berichten van anderen.
Daarop is een aantal mensen, vooral van de wat oudere garde volgens mij, meer in het Almelo topic verder gaan posten.

Inmiddels is die discussie lang geleden en zijn er grotendeels andere mensen. En is het sowieso een stuk rustiger.

Dat is tenminste zoals ik het onthouden heb.
Maar ik heb ook niet alles mee gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Oeh. Ik zal dit proberen zo politiek correct mogelijk samen te vatten.

MF oost was erg druk op een gegeven moment. En was een gezellige vaste kliek.
Niet iedereen voelde zich echter thuis binnen deze kliek en vonden dat hun posts verloren gingen in de hoeveelheid berichten van anderen.
Daarop is een aantal mensen, vooral van de wat oudere garde volgens mij, meer in het Almelo topic verder gaan posten.

Inmiddels is die discussie lang geleden en zijn er grotendeels andere mensen. En is het sowieso een stuk rustiger.

Dat is tenminste zoals ik het onthouden heb.
Maar ik heb ook niet alles mee gekregen.
Ah, oke helder! :t
 
634A78A5-A136-429A-B1BA-48CED255DF47.gif
 
Mooie cabrio!. Excuses, maar welk merk en model? Geen mx5 en geen fiat toch?

(Wij hebben een 2cv6: een boxer.., staat bij de lasser voor 2 nieuwe dorpels...)
 
Laatst bewerkt:
Gaaf bakkie! Goed alternatief voor de Duc :t

Ff tussendoor. Wie weet wat het verschil is, of de reden, waarom er 2 topics zijn voor mede MF-ers uit het mooie Twente. Dan is deze weer wat actiever en dan "Almelo en omgeving". Vroeg het mij even afO-)
Ik loop al heel wat jaren mee, maar nooit begrepen waarom….ook van allerlei ‘ruzies’ oid….gewoon blijven rijden en dat hoop ik nog jaren vol te houden… iig de VFR wel…:]
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Mooie cabrio!. Excuses, maar welk merk en model? Geen mx5 en geen fiat toch?

(Wij hebben een 2cv6: een boxer.., staat bij de lasser voor 2 nieuwe dorpels...)
Als dit geen MX5 is dan weet ik het ook niet.... zie het Mazda logo op de velgen ;)
 
Oeh. Ik zal dit proberen zo politiek correct mogelijk samen te vatten.

MF oost was erg druk op een gegeven moment. En was een gezellige vaste kliek.
Niet iedereen voelde zich echter thuis binnen deze kliek en vonden dat hun posts verloren gingen in de hoeveelheid berichten van anderen.
Daarop is een aantal mensen, vooral van de wat oudere garde volgens mij, meer in het Almelo topic verder gaan posten.

Inmiddels is die discussie lang geleden en zijn er grotendeels andere mensen. En is het sowieso een stuk rustiger.

Dat is tenminste zoals ik het onthouden heb.
Maar ik heb ook niet alles mee gekregen.
Die goede oude tijd, toen we nog zo naïef waren dat we ons daar druk over konden maken O-)
 
Mooie cabrio!. Excuses, maar welk merk en model? Geen mx5 en geen fiat toch?

(Wij hebben een 2cv6: een boxer.., staat bij de lasser voor 2 nieuwe dorpels...)

Wat @JPD al zei, het is een MX5 inderdaad :Y Deze komt uit 2019 en is van de laatste generatie, de ND zoals ze dat noemen.

Ik moet wel even 2CV6 opzoeken, had nou gewoon Eend gezegd :+ Dan klagen sommige mensen al dat ze een MX5 teveel vinden rollen/hellen _O-
 
Motorgerelateerd (sorry)

Nieuwe schokbreker besteld voor de tracer bij hyperpro.
De nu gemonteerde (aftermarket) schokbreker heeft al moeite met mijn gewicht als ik er alleen op zit, laat staan met koffers en bagage.

Dus even diep in de buidel getast en bij hyperpro een schokbreker besteld met zwaardere veer en externe preload instelling zodat ik afhankelijk van wel/geen bagage/duo de preload aan kan passen. Nog een paar weekjes wachten, maar zou ruim op tijd voor het seizoen binnen moeten zijn.

Voorbeeldfoto voor de bling.
1643104940780.png
 
Oeh, mooie goodies!

Maarre, geen Hyperpro paarse veer zodat iedereen kan zien dat je Hyperpro erop hebt zitten? :P
 
Oeh, mooie goodies!

Maarre, geen Hyperpro paarse veer zodat iedereen kan zien dat je Hyperpro erop hebt zitten? :P

Die heb ik maar achterwege gelaten, juist gewoon zwart genomen.
En het ding zit zo akelig die weggestopt dat je hem toch niet ziet. Daarom ook de externe verstelling. Anders kom je er never bij zonder de hele schokbreker uit te bouwen.

Een goudkleurige had ik wel extra voor willen betalen natuurlijk 8-)8-) maar dat was geen optie.
 
Zit er ook over te denken om een keer langs hyperpro te rijden met de Triple en de XSR.
Die van de Triple is wel aan vervanging toe en die van de XSR is af fabriek veuls te hard.
 
Ik zit net echt te denken, ‘Kolere, ff langsrijden, das een end weg vanaf hier….’ Ik dacht aan Werkendam of Alphen a/d Rijn (al eens geweest, 20 min van waar ik origineel weg kom) , zitten ze dus ook in Nordhorn _O- weer wat geleerd :+
 
Ik zit net echt te denken, ‘Kolere, ff langsrijden, das een end weg vanaf hier….’ Ik dacht aan Werkendam of Alphen a/d Rijn (al eens geweest, 20 min van waar ik origineel weg kom) , zitten ze dus ook in Nordhorn _O- weer wat geleerd :+

Poeh, Nederland is ook zo groot :o Als we op vakantie willen moeten we naar het buitenland omdat we in Nederland alles hebben gezien, maar ojee als we toch eens naar de andere kant van het land moeten, dan is Nederland ineens te groot :+
 
Ik zit net echt te denken, ‘Kolere, ff langsrijden, das een end weg vanaf hier….’ Ik dacht aan Werkendam of Alphen a/d Rijn (al eens geweest, 20 min van waar ik origineel weg kom) , zitten ze dus ook in Nordhorn _O- weer wat geleerd :+
Dat wist ik ook niet. In Nordhorn zit ook Wilbers Performance suspension en je hebt nog SO products in Bornebroek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan