MF-Oost 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel een beetje spijt, het was een super dag om te rijden natuurlijk, maar ik denk dat het toch wel wijsheid was :Y Ik was gewoon niet zo scherp. Daar kwam bij dat ik de scherpe bochten ook niet scherp nam, voorband voelde wat vreemd aan. Misschien te lage luchtdruk :?
Het voordeel was dat ik Perkadox niet langer voor de voeten reed ;)

Heet die gast niet aircooled tegenwoordig? 8-)

(als ie je ooit om geld vraagt. . . . . . trap er niet in! _O- )
 
Heet die gast niet aircooled tegenwoordig? 8-)

(als ie je ooit om geld vraagt. . . . . . trap er niet in! _O- )
O nouja Aircooled dus 8-)

Ik heb ook serieus geprobeerd om m voor te blijven, ik denk anders moet ie weer geld hebben :X
Verder weet ik niet waar het over gaat trouwens _O-
 
O nouja Aircooled dus 8-)

Ik heb ook serieus geprobeerd om m voor te blijven, ik denk anders moet ie weer geld hebben :X
Verder weet ik niet waar het over gaat trouwens _O-

Niet werkende bankpasjes bij het tankstation O-)

(volgens mij een probleem dat enkel in Duitsland voorkomt)

iig geval heeft TRL oost 'm uit de brand geholpen (aardige jongen is het toch :+ )
 
@dopneusje

(ik mag graag pesten }) ) btw, ging zelf ooit onderuit bij een snelheid van 0,0 km/h bij de stoplichten. . . . evenwichtskwestie O-) schade??? :Y

Ha heb ik ook eens gehad, stil staan en dan in een kuil stappen naast de weg, lig je daar in de berm met de mtor op zijn kant :/
 
Niet werkende bankpasjes bij het tankstation O-)

(volgens mij een probleem dat enkel in Duitsland voorkomt)

iig geval heeft TRL oost 'm uit de brand geholpen (aardige jongen is het toch :+ )
Kijk dat is nog eens ouderwets motorrijders onder elkaar *D

En naast dat TLR een aardige jongen lijktis lijktis hij ook nog intelligent: hij weet het verschil tussen diesel en benzine O-)
 
Kijk dat is nog eens ouderwets motorrijders onder elkaar *D

En naast dat TLR een aardige jongen lijktis lijktis hij ook nog intelligent: hij weet het verschil tussen diesel en benzine O-)

Idd ik schat z'n IQ ook een beetje hoger in als de mijne. . . . . .

(niet dat ik daar echt mee zit hoor :+ )

TRL. . . . .TLR. . . . .LTR. . . . .RLT. . . . . .LTR. . . . . . :X
 
Omdat het daar gisteravond mis ging. -O- Zoals ik (gezien de situatie) in kan schatten, is er met een wheely iets mis gegaan. De CBR is nl vanaf de parkeerplaats richting de Cinestar door het hekwerk gegaan, over de straat 'gevlogen' om vervolgens aan de overkant van de straat tegen het volgende hekwerk tot stilstand te komen... |(
De bestuurde heb ik niet meer gesproken, die lag al in de ambu. Wat ik van politie ter plaatse heb begrepen heeft hij waarschijnlijk zijn pols gebroken en zijn schouderblad zwaar beschadigd. Er stond me iets bij dat het vrienden van jou zijn, vandaar...

Dutch Stunt Forum • Toon onderwerp - feike gecrashed

Ik weet niet of jullie dat kunnen lezen maar het was dus 'Feike' '' schouder gebroken, pols gebroken, vleeswond in zen buik en bekken gebroken, misschien dat ook één van zijn ruggewervels is gebroken/beschadigd"
 
Laatst bewerkt:
http://www.stuntforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=3337

Ik weet niet of jullie dat kunnen lezen maar het was dus 'Feike' '' schouder gebroken, pols gebroken, vleeswond in zen buik en bekken gebroken, misschien dat ook één van zijn ruggewervels is gebroken/beschadigd"
Ik ken hem niet, maar dit klinkt heftig zeg!! Flinke klapper gemaakt ;(
 
:? Ik heb er pas éénje gezien!

(en daar sta'k zelf ook nog eens niet op! :( ) _O-

Ik heb zelfs een foto waarop te zien is dat jij een wip maakt :W
GroteFoto-4IJMUPG4.jpg

dusss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan