MF-Oost 47

Status
Niet open voor verdere reacties.


voor de liefhebbers .....
Kort en krachtig: ben geen liefhebber.... lelijke hok.....zwart met geel.. net een wesp....... :r

Maar ik ben wel een liefhebber van de de K1200RS... of R1100S in het blauw-metalic.

Misschien iets voor later....
 
Laatst bewerkt:
Haha, op dat ding heb ik gisteren nog gezeten, stond ie nog in de grindbak van de showroom ;-)

Maareuh.....halsdoekje gescoort?? ;)


nee , moch ie houden...
Maar ik was wel erg nieuwsgierig ,, de bladen zijn behoorlijk enthousiast
er zijn wat min punten , een aantal heb ik wel gevonden en sommig vond ik onzin en heb dingen gevonden waar ik de bladen niet over gehoord heb.

Ze wilde wel heel graag die voucher hebben ,, die heb ik maar gegeven
BMWF800GS2008_02.jpg



Ik snap wel dat JPD deze GS gekocht heeft.
Als ik ergens een dikke sok vind is ie van mij

Had jij ook een beetje een raar gevoel met de die 502 ? een echt allroad band waar je 90 % weg en 10 % naast de weg ,, aangereden zandwegen en gravel gaat prima maar zodra er wat modder is is het blij dat ik glij ??


BMWF800GS2008_08.jpg


Ilse onze dochter vond hem mooi ,,
 
Laatst bewerkt:
Kort en krachtig: ben geen liefhebber.... lelijke hok.....zwart met geel.. net een wesp....... :r

Maar ik ben wel een liefhebber van de de K1200RS... of R1100S in het blauw-metalic.

Misschien iets voor later....
Lelijk hok :?

Ok, meningen verschillen ;)

Maar wat dacht van deze BMW dan? Ook lelijk? Ech niehh 8-)

F800S_gallery_2_lg.jpg


Of vind je dat ook maar een wesp })
 
Kort en krachtig: ben geen liefhebber.... lelijke hok.....zwart met geel.. net een wesp....... :r

Maar ik ben wel een liefhebber van de de K1200RS... of R1100S in het blauw-metalic.

Misschien iets voor later....

Ach ja...de kleur vind ik niet eens echt verkeerd.
Ik ben alleen nog steeds van mening dat ze de neus hebben vergeten af te maken.
Die koplamp spant helemaal de kroon :r :X .

Maar goed dat smaken verschillen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach ja...de kleur vind ik niet eens echt verkeerd.
Ik ben alleen nog steeds van mening dat ze de neus hebben vergeten af te maken.
Die koplamp spant helemaal de kroon :r :X .

Maar goed dat smaken verschillen. ;)
Idd, wat een ander denkt zal mij een reet roesten.... Dus Jeroen waar blijven de foto's.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Over koplampen gesproken.... ik heb een nieuwe 'bouwlamp' voor de 888 gekocht. De huidige heeft een barst en hierdoor was hij niet zo mooi meer, vooral het reflector deel was dof geworden. Straks glimt hij als de bekende hondekeutel in de maneschijn... Alhoewel ik bijna niet in donker rij.

[afbeelding]

Heb ook nieuwe lampies :Y
 
:W

Fotóóós in deeltje 48 ben ik bang, tis ook allemaal niet zo bijzonder, zitten nog geen koffers en touringruitje op.

Het ritje van A'doorn naar Goor (da's 85 km op zo'n F800GS O-) ) was erg aangenaam. Veel meer vertrouwen op de boerenweggetjes dan op de CBF1000, die ik overigens wel met een klein beetje pijn in mijn hart achterliet(voor wie um wil kopen, ik vermoed over 2 weken bij Motorhuis Bakker te zien).

@DJ: Ga eens kijken bij Bert Duursma in A'doorn, staat een hele mooie Enduro versie, klaar voor de Heroes Legend, maar op die banden wil je weer geen stukje asfalt rijden. Voor mij is het belangrijker dat met de BW's die er onder zitten niet elk zandkorreltje tot een uitstappend achterwiel leidt. En een beetje zand/modder/kiezels gaan best als je geen wereldrecords wil breken. De verhouding verhard/onverhard zal bij mij echt niet boven de 80/20 uitkomen.

@blubblub: ik kon dus ook niet die zondag...... anders was ik net als vorig jaar wel meeggegaan. Er zit een vloek op die route ik zou um met Christian al 3 keer voorrijden maar het is tot elke keer klote weer geweest -O-

:W --> :z
 
:W

Fotóóós in deeltje 48 ben ik bang, tis ook allemaal niet zo bijzonder, zitten nog geen koffers en touringruitje op.

Het ritje van A'doorn naar Goor (da's 85 km op zo'n F800GS O-) ) was erg aangenaam. Veel meer vertrouwen op de boerenweggetjes dan op de CBF1000, die ik overigens wel met een klein beetje pijn in mijn hart achterliet(voor wie um wil kopen, ik vermoed over 2 weken bij Motorhuis Bakker te zien).

@DJ: Ga eens kijken bij Bert Duursma in A'doorn, staat een hele mooie Enduro versie, klaar voor de Heroes Legend, maar op die banden wil je weer geen stukje asfalt rijden. Voor mij is het belangrijker dat met de BW's die er onder zitten niet elk zandkorreltje tot een uitstappend achterwiel leidt. En een beetje zand/modder/kiezels gaan best als je geen wereldrecords wil breken. De verhouding verhard/onverhard zal bij mij echt niet boven de 80/20 uitkomen.

@blubblub: ik kon dus ook niet die zondag...... anders was ik net als vorig jaar wel meeggegaan. Er zit een vloek op die route ik zou um met Christian al 3 keer voorrijden maar het is tot elke keer klote weer geweest -O-

:W --> :z

Gefeliciteerd kerel *O*
Hoop dat je erg veel fun van die 800 gaat hebben :Y
 
heej mensen

ik ben Geert jan, woon in Lemelerveld (net buiten de kaart op beginpost maar nog steeds erg oost :+ ) en ik rijd op een apparte uitvoering van de RS 125 uit 1996 die momenteel compleet gestript en gepolijst op m'n werk ligt :]

ben tevens waarschijnlijk de jongste van dit topic (18 jaren jong) maar who cares *O*

DSC03046.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vermoeiend hoor dat Oosten.... Sinds vrijdag een huis daar, en nog geen moment rust gehad. Was ik daar nie aan het werk, verwachte m'n collega's me wel op m'n werk -O- -O-
Blub, Bouw en de beestenboel, bedankt voor't kaartje ;)
 
:W

Fotóóós in deeltje 48 ben ik bang, tis ook allemaal niet zo bijzonder, zitten nog geen koffers en touringruitje op.

Heb je een bouwpakket van gemaakt..... :? (lijkt wel op een duc met afvallende onderdelen)

Maar hoezo niet af... kan jouw wat schelen... foto's Jeroen, dat willen we zien.
 
Laatst bewerkt:
Gvdrie! Wordt in de voorbeschouwing mijn ingestuurde vraag aan Jeremy Burgess gesteld, vergeet die Corne(y) Klein mijn naam te noemen! :(
(Ik had gevraagd wat ze deden als hij en rossi het niet met elkaar eens konden worden)
Wel een gave inhaal race van Rossi. :Y

@ Itakura: Welkom op MF-Oost
@ JPD: Niet zeuren, er zijn nog +/- 30 posts over! PLOATIES!!! Maar in elk geval gefeliciteerd *O*
@All: Goedemorgen :W
 
Laatst bewerkt:
:W

Fotóóós in deeltje 48 ben ik bang, tis ook allemaal niet zo bijzonder, zitten nog geen koffers en touringruitje op.

Het ritje van A'doorn naar Goor (da's 85 km op zo'n F800GS O-) ) was erg aangenaam. Veel meer vertrouwen op de boerenweggetjes dan op de CBF1000, die ik overigens wel met een klein beetje pijn in mijn hart achterliet(voor wie um wil kopen, ik vermoed over 2 weken bij Motorhuis Bakker te zien).

@DJ: Ga eens kijken bij Bert Duursma in A'doorn, staat een hele mooie Enduro versie, klaar voor de Heroes Legend, maar op die banden wil je weer geen stukje asfalt rijden. Voor mij is het belangrijker dat met de BW's die er onder zitten niet elk zandkorreltje tot een uitstappend achterwiel leidt. En een beetje zand/modder/kiezels gaan best als je geen wereldrecords wil breken. De verhouding verhard/onverhard zal bij mij echt niet boven de 80/20 uitkomen.

@blubblub: ik kon dus ook niet die zondag...... anders was ik net als vorig jaar wel meeggegaan. Er zit een vloek op die route ik zou um met Christian al 3 keer voorrijden maar het is tot elke keer klote weer geweest -O-

:W --> :z
Veel plezier gewenst met je nieuwe motor *O*

Ik blijf hopen op een droge dag voor een tourtje (En dan niet op de 26e) B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan