MF-oost 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ben ook weer een ruit armer en wat spullen B|

Das mooi kloten man. Een paar jaar geleden heb ik ook zoiets gehad, ruim 6000 gulden schade. Ze hadden meer beschadigd dan gejat. Deur en spatbord compleet vernield, leren bekleding kapotgesneden, ruit kapotgemaakt, dashboard vernield en dat alles voor een Radio met wisselaar, carkit, CD's en ook een Rayban zonnebril.

Politie wilde eerst ook niet komen, maar toen ik zei dat er bewijsmateriaal (schroevendraaier) in de auto lag kwamen ze wel.

Geloof me, op zo'n moment kunnen ze beter door de politie opgepakt worden dan door mij. Ik neem aan dat dat bij jou ook zo is.

Sterkte!
 
Zo, ben ook weer een ruit armer en wat spullen B|
That sucks -O-

er zijn maar 2 of 3 4 cilinder freaks nodig om te laten happen

maar niet alle 1,2,3 cilinder rijders hebben hebben schijt aan 4 cilinders en anders om
sommige hebben een bv een twin en een 4 cilinder

nu heeft iedereen z'n voorkeur ,,
Doe al met 2 en 4... Nu nog (hopelijk) een keer de middenweg :). Hoewel een leuke 1 cilinder ook niet gek is. Ach, het boeit me eigenlijk helemaal niks, als ik maar kan rijden *O*
 
Laatst bewerkt:
morgenzz :Z

@ ArjanR1: Klote man! Kan me d'r verschrikkelijk kwaad om maken als mensen niet met hun tengels van andermans spullen kunnen afblijven! Kan wel zeggen dat ik hoop dat ze de dader snel pakken, maar veel goed zal dat ook niet doen. (Maar misschien dat een bus uit bv. de Lutte er zachtjes overheen kan rijden...)

@ Fien: Op zich helemaal geen gek idee om een motor te huren om te kijken of deze je wel bevalt. Zo heb ik destijds weten te voorkomen dat ik mijn prille motorleven op een chopper ben begonnen (iets teveel easy rider gezien ofzo..)
Tijdens het winterseizoen worden idd de meeste huurmotoren op stal gezet of in de verkoop gedaan. Er is dan gewoon niet genoeg vraag en de kans op schade is gewoon te groot. En als je dan een motor op de beurs wilt kopen, dan toch altijd onder voorbehoud van een proefrit!

Ja, dat moet ie t minimaal over Honda of zoiets hebben... O-)

Hmmm, ik heb daarentegen goede ervaringen met opmerkingen over een bepaald engels merk... ;)
 
Das mooi kloten man. Een paar jaar geleden heb ik ook zoiets gehad, ruim 6000 gulden schade. Ze hadden meer beschadigd dan gejat. Deur en spatbord compleet vernield, leren bekleding kapotgesneden, ruit kapotgemaakt, dashboard vernield en dat alles voor een Radio met wisselaar, carkit, CD's en ook een Rayban zonnebril.

Politie wilde eerst ook niet komen, maar toen ik zei dat er bewijsmateriaal (schroevendraaier) in de auto lag kwamen ze wel.

Geloof me, op zo'n moment kunnen ze beter door de politie opgepakt worden dan door mij. Ik neem aan dat dat bij jou ook zo is.

Sterkte!


:^ hier ook wel ,, als je een junk een ontzettend pak slaag gegeven heb blijft ie wel weg
moet je wel voldoende indruk maken op dergelijk figuur ( lees goed pijn )


KSborg

ik ga voor koppel ,, of dat uit een twin of 3 cilinder of meer komt boeie .....
want sommige twins zijn ook best piekerig en in verhouding onderin koppel arm

maar die 16 cilinder is een snel koekblik .......
 
Laatst bewerkt:
Minderheden kunnen denk ik geen 16 cilinders betalen... Of je moet 4 goedkope 4 cilinders hebben :P


nah liever één goed motor of twee dan tig bakkies die aan het laatste hoofdstuk van hun motorleven bezig zijn ....
vf1100c.jpg


lijkt me ook wel een leuk patsfiets/pekel ,, 4 cilinder met V look met cardan en 120 pk en koppel , je ziet ze niet zo vaak ......

http://www.magnamaniac.com/vf/vf1100c.jpg
 
Laatst bewerkt:
owja dark~priest is ook weer uit zijn herfst-slaap :P

sorry voor die mensen die de KWAAK mooi vonden,
de zx-7r staat in de verkoop sinds een paar weken...
ik heb geen lol meer in het rijden op een racer, en ik kan er niet meer goed op zitten door de onderarm.
moet halverwege jan. weer een operatie ondergaan omdat de pen is verschoven en ik mijn hand soms helemaal niet meer kan bewegen B|

iemand belang bij een ninja uit 99? O-)

http://link.marktplaats.nl/214333187
 
owja dark~priest is ook weer uit zijn herfst-slaap :P

sorry voor die mensen die de KWAAK mooi vonden,
de zx-7r staat in de verkoop sinds een paar weken...
ik heb geen lol meer in het rijden op een racer, en ik kan er niet meer goed op zitten door de onderarm.
moet halverwege jan. weer een operatie ondergaan omdat de pen is verschoven en ik mijn hand soms helemaal niet meer kan bewegen B|

iemand belang bij een ninja uit 99? O-)

http://link.marktplaats.nl/214333187


:/


ga je nu wel even effe rustig aan doen en fatsoenlijk alles laten genezen? B|


:j
 
owja dark~priest is ook weer uit zijn herfst-slaap :P

sorry voor die mensen die de KWAAK mooi vonden,
de zx-7r staat in de verkoop sinds een paar weken...
ik heb geen lol meer in het rijden op een racer, en ik kan er niet meer goed op zitten door de onderarm.
moet halverwege jan. weer een operatie ondergaan omdat de pen is verschoven en ik mijn hand soms helemaal niet meer kan bewegen B|

iemand belang bij een ninja uit 99? O-)

http://link.marktplaats.nl/214333187


beterschap dan ,, erg vervelend
ga je als alles goed gaat wat anders rijden ? enig idee wat ? toerfiets ?
 
beterschap dan ,, erg vervelend
ga je als alles goed gaat wat anders rijden ? enig idee wat ? toerfiets ?

ik ga ervan uit dat alles goed komt, dus blijf wel gewoon motorrijden, maar geen racers meer want dat lukt niet.
ik heb ook al een nieuwe aankoop gedaan voor aankomende zomer als ik weer kan rijden.

een... Harley-Davidson XLC 1000 Ironhead uit 79 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan