MF oost avondje uit (Karten-Bowlen)

Datum,s Karten-Bowlen

  • Zaterdag 14 Juli:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 21 Juli:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 28 Juli:

    Stemmen: 4 66,7%
  • Zaterdag 4 Augustus:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 11 Augustus:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 18 Augustus:

    Stemmen: 2 33,3%
  • Zaterdag 25 Augustus:

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.

margreet

MF veteraan
27 apr 2003
4.161
0
mfoostweg.jpg


2_IMG_0003.jpg



Bij deze maak ik toch effe een topic aan weet niet of er animo voor is maar dat zien we dan wel weer..
Karten en Bowlen voor 34.50 P.P
Hier komt natuurlijk je eigen consumpties overheen.
Wie er zin heeft om mee te gaan meld je aan in dit topic.
Kijk voor info:http://www.go-planet.nl/
Deze aktie geld vanaf 29-06-2007 t/m 26-08-2007
Je kunt op datums gaan stemmen het mooist is het om op een Zaterdagavond te doen denk ik.

Tot het uitje:
Erik en Margreet



1:Fireblade_Arjan
2:Ayovoof
3:Starscream
4:Road devil
5:Erik zx6r
6:Margreet
7:Vtrrider
8:Ksborg
9:Realer
10:Perkadox
 
Laatst bewerkt:
ik vind het een tof idee!! ik stem voor 28e (maar alle andere dagen zijn ook goed, behalve de 14e).....
 
Voor een avondje karten ben ik wel te porren *O* Mooi om te doen... en van mij kan je niet makkelijk winnen :9 Snelste tijd 39.63... :Y Maar er zit wel veel verschil tussen die karts, en hoe later je in de vakantie je gaat hoe afgetrapter die dingen zijn.

Maarre gooi maar een datum in de groep, ff kijke of ik dan mee kan
 
Voor een avondje karten ben ik wel te porren *O* Mooi om te doen... en van mij kan je niet makkelijk winnen :9 Snelste tijd 39.63... :Y Maar er zit wel veel verschil tussen die karts, en hoe later je in de vakantie je gaat hoe afgetrapter die dingen zijn.

Maarre gooi maar een datum in de groep, ff kijke of ik dan mee kan



je kunt bovenaan stemmen op een datum he?? ;)
 
Die 34,50 kan d'r nog wel een keer vanaf dacht ik zo :Y. Ik houd me aanbevolen en tot nu toe vind ik 28-07 ook een prima datum :Y. Is zelfs nog rekening mee te houden in verband met werk *D
 
Die 34,50 kan d'r nog wel een keer vanaf dacht ik zo :Y. Ik houd me aanbevolen en tot nu toe vind ik 28-07 ook een prima datum :Y. Is zelfs nog rekening mee te houden in verband met werk *D

Is volgens mij 32,50 dat was het vorig jaar tenminste..... kan je 6 tot 7 heats voor knallen!Doe het wel regelmatig als er van die aanbiedingen zijn, denk dat ik volgende week ook nog ff ga samen met een paar vrienden *O*
 
Is volgens mij 32,50 dat was het vorig jaar tenminste..... kan je 6 tot 7 heats voor knallen!Doe het wel regelmatig als er van die aanbiedingen zijn, denk dat ik volgende week ook nog ff ga samen met een paar vrienden *O*
Ze zijn ooit begonnen met 25 Euro. Toen hadden ze nog die karts op gas, kwam er toen al regelmatig (destijds nog op scooter/fiets), dus kan je nagaan hoe lang dat geleden is ;). 34,50 is de nieuwe prijs, word steeds duurder -O-. Maar toch heb je er wel super veel fun, veel beter dan een avond zuipen waar je hetzelfde uitgeeft of zo (hoewel ik dat nooit doe eigenlijk).
 
Zo heb ook maar ff gestemd. Kan alleen pas vanaf de 2e helft van augustus ivm vakantie e.d.
 
Kan de 28e ook... de rest is nog moeilijk te overzien ivm vakantie roosters..

Iedereen staat hier ook in rijen te wachten op een avondje karten.. -O- Zou het op 4 wielen dan toch veel minder leuk zijn.
Heb erg weinig kart ervaring (laatste x 6 jaar terug), maar zal er alles aan doen om niet als C. Albers te eindigen. ;)
 
Damn, als het de 28e gaat worden dan heb ik al wat ervaring :+. Ga de 26e waarschijnlijk ook met wat vrienden _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan