MF Oost - Middagje Trailen

Snypps

MF veteraan
12 sep 2004
1.358
0
Goei'ndaag :W

N.a.v. de positieve reacties uit het MF Oost Topic hierbij maar een apart topicje geopend voor belangstellenden die mee willen voor een middagje trialen :Y

Dus; Voor de mensen die het wel eens leuk lijkt om op een trialmotor te rijden, is het idee om met wat mede-MF'ers aankomend (voor)jaar een volledig verzorgd middagje outdoor trialen te ondernemen (eventueel ook met lunch en/of BBQ te regelen) :Y

De datum is geworden: zaterdag de 21e April.

Kosten: gehele middag zelf trialen voor slechts € 49,- p.p. Dit is inclusief competitieve trialmotor, brandstof, trialhelm, trialterrein en instructeurs. Kosten voor hetgeen als er voor drankjes met snacks en/of lunch en/of BBQ arrangementen gekozen wordt, zitten hier nog niet bij (vanaf €15,50 p.p. Check arrangementen).
Voor een "Warm en Koud Buffet" arrangement komt er nog € 21.50 p.p. bij.

Locatie is het trial terrein bij de UT in Enschede:
full


Heb zelf alwel eerder getrialed en het is echt donders leuk om te doen :Y ipv snelheid nu eens taktiek en behendigheid waar het om gaat. En je staat versteld van wat je allemaal nog voorelkaar krijgt op zo'n motorfiets :]

Degenen die mee willen:
1: JaZz - Confirmed
2: ksborg - Confirmed
3: Realer - Confirmed
4: Perkadox - Confirmed
5: marcel149 - Confirmed
6: Raysnake - Confirmed
7: erik zx6r - Confirmed
8: papearjo - Confirmed
9+10: Swetty - Confirmed + zoonlief
11: TLR-Oost - Confirmed
12+13: Snip + Schone pa (Ben) - Confirmed
14: Homecin - Confirmed
15: Jurgen (another XB biker 8-) ) - Confirmed
16: Roland (meneer 11) - Confirmed
17: TDM-er - Confirmed
en ik zei de gek :P

Aanmoedigend publiek wat alleen komt om te snaaien ;) :
1: Margreet - Confirmed
2: Bouwvakkertje - Confirmed

Globale dagindeling:
12:30 aanwezig
13:00 aanvang tussendoor natuurlijk enkele korte pauzes, om even wat (fris) te drinken en voor het betere snaaiwerk.
17:00 a 17:30 koud / warm buffet

Benodigdheden voor de trialmiddag:
o Legitimatie. i.v.m invullen eigenverklaring
o Stevig schoeisel; wandel-, bergschoenen (liefst motorlaarzen).
o Oude (vrije tijd) kleding.
o Bij kans op slechtweer is regenkleding een aanrader.
o Eventueel schone/ frisse kleding voor na de tijd.

Het trial demo team beschikt over eigen trialhelmen. Mocht u zelf in het bezit zijn van een helm, en hieraan de uw voorkeur geven, is dit uiteraard toegestaan.

Meer info is te vinden op www.zelftrialrijden.nl

Greetz,
Snypps
 
Laatst bewerkt:
Zeker interesse ja! Kost ook niet veel!

Als t wel een bietien in de buurte is dan.
kLas dat ze gebruik maken van verschillende trial terreinen in den lande, dus vast ook wel in Twente...

Tijdje terug nog even zo'n trialfiets geprobeerd bij de open dag van BOR motoren. Erg leuk, allenig heb ik de hele tijd de neiging om te gaan zitten en dr zit geen zadel op :X dat echt wennen zeg :Y
 
..
Als t wel een bietien in de buurte is dan.
kLas dat ze gebruik maken van verschillende trial terreinen in den lande, dus vast ook wel in Twente...
..
Als ik me niet vergis maken ze gebruik van het trail terrein bij de UT in enske. Dus dat is denk ik voor de meesten wel goed te doen ;)
 
het is echte een aanrader om te doen, ik heb begin dit jaar bij alex vd broek een dag gereden. in het begin loop je te kloten en aan het einde van de dag rij je alaardig over obstalkels heen.
 
'K zal begin volgend jaar wel een gooi doen naar een leuke datum :Y

Stay tuned :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan