MF oost topic 90 - "badjassen of bunnies?"

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y volgens mij wel
Zwaar minpuntje...
Je gaat toch niet als Rossi-fan je motor vernoemen naar een van zijn minste vriendjes?:N

De strijd een paar jaar terug tussen die twee was wel weer erg leuk! :Y
De psychologische oorlogsvoering van Rossi, altijd leuk en ook nog even Yamaha gaan rijden om te laten zien dat hij hier ook kampioen op kan worden. :Y
Hij rijdt wel goed hoor, maar ik mot hem nie. :N
 
Halloo, was net aan het kijken op monsterboard naar nieuwe vacatures. Zie ik een heel mooie advertentie uit enschede van oranje ark. Dus het was te mooi om waar te zijn. Je zou een cursus krijgen en uiteindelijk vertegenwoordiger worden. Het was juist voor mensen die een startfunctie hebben.

Dus ik wou kijken wat dat bedrijf van verkoopt. Kom ik bijna gelijk op de site uit van tros radar. Blijken het enorme oplichters te zijn!
Je moet dus goed uitkijken! dit was de advertentie ; http://vacature.monsterboard.nl/Ora...e-Enschede-Overijssel-Nederland-87300881.aspx
 
Deze topics kwam ik tegen over dat bedrijf;
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=98&t=76279

Nou lekker dan. Zit trouwens ziek thuis omdat ik een keelonsteking heb en verkouden enz. Gaat wel lekker de laatste tijd maar niet heus :P
Tja zulk soort vacatures sla ik al standaard over :X van die louche ondernemers die je de leukste banen aanbieden en ondertussen ga je straks van deur tot deur om voordelig energie te verkopen :+
Hier is de bronchitis ook weer lekker aan het klooien, maar ik moet wel aan het werk anders heb ik nooit kans op een vast contract (fijn als je als hond behandeld word door je baas...), maar goed, ik vroeg vanochtend om ander werk met een paars aangelopen hoofd door het hoesten en een zware shag-stem omdat ik zo schor was, maar nee... ik moest het maar gewoon nog even proberen :+
ik heb nog nooit zo'n korte gesprekstijd gehad :+
 
Ja echt belachelijk.
Ik had deze week mijn hand in verband en mijn pols overbelast.. en ik moest maar gewoon die zware kratten met links tillen en alles maar met links doen. Had dus helemaal geen kracht in mijn rechterhand.. belachelijk.
Maar vandaag heb ik me ziek gemeld. dit gebeurt me niet weer!
 
@ Zichthuis/Bouwmeester: komende zondag kan ik helaas niet mee. Had mijn dochter eerder een rit beloofd.
Jammer, maar ik denk niet dat het verstandig is als ik haar mee achterop neem. :+
 
@ Miss 2 Ja echt! Eentje waar je niet elke x word gepushed to the limit :P en waar je geen getalletje bent!
 
Laatst bewerkt:
@ Cor,


Je hebt 19 en/of 20 Juni toch wel al in je agenda gezet? Vorig jaar was je er niet, dit jaar mag je het niet missen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan