MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Top JeGo :Y

Koffie is wel een goed plan :z al hebben de eerste 3 niet gewerkt :Z
 
Probeer er nog steeds bij te zijn trouwens op donderdag, maar hangt even van het werk af. Jaarlijks oefenprogramma, en vorig jaar heb ik ook al gemist door omstandigheden, dus ze zien me aankomen...hangt er even vanaf of ik middag of ochtendprogramma heb.
 
NOG EEN TIJDS-UPDATE ****

Geheel nieuw schema dus om verwarringen te voorkomen, dat zou vervelend zijn. Oude tijden vergeten dus. En ja... ook de nóg oudere tijden!

8:30 vertrek vanaf Esso Soestdijkerstraatweg.
Vooraf tanken, koffie, roken, plassen en noem maar op, dus wees op tijd. Ik ben er zeker om 8:15 uur.

We rijden dan naar de 2e plek om mensen op te pikken: Esso de Forten aan de A12.
Van Esso naar Esso is 20 minuten, dus daar hebben we ruim de tijd voor en rijden we gewoon rustig. Geen haast. Word je bij de stoplichten opgehouden, zorg ik ervoor dat je met normaal rijden bij kunt komen.
Wees ook aan de A12 op tijd. 9: 10 vertrek vanaf daar.
Ik reken er op dat we dan 9:15 aankomen zoals de organisatie vraagt.

Instructies voor ter plaatse:
Ik neem aan dat we gewoon als groep aansluiten bij wie er al staan. Je staat er al met al wel een tijdje, dus parkeer niet te strak zodat je ook nog normaal kunt afstappen.

motoren schuin geparkeerd koplamp naar de weg. Daar rijdt de stoet tussendoor naar de locatie. Gewenst is alle motoren stationair aan, tijdens passeren van Fred vol gas en zodra hij voorbij is de motoren uit dmv dodemansknop. Je verlichting blijft daardoor aan.
De Seats zijn "verbannen" naar de parkeerplaats. Goed teken als we enkel met motoren de straat al vullen.

Goed herrie maken (Y) maar laat je blok niet ploffen. Daar wordt niemand beter van, dus niet te idioot doen.
 
Dat kan zeker.
Hoe zou je / jullie dat graag zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan