Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Enjoy!
 
ja, zeg 's Zot
veel blah blah met weinig competentie. Handelaars die doen of ze er verstand van hebben. Verder baatsen.com




enz
 
Mogguh
Tijd voor koffie


Jah zeker, word ook nog regelmatig gebruikt
 
veel blah blah met weinig competentie. Handelaars die doen of ze er verstand van hebben. Verder baatsen.com






enz

Ik neem aan dat er net zo veel, zo niet veel meer, positieve ervaringen zijn?
Het is te makkelijk om een 'concollega' af te zeiken door alleen de negatieve recensies te vermelden.

En jij weet ook, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Zeikerds of mensen die gewoonweg nooit tevreden zijn blijven er altijd.
Ik gok dat er genoeg mensen zijn die net zo zullen reageren als jouw bedrijfsnaam wordt genoemd. Maar of dat werkelijk weergeeft wat de kwaliteit is van jouw diensten... ;-)
 
Dat zal het zijn ja
 
Mwa, als je een dergelijke site moet gaan vragen je recensies weg te halen, is er wel wat mis in mijn ogen.
Nope, 100% scoor je nooit, maar 95% werkt ook...
Van de 20 recensies 1 negatieve? Denk dat 100% tevreden bij mij meer argwaan opwekt
 
Potver, dat moet gewoon een leuke race worden morgen
 
Mwa, als je een dergelijke site moet gaan vragen je recensies weg te halen, is er wel wat mis in mijn ogen.
Nope, 100% scoor je nooit, maar 95% werkt ook...
Van de 20 recensies 1 negatieve? Denk dat 100% tevreden bij mij meer argwaan opwekt

je mag zelf vinken
 
Lastig wat tegen te doen als zulke mensen hun verhaal gaan vertellen.
Was ontevreden genoeg om een jaar lang slechte reviews te schrijven. Wel onder eigen naam, da's dan weer een plusje.

Zie je bij NVM overigens ook. Domme verhalen met veel taalfouten en van horen zeggen..
 
Potver, dat moet gewoon een leuke race worden morgen
Morgen? Zit er al dik in hoor, bijna 10 uur.

@baatsen: het geeft al voldoende beeld als n bedrijf oid inderdaad zelf de reviews uit zet.
En bij snel motoren kan je er nog eens op terug komen, samen tot n oplossing proberen te komen.
 
Zit ook Le Mans te kijken, maar ik bedoelde de MotoGP
 
I know Maar kan ook eens mee lullen over n race.
Oeh en ik ga naar de bsb in september, das ook wel tof.

Gaat wel hard op Le Mans met schuivers en klappers...
 
Stukje gereden vandaag, beetje roestig, maar ik denk dat het me wel gaat lukken om er volgende week bij te zijn zonder me onderweg onder een vrachtwagen te vouwen.

En het is maar een gare Alp maar godverdomme, lekker om weer eens even buiten te spelen.
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.
Route werk ik nog aan en post ik tegen die tijd ook hier.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!

De ROUTE .... (nog) niet kunnen voorrijden, dus ik hoop dat het wat is. Door de ijssalon in Ede erbij was het een lastige om te maken.
Niet te veel km's lijkt me.
 
'94. Eigenlijk is het geen beroerd ding hoor. Mag wel eens een beurtje krijgen, tandwielen en ketting komen denk ik ook nog uit '94 en de band achter is vierkanter dan het rubber onder de Alfa. Maar om eens te lenen voor een ritje af en toe is het prima, sponsor ik wel een litertje olie, filters, ketting, etc. bij wijze van huurkosten.








Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.
Route werk ik nog aan en post ik tegen die tijd ook hier.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
- Lankho09
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!

De ROUTE .... (nog) niet kunnen voorrijden, dus ik hoop dat het wat is. Door de ijssalon in Ede erbij was het een lastige om te maken.
Niet te veel km's lijkt me.
 
Waarderingen: Xtra