MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ook, maar wat er nu allemaal gebeurt gaat veel te ver.

Meer koffie :Z :Z :Z
 
neuh, niet bewezen :')


Ik ben niet verantwoordelijk voor wat mijn opa deed. Laat staan nog verder weg. We hebben het hier over honderden jaren :')
Voor wat mij pa deed/doet kun je met aanspreken, maar daar houdt het mee op :)
 
Het was weer fijn in het Sauerland. Lekker gereden, leuk gezelschap en weinig gedoe met beperkingen door C19.
Alles bij elkaar zeer geslaagd weekend.
Het ezeltje heeft wederom geen klap verkeerd gegeven. Eind van de de middag belande wij in een mega regenbui, maar ook daar trekt de AT zich weinig van aan. (Ondanks de zelf geïnstalleerde quickshifter. :) )

1592166745112.png

1592166782330.png
 
Ziet er goed uit. Even afhankelijk van of ik vakantie kan oplijnen met de fraulein, maar als je nog een leuke route hebt... ;)

Waarom de SW-motech set trouwens? Heb je geen 'harde" koffers er bij? :?
 
Ik ambieer geen harde koffers. Als je een keer plat gaat heb je meteen deksels die niet meer sluiten of erger. Deze set zijtassen met beugel ben ik erg content mee. De beugels zitten er in 5 minuten op en de tassen klik je er zo op en af. De hele set weegt net zoveel als één 40 ltr koffer en de tassen zijn gegarandeerd waterdicht. Daarnaast kost het setje een derde van een kofferset met bijbehorend wasrek.
 
Ikke heb voor bij de topkoffer nog een KTM tassie besteld. Nu nog ff gebruiken |B
 
Lijkt ook op geribbeld beton waar ze op rijden... Ljikt mij niet fijn om daar over heen te glijden... :X

Kwam gisteren filmpje tegen van gast die op zijn plaat ging met een 360 cam. Geeft ook aardige beelden:
 
Typische beginner. Rechter pols werkt prima, maar de rest kan helemaal niks.
 
Ik heb nog nergens een krabbel gezet en het exemplaar op de foto is niet in NL te koop. Als Simako hem in deze kleurstelling wil leveren tegen geringe meerprijs........ :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan