MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
De kraan is meer nodig om Xtra van zijn werkplek te hijsen aan het eind van de dag. *O*

Oké, 2x16T is misschien een beetje overdreven.
 
Gotverdomme koffie :Z :Z :Z


Bijna weekend :X
 
Laatst bewerkt:
:^ niet dat ik echt moe wordt van die 1-2 uur werk die ik per dag doe. Afhalen en bezorgen schiet niet echt op.
 
Motorstalling in wording, lekker warm en droog aan huis 8-)
 

Bijlagen

  • IMG-20201127-WA0001.jpg
    IMG-20201127-WA0001.jpg
    147,1 KB · Weergaven: 12
Wie heeft er een bank nodig als je een brommert hebt :)
 
Zeg dat niet te hard, dan verkoop je geen meubel meer en moet je uiteindelijk je brommert verkopen. Nette ruimte Frisco! :t
 
Nu ook frisjes. Zodirect de kou in. Even met het poezenbeest naar de dierenarts voor een checkup. Beest houdt het alweer 17 jaar uit met mij :P
 
:X hier wel duidelijk dat de F1 rijders zich bewust zijn van het gevaar
Ik heb zelf ook 10? minuten gedacht dat je zo'n klap en vuurzee niet gaat overleven, maar gelukkig wel!
 
:X hier wel duidelijk dat de F1 rijders zich bewust zijn van het gevaar
Ik heb zelf ook 10? minuten gedacht dat je zo'n klap en vuurzee niet gaat overleven, maar gelukkig wel!

Was een beste klapper idd... :X

Nou poezenbeest heeft haar checkup gehad :) Heef nu kale plek omdat ze haar hebben geschoren om bloed af te nemen :o

Nierwaardes iets verhoogd dus preventief begonnen met ander voedsel en dieet. Voor de rest waren alle waardes goed. Heeft mogelijk wel een hartruis waar ze nog een echo voor krijgt en als het dan kan nog keer onder narcose voor wat werk aan de tandjes.
 
Kunnen ze de echo en tandjes niet in één narcose doen?
 
Nou poezenbeest heeft haar checkup gehad :) Heef nu kale plek omdat ze haar hebben geschoren om bloed af te nemen :o

Nierwaardes iets verhoogd dus preventief begonnen met ander voedsel en dieet. Voor de rest waren alle waardes goed. Heeft mogelijk wel een hartruis waar ze nog een echo voor krijgt en als het dan kan nog keer onder narcose voor wat werk aan de tandjes.
Zou je zo'n oud mormel niet een beetje met rust laten. Al dat gesleutel aan die bejaarde werkt niet mee aan een leuke oude dag, een narcose zeker niet. De enige die hier beter van wordt is de dierenarts.
Echo voor een hartruis; en nu vinden ze een lekkende klep die er misschien al jaren is. Ga je dan een openhart operatie laten uitvoeren, of accepteer je dat ze misschien geen 100 zal worden?
Iets verhoogde nierwaarde; pas het voer aan voor bejaarde katten en laat 'm lekker vreten. Die dieet zooi van de dierenarts kost goud en is een goed verdienmodel voor dierenartsen! Als ik 80 ben zijn mijn nieren ook niet meer als nieuw, nu al niet!
Werk aan tandjes; alleen als ze last hebben met eten en daardoor sterk vermageren.

Wat ik wil zeggen, laat je niet arm lullen door een dierenarts. Je moet zelf de scheidslijn bepalen tussen zorg voor je kat en verdienmodel van een praktijk. Je bent geen beter baasje door je kat van alles te laten ondergaan bij de dierenarts, wel een armer baasje.

Tot zo ver mijn ongevraagde lectie :+
 
@Xtra Voor echo sowieso geen narcose nodig en daar moet iemand voor langskomen. Kan vast wel op dezelfde dag als het nodig is.

@DetoX Ook goede punten om over na te denken. Thanks :)
 
Laatst bewerkt:
Iets verhoogde nierwaarde; pas het voer aan voor bejaarde katten en laat 'm lekker vreten. Die dieet zooi van de dierenarts kost goud en is een goed verdienmodel voor dierenartsen! Als ik 80 ben zijn mijn nieren ook niet meer als nieuw, nu al niet!
En toch is dat dieet voer online goedkoper dan speciaal zogenaamd goed graanvrij voer :+
Vanwege opvangkater met blaasgruis zijn wij overgestapt op Hill´s Prescription Diet C/D Urinary Stress Kattenvoer.
Nu de kater weer terug is bij zijn eigen baasje zijn wij nu niet weer van voer terug overgestapt, aangezien het zusje van de poes die we nog hebben in augustus is overleden aan nierfalen en ze(de nog levende poes) het hier prima op doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan