MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
In deze tijd gaat er zó veel mis, dat ik maar nergens meer moeilijk over doe :')

Rap naar betere tijden hoop ik :Y Dit verveelt al flink :X
 
Wel beter voor je hart ja.......
Pcies.

Geen klanten mogen ontvangen viel me zwaar. Nu op afspraak bevalt me zo goed dat ik 's moet kijken of dat een blijvertje gaat worden.
Meer vrijheid is ook best lekker.

F1 is weer begonnen *D
 

Wat een figuren :') Beetje verslaggevers aanvallen. Heb je naaste lief ofzo...
 
Een hoop agressie, dus dat hele geloof maar verbieden :') Zou een boel ellende schelen.
Ik hoop dat er heeeeeel veel zien zijn komende week :/
 
Heeft even geduurd, maar hij is weer los idd.
Nog ff de file oplossen nu :')
 
Geen klanten mogen ontvangen viel me zwaar. Nu op afspraak bevalt me zo goed dat ik 's moet kijken of dat een blijvertje gaat worden.
Meer vrijheid is ook best lekker.
Geinig om te lezen.
Mijn vriendin heeft een restaurant. Ze heeft daar nu dus afhaal van gemaakt. Ze heeft circa 20 man op de payroll (incl. parttimers.
De afhaal situatie kan ze met 2/3 man op de payroll aan.
En in de corona-restaurant-situatie was ze gewijzigd naar minder bezetting in het restaurant (afstand tussen tafels), maar dan met 2 shifts.
Eten van 5-7 en eten van 7-9. Daardoor had ze ook veel minder personeel nodig om die tafels te bedienen.
Kortom, dat leverde ook nogal wat inzichten op. Het zou me niet verbazen als ze dat invoerde.
 
Naast een boel ellende is dit op sommige punten wel leerzaam ja.
Al lijkt blijvend op de klok eten me niets :N Nu zeer begrijpelijk natuurlijk.
 
Zo ben ik begonnen in een restaurant in Hilversum (vóór de Michelinster) tijdens 2e kerstdag in 1976. Twee zittingen: van 6-8 en van 8-10. Tegen 8 uur waren de meesten uit de eerste zit nog niet klaar en waren de meeste van de tweede zit al binnen. Wat een chaos! _O- _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan