MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Was prima weer om even een uurtje uit te waaien en het nieuwe ruitje icm de touratech hoogteverstelling te testen. Wordt er niet fraaier van maar geeft wel aanzienlijk meer comfort. Prima voor de langere en/of koudere dagen.
 
Ik zweer al jaren bij die spoiler ruitjes. Het wordt er inderdaad niet mooier op, maar ik kan wel tot 140 met open vizier rijden.
 
Spoilerruitje heb ik ooit eentje van gekocht en welgeteld 1 dag mee gereden omdat het weinig extra bood in mijn geval en veel zonreflectie op het aluminium klemmetje opleverde. Daarna nooit meer eentje geprobeerd. Ik heb zelf goede ervaringen met Vstream ruiten.
 
Tam, winterslaap denk ik. Als het een beetje mee zit met het weer ga ik vrijdag of zaterdag nog een rondje.
 
Wij gaan morgen en vrijdag onze bijdrage leveren aan de Duitse economie ongeacht de mening van Rutte en zn vrienden
Al dat spaargeld moet toch ergens aan op..
 
hoe gaat het hier?

Goeie vraag, direct terug... ;)

Topic is wel heel mak.

Hier f*cking weinig gereden. Vriendin is een koukleum dus onder de 18 graden krijg ik d'r de deur niet uit, dan heb ik ook nog wel eens een katertje in het weekend, en dan is het weer ook elke keer mwah...kijk je eens uit het raam en denk je dat het goed gaat worden, is het een uurtje later weer donker bewolkt. Afijn, genoeg excuses voor dit jaar, hopelijk volgend jaar beter.
 
Goeie vraag, direct terug... ;)
ik ben net terug van een geitenwollensok weekend met heel veel "liefde" waar iedereen positief loopt te doen, terwijl ze volgens mij te weinig geneukt worden. Dodelijk vermoeiend.
 
Gisteren de kids op bezoek gehad als een gecombineerde kerst/O&N inclusief cadeautjes; errug gezellig! A.s. zondag de boosterprik, verder niets te melden.;)
 
G'day mates & matesses!
Ik dacht: laat ik me ook maar weer eens melden!
Nog steeds in het bezit van Der Kaiser dus er is niks veranderd behalve dat we voedsel blijven scheppen in die twee vruchtbeginsels van me. Gevolg is dat de oudste inmiddels meer borsthaar en kinhaar heeft dan ik kan kweken.... De jongste is bijna 18, de oudste is 21...

 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Tam, winterslaap denk ik. Als het een beetje mee zit met het weer ga ik vrijdag of zaterdag nog een rondje.
How about zondag? Ik heb nu vroege dienst, dus dat wordt 'm niet maar ik zou zondag wel effe bij je kunnen aanwaaien...
 
Aanwaaien mag altijd, ik weet alleen niet wat het weer gaat doen. Voorlopig staat er regen in de voorspelling.

Heppie nieuw jaar allemaal, ik zou het bijna vergeten! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan