MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Als het goed is........ Oké. Als het kenteken niet komt kan je hem altijd nog in onderdelen verkopen. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
:^


Was een gezellig dagje zo. :t

Eerst een stukje snelweg offeren om weer eens ergens anders te rijden en daar een rondje rondklooien. Willemstad is een plek met herinneringen uit een zeilverleden. Je kan er in ieder geval nog prima lunchen.


[afbeelding]


Zat er zand in de route? :t

Moet ook nodig eens weer rijden... '(
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Noop, geen zand. Anita was mee, die heeft het niet op zand en 104 had 105 achterop, dus dat is dubbelop geen zand. Desalwelteplus was het een leuke dag in vreemde omgeving.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Amai, schoon fietske hoor.


Kenteken geregeld en al kunnen rijden?

Yup, al stukje gereden bevalt prima :]

Vandaag nog even wat knutselen. Andere knipperlichten en kentekenplaat houder erop :)

Maakt wel veel herrie dus misschien de db-killer er maar in doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Nope, dat was ik niet hoezo?

Was nog aan het klussen toen. Zat niet erg mee vandaag :')

- Een van de knipperlichten kapot bij aflevering. Doet gewoon niets.
- Moest wat boren natuurlijk beide accu's van de boormachine leeg.
- Bouten te kort om kentekenplaathouder vast te zetten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Bedankt allemaal voor jullie steun!
Mijn moeder ging wel wat achteruit, maar vrijdag voor we op vakantie gingen zijn we nog op bezoek geweest, koffie gedronken en gekletst over alles en nog wat. We hadden echt niet het idee dat ze twee dagen later zou omvallen.

Nu zijn we er even klaar mee en gaan we proberen nog een weekje vakantie te pakken. Even weg van alles. Ritje morgen wordt het dus niet voor mij. ;)

Gecondoleerd....
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Dat is echt leuke spielerij! Zou 't blok wel even kietelen als je daar zin in hebt, er is nog wel 't eea te halen uit die 1-pitter als ik het me goed herinner 8-)

Zit al zo'n tuningkit onder met uitlaat, andere cams en ook een mapping van Akrapovic. Verder ook een kat-vervanger :)

Moet verder nog even kijken wat er mogelijk is. Tune ECU schijnt niet te werken bij dit model.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
KTM 690 gaat toch al lekker van z'n plek! Waarom nog verder tweeken?Het Toos, was jij niet naar de Pyreneeën geweest? Hoe was het en waar zijn de ploatjes? :P
Onderweg terug. Zitten nu tussen de Ardeche en de Cervennes. Morgen laatste dag binnen door en dan nog 1 dag snelweg.

Voor iedere zichzelf respecterende motorrijder een absolute must om geweest te zijn. Nog nooit zoveel variatie onder en langs de wielen gehad in 1 vakantie!
Prachtig :Y
 
O ja,



Pirelli Angel GT!!!!!!



Wat een top band. Road 5 waren op of scheef afgesleten. Op alle vlakken vele malen beter dan die Michelin’s :Y
 
Hoeveel km had je op de michelins zitten?

Goeie reis terug :Y
Dat weekend eifel samen, minimaal woon werk en van thuis naar de oostkust pyreneeën via snelweg en dan binnendoor naar west. Banden vervangen in Biarritz.

Mag jij gaan rekenen... ;)
 
Ik kom zo 123 op zo’n 5.000km max. Achter was bijna op en had ik sowieso einde vakantie nooit op gehaald. Voor was op middenstuk nog dikke prima maar op het zachtere deel bijna tot de nokken versleten en daardoor hoekig geworden. ;)
 
Da's best rap versleten onder een allroad. Ik ben nu 11 dkm onderweg met de tkc 70 en er zit nog een paar duizend in. Er zit wel een gewichtsverschil in de brommers en mogelijk gum je wat rapper door bochten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Dat weekend eifel samen, minimaal woon werk en van thuis naar de oostkust pyreneeën via snelweg en dan binnendoor naar west. Banden vervangen in Biarritz.

Mag jij gaan rekenen... ;)
:9 zal ik zo 's ff haarfijn uitrekenen!


Ik kom zo 123 op zo’n 5.000km max.

-O- toch niet uitrekenen :/



De Laatste michelins die ik onder de gsa had waren in 4k km op :X niet best :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan