MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Vandaag niets over gelezen :N
Lijkt me dat het niet echt in de haak was.

Zag wel filmpje uit de USA waar er gewoon één vermoord werd door 10 minuten lang op de nek van de geboeide, meewerkende verdachte te gaan hangen met je knie :/
Gelukkig is dat hier geen dagelijkse kost.



anders komt deze je ff halen
61vbyjvyZWL._AC_SY879_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar heeft ie als een bezetene gereden en 8 graven overhoop gereden.
Dan hoop ik voor de agent dat er ook mensen in gevaar waren :/
 
Nou met de fiets kom ik ook niet verder. Alliantie mag de beelden alleen aan de politie geven en die doen dus geen reet aan aangiftes van fietsendiefstal.
 
Soms....
35 jaar terug was mijn fietsje gejat. Oom agent ging daar niets mee doen.
Hij werd wel wakker toen mijn vader zei dat hij er dan maar één terug ging stelen. Mocht dan weer niet :N



Misschien wilde hij op hun inrijden daarna?
Zoiets hoop je dan ja.


Dat we hier maar geen USA praktijken krijgen.
Deze is gewoon vermoord

8 minuten lang met die knie op z'n nek en ook zonder enig probleem blijven zitten als de man stopt met ademen :/
 
Yup die is idd vermoord. Begrijp wel dat de mensen pissig zijn maar al dat rellen, plunderen en shit in de fik steken krijg je ook geen gerechtigheid.
 
Dat gaat al zeker niet werken nee :N
Triest verhaal en het wordt jammerlijk misbruikt om te plunderen.
 
Plunderen uitgezonderd, maar er is daar al langer een Black Lives Matter beweging aan de gang en het is een relatief veel voorkomend verschijnsel. Dat er grotere rellen zouden komen met zulk uitgebreid video-bewijs was te verwachten.

In die zin leven we in een mooi land. Maar laten we doen alsof er regelmatig allochtone Nederlanders omkwamen bij politie-geweld, door voornamelijk autochtone Nederlanders. Of leuker, autochtone Nederlanders door allochtone Nederlanders. Als je in Laren aangehouden zou worden voor iets kleins en er gingen drie Turkse Nederlanders op je nek zitten en je moest smeken voor lucht en kennelijk smeek je niet genoeg... Laten we doen alsof de DENK! partij leidend was...

Natuurlijk is het ooit klaar met spandoeken en beginnen dan de bakstenen en de molotovs.

Het zat er al veel langer in. Ooit eens een flimpje gezien van iemand die een boek in de auto zat te lezen en werd aangesproken en gevraagd werd om z'n rijbewijs. Uitdrukkelijk uitgelegd dat hij het boek ging wegleggen en z'n kentekenbewijs e.d. uit het dashboardkastje ging halen. Raden wie er dood was aan het eind van het filmpje?

De US kan een geweldig land zijn maar het heeft zeker tekortkomingen, onder Trump nog eens extra versterkt.

al dat rellen, plunderen en shit in de fik steken krijg je ook geen gerechtigheid.

Uiteindelijk dus wel. Het is nu internationaal nieuws, de voornaamste dader is gearresteerd en aangeklaagd voor moord. Niet helemaal perfect, maar als lief vragen of vreedzaam marsen niets uithaalt, je snapt het vervolg...

Het verzet gaf misschien ook niet per se gerechtigheid maar het word over het algemeen als eerbaarder gezien dan samenwerken als NSB'er.

Maar vooral, als de vreedzame marsen niets doen en dit wel de druk geeft die nodig is...
 
De agent zit iig vast sinds vandaag. Denk dat er nog minimaal 1 vast moet, maar ok.


Ik trof er vanavond bij Rotterdam één die het nodig vond me van de snelweg te halen en een boete te geven.
Geen knie gevoeld gelukkig :) (had 2 boetes verdiend, dus klaag niet :P )
 
Reed per ongeluk op een baan die enkel voor vrachtwagens en bussen was. Eerlijk pas vrij laat gezien.
En een km of 30 te snel ongecorrigeerd.
Lang geleden dat ik gepakt ben, dus het was blijkbaar weer eens tijd :)
 
Nou als ze mij een boete willen geven voor iets krijgen ze net zo lang de tijd als de tijd die er aan mijn aangifte is gespendeerd. 1-2 min dus want mijn prioriteiten liggen ook ergens anders.
 
Was je met de gele hesjes brigade? :')
Corona-shit of niet.... rijden zal er niet minder om geweest zijn ')
 
Reed per ongeluk op een baan die enkel voor vrachtwagens en bussen was. Eerlijk pas vrij laat gezien.
En een km of 30 te snel ongecorrigeerd.
Lang geleden dat ik gepakt ben, dus het was blijkbaar weer eens tijd :)

Hahaha A16 bij de Brienenoordbrug zeker? :') Da's echt al 100 jaar daar, maar ja, als je er niet bekend bent.... (Rotjeknor mijn stadje he... ✌)
 
Terug
Bovenaan Onderaan