MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Let je wel op Robin? anders moet je straks weer het salaris van je collega's betalen ;-)
 
Ooh dat is wel vet :D Helaas ben ik niet ervaren en heb ik geen standaard uitlaat. Ga ik er ook niet onder zetten voor een dagje rijden :)
 
Laatst bewerkt:
Ritje morgen:

Fähnrich Christian von Z.* heeft de starttijd en -locatie onthuld op de geheime parallel-site.

Om 10:15 verzamelen op locatie Breukelen, 10:30 vertrek.



















*Beter bekend als Achilleos
 
Laatst bewerkt:
Ritje morgen:

Fähnrich Christian von Z.* heeft de starttijd en -locatie onthuld op de geheime parallel-site.

Om 10:15 verzamelen op locatie Breukelen, 10:30 vertrek.



















*Beter bekend als Achilleos

Aangezien ik niet op de geheime parallel site zit zou ik het fijn vinden om de locatie in een pm te ontvangen ;)
 
Laatst bewerkt:
Donkerblond en tieten, laat je fantasie maar op hol slaan. :+
 
Laatst bewerkt:
Zij rijdt achterop bij iemand :P Weet niet of zij vrijgezel is of niet. Dat wil ik niet eens weten. Heb al genoeg gezeur meegemaakt van haar en haar vriendjes :P
 
zooo ook weer thuis, lekker middagje :] , stuk Betuwe, Maas en Waal, Lekdijk, relatief rustig en geen politie gezien, dus lekker kunnen knallen }) O-)

ritje morgen helaas niet bij, andere plannen.

da's al 95% in de pocket })

neem je die gok? die overige 5% kan héél erg tegenvallen hè, dat weet je? ;)
 
In de OP staat een link naar Google. Verzamelplaats is Kerkbrink in Breukelen.

Vanavond maak ik wel een route :P
Ik ga wat later rijden morgen en vanuit Nunspeet. Misschien een leuke tussendoor bestemming is het Nederlands kampioenschap trial in Schijndel. Kun je mooi wat kapriolen waarnemen op twee wielen. 8-)

Ik ben er ook en ga lekker via de dijkjes van de rivieren en een tussenstop bij de snackbar in Maaskantje! :P

Klik voor de locatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan