MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wijkagenten zijn geweest, maar kunnen er weinig/niets mee :/

What else is new?

Snelste en goedkoopste is toch een camerasysteem te nemen.. setje met 2 tot 4 camera's en 500GB digitale recorder heb je ergens rond de 500 Euro al.. kun je met je foon, thuis etc ook de beelden bekijken en opslaan etc.
 

Werkelijk geen haar op mijn hoofd... elke dag mega uren maken, op die manier... no thanx.


Prijs.... een ander die ik weet te koop staan (latent) moet een veevoud ervan opbrengen.
Overigens wel een ander land. Vaak is het niet alleen de prijs van het onroerend goed maar ook een factor maal de turnover per jaar + aanvulling voor goodwill. Dat zag ik hier niet terug... maar inderdaad je hebt natuurlijk helemaal gelijk er staat veel voor niet al te veel geld te koop staat.
 
Laatst bewerkt:
Werkelijk geen haar op mijn hoofd... elke dag mega uren maken, op die manier... no thanx.

Voor zover het ooit idyllisch leek is bij mij de romantiek er ook wel helemaal vanaf.
Maar dat is omdat ik dus met name bij hun heb gezien hoe dat zo idyllisch lijkende leventje dus werkelijk is: het is hard werken, lange dagen, elkaar weinig zien, tijdens het seizoen nagenoeg geen privéleven, je bent er nooit klaar, altijd vrolijk en gezellig doen, ver van je familie en zorgen, ook al is het een relatief goedlopende toko.

Ach, ik hoop voor hun dat zich snel kopers aandienen. De laatste keer dat wij er waren waren ze in ieder geval wel in gesprek met een stel die geinteresseerd waren.
 
@toppie.. plaatje deed het hier wel.. bij nader inzien de zeevruchtensalade maar even vervangen voor een wat braver plaatje O-)

@hexenhaus.. tjah.. als ik tijd had en geen eigen zaak dan zou ik zoiets best wel eens willen proberen.. pand ff goed opknappen in een maand tijd en draaien maar.. mooie omgeving om te wonen ook :Y
tis daar ook een kwestie van het juiste personeel erbij huh.. het kwam op mij over dat er daar wat te weinig van was :?
 
Skills en wapens e.d. kopen. Vooral de skills worden heeeeel duur in de hogere tiers
ziet er leuk uit, maar vandaag eerst splintercell blacklist spelen 8-)

Nee, eigenlijk is de Blaricummer kermis helemaal geen kermis, er staat er wel één, maar daar maak je als Gooiert eigenlijk geen gebruik van. Wel maak je gebruik / gebruik je wat in de Cafés (Moeke Spijkstra, d'ouwe tak of het Vitus). Daarnaast zijn er allerlei activiteiten in het dorp, zoals ringsteken, spelen, touwtrekken etc.

Overigens :

Forum is een woord uit het Grieks en betekend "een publieke plek" waar iedereen van gedachten kan wisselen, of in een wat moderner jasje vertaald als "groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren" of "Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen".
fiets altijd langs de kermis om bij de tak te komen O-) :+

was erg gezellig gisteren
 
Hee Jeremy, hoest met de verkoop/aankoop van de brommer?


Ligt nog even stil :) ik ga pas verkopen zodra ik weet wat ik terug wil kopen. Heb laatst een proefritje gemaakt op een gsx650f. Maar deze ligt te ver naar voren nog voor een F. Daarna nog even gezeten op een fazer6 gt, maar daar ligt de prijs van nog een beetje te hoog. Moet nog wel een keer proefrijden. En ik ben nu wat meer aan het kijken voor een bandit 1250 met volle kappen. Alleen laatste paar weken wat drukker gehad met de studie dus nog niet echt tijd gemaakt om een proefrit te gaan maken.


Motorhotel. Het lijkt me wel gaaf om zoiets te hebben, maar zo ongelooflijk hard werken. Dat je wel heel veel succes moet hebben, goed personeel wil je zelf goed tijd over hebben om ervan te genieten.

Dan heb ik liever het werk wat ik nu doe... Lekker activiteiten doen en ouwe hoeren met jongeren.
 
Had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht..... blijft balen natuurlijk!

Heb je het uiteindelijk helemaal schoon kunnen krijgen?
Had ik ook niet verwacht hoor. Kan me ook voorstellen dat het geen prioriteit heeft en ze pakken ze nooit op heterdaad.

Ben zelf maar wat gaan zoeken. Wie weet wat er mogelijk is :P


Camera's zou een idee kunnen zijn inderdaad.
 
Als ik je een tip mag geven ?

Gebruik geen draadloze camera's, en als je camera's plaatst plaats dan camera's met een lichtsterke lens en goede lens, bespaar niet op de resolutie van de camera.
 
Laatst bewerkt:
X: mega grote cam kopen met kabeltje naar binnen. Hang em zo dattie niet over hoofd te zien is. Typetje camera langs de snelweg zeg maar. Ding hoeft het geeneens te doen. Als er maar een kabeltje aan zit ;)
 
X: mega grote cam kopen met kabeltje naar binnen. Hang em zo dattie niet over hoofd te zien is. Typetje camera langs de snelweg zeg maar. Ding hoeft het geeneens te doen. Als er maar een kabeltje aan zit ;)
google dummy cam
 
Laatst bewerkt:
Speel altijd met een groep en paar uit de groep hebben shaped charges en die zaag. Dan gaat het heel snel. Ukranian job als projob op overkill doen wij in 30-40 seconden
Toen ik zo begon te praten ben ik maar gestopt met WoW :)

Wijkagenten zijn geweest, maar kunnen er weinig/niets mee :/
Ontwijkagenten ..

Kijk Plex: nog een relatietester :)

Dummycam is idd goede suggestie.
 
Laatst bewerkt:
Xtra, als je een dummycam zoekt met kabel, ik heb er nog wel één liggen.
Het is eigenlijk een echte camera met lens, alleen de camera is overleden, niet van echt te onderscheiden, want het is een echte :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan