MF tracktraining deel 2| 16 mei geslaagd, 15 aug coming up!

Ben weer thuis uit het ziekenhuis..
Voor mij is seizoen 2010 toch wel afgelopen.
Zal wel iets langer duren om die ribbetjes aan elkaar te laten groeien (heet dan ook geen Valentino Rossi!)

Tijd zat om de "brommert" weer te repareren...

Jochie / Ukki, nog bedankt voor de lift!!

Hoi,
Tjonge, ik schrok best toen ik hoorde van je zoon dat jij gevallen was.
Ik had 's morgens nog aan een tafeltje buiten een gesprekje met je gehad over Engeland.
Gelukkig ben je weer thuis.
Ik wil je veel beterschap wensen, en dat je volgend jaar weer lekker kunt rijden.
Groetjes Marjan.
Ps, dit is een account van mijn man, die reed in een andere groep.
 
Laatst bewerkt:
Groep blauw en rood staan op de site van Mathieu. *O*
www.circuitfotografie.nl
Mooie foto's weer. :}


full

:] :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Tjonge, ik schrok best toen ik hoorde van je zoon dat jij gevallen was.
Ik had 's morgens nog aan een tafeltje buiten een gesprekje met je gehad over Engeland.
Gelukkig ben je weer thuis.
Ik wil je veel beterschap wensen, en dat je volgend jaar weer lekker kunt rijden.
Groetjes Marjan.
Ps, dit is een account van mijn man, die reed in een andere groep.

Ach, uiteindelijk heb ik het liever op deze manier.
Stel je voor dat je onderuit gaat en voor de rest van de tijd denkt: "had ik maar niet.../had ik maar.."
Dit was een mechanisch probleem, waar ik absoluut niets aan had kunnen veranderen!
(maakt de pijn aan de ribben echter niet minder, maar het heropstappen wel makkelijker!) :Y :Y :Y :Y :Y
 
Mijn zithouding is iig wat beter als tijdens de Tracktraining van vorig jaar.

2009:
full


2010:
full


Kont naar achteren, buitenste arm op de tank, lichaam meer voorover, motor minder plat.
 
dat was echt een leuk daggie! en wat een mazzel met het weer, wie had dat durven dromen?

Eerste 2 sessies wat in de rats doordat ik steeds mn steppies aan de grond reed (schrik er nog steeds van) maar met een iets verbeterde houding ging dat ook steeds beter!
alleen knee down is nog een heel end :+ hahahaha denk dat ik dan niet meer bij mn buitenste steppie kan...
ondanks het lompe hok toch wel een paar leuke foto's:

full
 
Laatst bewerkt:
Wouw Annanas! Blijkbaar vallen Nes en ik met helm op goed in de smaak, je hebt ons maarliefst 25x op de gevoelige plaat staan. *D

En dat is alweer de 2e keer dat je ons leuk op de foto hebt gezet. Onze dank is groot! *O*


4894227689_d2b1e2f566_z.jpg

4894859244_8d6d58d8bb_z.jpg

:)


En ook Vuurbloed zijn foto's zijn plaatjes, ook daarvan staan ze inmiddels bij ons op de harde schijf, ben benieuwd naar het 2e deel *D
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk thuis! En helemaal doorweekt.

Ansco (GTSridder) heb ik in Lelystad gelaten. Na het maken van wat foto's bleek hij twee gebroken ribben te hebben, een nachtje in het ziekenhuis bivakkeren dus.

Mocht iemand tijd teveel hebben: Kamer 215, bed 4 in het MC Zuiderzee in Lelystad ( www.mcgroep.com


Ukki en Jochie: nogmaals bedankt voor de lift naar het ziekenhuis!
jeejtje, toch erg dan je pa dacht dus.... 't is een taaie, dat bleek wel uit zn reactie :)
 
Even een vraag over deelname aan de Tracktraining. DE organisatie biedt geen mogelijkheid om de motor voor de circuitdag te verzekeren. Hoe hebben jullie dit geregeld? Rijden jullie rond op eigen risico en hopen dat het goed afloopt, of is er een partij (welke, mijn verzekering dekt dit niet) waar je voor een redelijk bedrag een verzekering kunt afsluiten.

Alvast bedankt voor de input

SKL
 
Even een vraag over deelname aan de Tracktraining. DE organisatie biedt geen mogelijkheid om de motor voor de circuitdag te verzekeren. Hoe hebben jullie dit geregeld? Rijden jullie rond op eigen risico en hopen dat het goed afloopt, of is er een partij (welke, mijn verzekering dekt dit niet) waar je voor een redelijk bedrag een verzekering kunt afsluiten.

Alvast bedankt voor de input

SKL

Zou ik ook wel eens willen weten.
Ik rij op hoop van zegen, apart gevoel hoor :+
 
ach het scheelt elke keer dat ik rijd is op hoop van zegen O-)

dat gevoel went vanzelf :+
 
Wouw Annanas! Blijkbaar vallen Nes en ik met helm op goed in de smaak, je hebt ons maarliefst 25x op de gevoelige plaat staan. *D

En dat is alweer de 2e keer dat je ons leuk op de foto hebt gezet. Onze dank is groot! *O*


[afbeelding]
[afbeelding]
:)


En ook Vuurbloed zijn foto's zijn plaatjes, ook daarvan staan ze inmiddels bij ons op de harde schijf, ben benieuwd naar het 2e deel *D
Super toch *O* Fijn dat ik toch nog weer zoveel mensen blij heb kunnen maken met m'n foto's :Y
 
De foto's die onder 'sfeer' staan op circuitfotografie.nl heb ik btw gemaakt.. had een cam van Ukkie gekregen en even misbruikt :+ Althans een deel daarvan :P :P
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag over deelname aan de Tracktraining. DE organisatie biedt geen mogelijkheid om de motor voor de circuitdag te verzekeren. Hoe hebben jullie dit geregeld? Rijden jullie rond op eigen risico en hopen dat het goed afloopt, of is er een partij (welke, mijn verzekering dekt dit niet) waar je voor een redelijk bedrag een verzekering kunt afsluiten.

Alvast bedankt voor de input

SKL
Eigen risico!
Scheelt dat er bij Tracktraining niet onderling geracet wordt.
 
Even een vraag over deelname aan de Tracktraining. DE organisatie biedt geen mogelijkheid om de motor voor de circuitdag te verzekeren. Hoe hebben jullie dit geregeld? Rijden jullie rond op eigen risico en hopen dat het goed afloopt, of is er een partij (welke, mijn verzekering dekt dit niet) waar je voor een redelijk bedrag een verzekering kunt afsluiten.

Alvast bedankt voor de input

SKL


ligt aan de verzekeringsmaatshappij.
in het vorige deeltje is dit ruimschoots aan de orde geweest.
sommige maatschappijen verzekeren wel anderen niet.
Het is een training dus het kan verzekerd worden.
VRO is ook vaak verzekerd en vind op hetzelfde terrein plaats
wel goed aangeven dat het om een training gaat
 
ligt aan de verzekeringsmaatshappij.
in het vorige deeltje is dit ruimschoots aan de orde geweest.
sommige maatschappijen verzekeren wel anderen niet.
Het is een training dus het kan verzekerd worden.
VRO is ook vaak verzekerd en vind op hetzelfde terrein plaats
wel goed aangeven dat het om een training gaat

Vaak staat er dan wel bij dat er géén snelheidselement in
de cursus mag zitten.
 
ligt aan de verzekeringsmaatshappij.
in het vorige deeltje is dit ruimschoots aan de orde geweest.
sommige maatschappijen verzekeren wel anderen niet.
Het is een training dus het kan verzekerd worden.
VRO is ook vaak verzekerd en vind op hetzelfde terrein plaats
wel goed aangeven dat het om een training gaat

Ik heb destijds bij KNMV navraag gedaan over tracktraining, maar die werd door hen niet gedekt.
KNMV verzekert alleen de trainingen die door hen zelf worden georganiseerd (lees VRO).
Univé kent een zogenaamde 'dagverzekering' heb ik begrepen. Die verzekeren zo'n dag als tracktraining wel.

Veel maatschappijen verzekeren niet als het gaat om een evenement met 'wedstrijdelement', zoals tijdwaarneming (ook al is het alleen de marshall die getimed wordt zoals bij circuitdagen niveau 1 en 2 van bijv. MSL). Dit wordt echter bij Tracktraining niet gedaan, dus inderdaad het beste advies is om even contact op te nemen met je verzekeraar en dit na te vragen.
 
Vaak staat er dan wel bij dat er géén snelheidselement in
de cursus mag zitten.

het blijft wel een training en er word niet op tijden geklokt het is dus geen snelheids element.
Om deze problematiek uit te sluiten, ff vorige topic doorspitten
Daar zaten namelijk een paar verzekeringsjongens die het haarfijn hebben uit geplozen.

Ik zelf ben er niet voor verzekerd en het was dus geheel eigen risico.
Heb wel navraag gedaan bij mijn maatschappij (Unigarant) en kon gewoon tijdelijk bij verzekeren, maar vond het zelf niet nodig
 
het blijft wel een training en er word niet op tijden geklokt het is dus geen snelheids element.
Om deze problematiek uit te sluiten, ff vorige topic doorspitten
Daar zaten namelijk een paar verzekeringsjongens die het haarfijn hebben uit geplozen.

Ik zelf ben er niet voor verzekerd en het was dus geheel eigen risico.
Heb wel navraag gedaan bij mijn maatschappij (Unigarant) en kon gewoon tijdelijk bij verzekeren, maar vond het zelf niet nodig

Wel interessant om je voor een dagje extra te verzekeren lijkt mij.
Ga dit ook eens na bij mijn verzekering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan