MF * Zuid - Holland topic 11 * Spring is in the air

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-en misschien wel van het heel MF. :? ;)

Heel MF denk ik niet, in het Speed/Street topic zit iemand (Pina Uram) die er een handje van heeft om WEL alle quotes in 1 post te posten (en je dus een halve pagina van 1 persoon heb, in plaats van 10 posts onder elkaar van dezelfde gebruiker, nietwaar Tex :9

Maar wel lekker 2 Zuid Holland topics open, nog even en we nemen heel Regionaal sectie over *O*.

Eerst ff douchen en daarna stukkie rijden. :]
 
Morning :WThx!Ik vind dat ZOOOOOOOOOO scheinheiling.

Ik vind dat ze pas van 6 km/h gecorrigeerd (dus 10km/h) moeten gaan bekeuren. Die 2-3-4-5km/h boetes gaan helemaal nergens over, evenals die 6 euro 'administratiekosten' |( |(

Straks naar de sportschool en daarna nog stukkie rijden, van de week gaat het weer vriezen dus ligt er weer een laag pekel op de weg :(

Shit, de winter komt er dus weer aan :/

Die bekeuringen voor lage snelheid, tja.. Heb er gelukkig nog maar eentje gehad tot nu toe, voor 6 kilometer. Was destijds (binnen 20 minuten nadat ik m'n motor had opgehaald in mei 2009 :') ) € 25,- en aan die onzin van administratiekosten deden ze niet. Administratiekosten reken je pas als mensen in termijnen betalen, want dat is wel degelijk meer werk. Maar bij zo'n bekeuring slaat het nergens op. Gewoon een verkapte manier om de boetes omhoog te gooien.
 
Heel MF denk ik niet, in het Speed/Street topic zit iemand (Pina Uram) die er een handje van heeft om WEL alle quotes in 1 post te posten (en je dus een halve pagina van 1 persoon heb, in plaats van 10 posts onder elkaar van dezelfde gebruiker, nietwaar Tex :9

Maar wel lekker 2 Zuid Holland topics open, nog even en we nemen heel Regionaal sectie over *O*.

Eerst ff douchen en daarna stukkie rijden. :]
Is mij te ingewikkeld. 2 posts lukt me nog wel, de rest, ach.

OP is bijgewerkt *D Dat kan ik dan weer wel ;)
 
Heel MF denk ik niet, in het Speed/Street topic zit iemand (Pina Uram) die er een handje van heeft om WEL alle quotes in 1 post te posten (en je dus een halve pagina van 1 persoon heb, in plaats van 10 posts onder elkaar van dezelfde gebruiker, nietwaar Tex :9

Maar wel lekker 2 Zuid Holland topics open, nog even en we nemen heel Regionaal sectie over *O*.

Eerst ff douchen en daarna stukkie rijden. :]
ik lees weer eens niet goed. |(
Waar jij het over 'quotes' hebt, las ik 'posts'.

Met >70 per dag zit Tex denk ik wel in de top1. ;)
 
Ik blijf springen :')


:W

:?

loetje_springen.gif
 
moguh :W

stelletje spammers :P

Gisteren lekker 120km gereden :] vandaag de trapfiets maar voor een stukje functionele verplaatsing
 
we hebben alweer een nieuw deeltje. :o

ergens niet normaal, minder als een maand. :P

hebben we geen leven ofzo. :? '(

maar aan de andere kant. :}



en verder:

morning all :W

vandaag fijn een stukkie rijden. :]

het is al 9ºC -> LENTE *O*



komt door het slechte weer, als het nou goed weer was hadden we allemaal op de motor gezeten en geen tijd gehad om te posten :+
 
Middag :W

Hmm..........zometeen maar is ff de tectyl van me fiets afhalen denk ik :+

Ben lui :Z Kijk wel ff :+

Maar gaat het van de week weer vriezen? -O- ;(
 
Ben nuttig geweest. :Y Lekker 200km wezen rijden. Was goed te doen qua temp en vele dachten hetzelfde als mij, heb er behoorlijk wat zien rijden.

Nu maar even de tuinslang pakken het de meeste zooi eraf spuiten.
 
Zo, Even mijn WTF momentje van de dag.

Vandaag lekker even naar Utrecht geweest voor de vakantiebeurs.
Op de terugweg even een motorrijder het leven gered. Aangezien deze denk koning op de weg te zijn. En dat het wel zal passen.

Tussen Oudewater en Haastrecht zie ik hoe een motorrijder in de buitenbocht een aantal auto's passeert. Des ondanks dat het een beetje onnozele actie is op dit punt heeft hij er wel de ruimte nog voor. Nu rijden er achter deze motor nog drie motorrijders die ook gelijk hier door de buitenbocht willen inhalen, Dus de volgende lag op prima koers om volop mijn voorbumper te kussen. Hij/zij nog een geluk dat ik geen blinde op de weg ben, Heb ik mijn auto vrijwel stil moeten zetten om de motorrijder wat extra meters te geven en zo de situatie kunnen redden.
De andere twee zijn toch maar terug achter de auto's gaan rijden, Waarschijnlijk even gewacht op een beter moment om te gaan inhalen.

Je heb er halzen bij :N :N het lijken wel kalveren die het eerst de wei in mogen.

Ps. het betrof hier een zwarte Kawasaki Z. de éérste motor was iets van een bmw ofroad
 
Zo, Even mijn WTF momentje van de dag.

Vandaag lekker even naar Utrecht geweest voor de vakantiebeurs.
Op de terugweg even een motorrijder het leven gered. Aangezien deze denk koning op de weg te zijn. En dat het wel zal passen.

Tussen Oudewater en Haastrecht zie ik hoe een motorrijder in de buitenbocht een aantal auto's passeert. Des ondanks dat het een beetje onnozele actie is op dit punt heeft hij er wel de ruimte nog voor. Nu rijden er achter deze motor nog drie motorrijders die ook gelijk hier door de buitenbocht willen inhalen, Dus de volgende lag op prima koers om volop mijn voorbumper te kussen. Hij/zij nog een geluk dat ik geen blinde op de weg ben, Heb ik mijn auto vrijwel stil moeten zetten om de motorrijder wat extra meters te geven en zo de situatie kunnen redden.
De andere twee zijn toch maar terug achter de auto's gaan rijden, Waarschijnlijk even gewacht op een beter moment om te gaan inhalen.

Je heb er halzen bij :N :N het lijken wel kalveren die het eerst de wei in mogen.

Ps. het betrof hier een zwarte Kawasaki Z. de éérste motor was iets van een bmw ofroad

Je hart zal wel in je keel gezeten hebben. Gelukkig lette jij nog op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan