Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

600/week hier, standaard woonwerk.
Wat heb ik nu gewonnen?

De lol is er wel af met dit weer btw.
 
Je hebt een motorritje gewonnen

Wel zelf uitzetten en rijden, want echte MF zuid hollanders rijden niet meer
 
600/week hier, standaard woonwerk.
Wat heb ik nu gewonnen?

De lol is er wel af met dit weer btw.
Wat je gewonnen hebt? Een baan dichter bij huis hoop ik voor je!
600 km is bijna 4 maanden woon-werk verkeer voor mij.
 
Je mag altijd wat organiseren Den. De reden dat er geen ritten meer zijn is dat dit altijd van dezelfde personen verwacht werd. En die waren/zijn daar wel klaar mee.
 
Ja dat is vaak zo, altijd dezelfde die de route bedenken en/of voorrijden. Misschien in het nieuwe seizoen maar eens wat organiseren
 
Ja dat is vaak zo, altijd dezelfde die de route bedenken en/of voorrijden. Misschien in het nieuwe seizoen maar eens wat organiseren

Ik wil best wel mee helpen met organiseren, misschien fijn als het voorop rijden gerouleerd kan worden Door meerdere personen die ook eventueel mee willen helpen?
 
Ik wil best wel voorop rijde.maar dan rijd de rest min 500 meter achter me en over t vermoge maar te zwijgen
 
Ik wil best wel mee helpen met organiseren, misschien fijn als het voorop rijden gerouleerd kan worden Door meerdere personen die ook eventueel mee willen helpen?
voorop rijden is het probleem niet
rit/route organiseren ook niet

punt is dat het heel vaak gereden werd tot een jaar of 2,5/3 terug maar ALTIJD georganiseerd door dezelfde mensen
ik hoop dat daar dit jaar verandering in komt

Nog de beste wensen allemaal
 
Nog de beste wensen allemaal,

Ik meld mij bij deze ook aan voor een ritje door Zuid Holland. Ik woon in de buurt van Rotterdam en ben sinds 5 maanden eigenaar van een rode suzuki GS-500. Volgende week een grote beurt uitvoeren en dan kan hij er hopelijk weer een poos tegenaan.
 
Goed, ik zal proberen een rit op touw te zetten dit jaar. Mocht iemand mee willen helpen reageeerrrrr.

Aangezien dit mijn eerste keer is wil ik wel feedback van jullie! Wat verwacht je van de rit, nog speciale wensen?

Datum zaterdag 10 Juni 2017

Zal vanavond een nieuw topic hiervoor openen.
 
Laatst bewerkt:
Nog net op tijd, maar ik meld me hierbij af
Ik ben dan op vakantie