MFers Omgeving Gouda deel 15

Tuoontje: gefeliciteerd met je motor.

Wél een paar blokken onder je motorlaarzen laten zetten, anders kun je niet met je voeten op de grond. :)
 
Hey aan het puinruimen geweest? :P

Was een dikke fiets hoor in de spiegels gister ;) Al rondje IJsselmeer gemaakt?
 
Ik zie niet echt bekende uit waddinxveen en omgeving hier heb zelf in waddinxveen gewoond boven de luifelbaan gaan er dan wat belletjes rinkelen....

Mooie fietsen trouwens Fietsertje en Tuooontje
 
Laatst bewerkt:
Tja... naamsverandering.... mmm moeilijk.... :?
en ja die handvat verwarming is wel lekker :P
Beter een BMW dan een scootha? :+

Zooo gefeliciteerd allebij!!!.

@tuoon Hmm Nu nog een mf naamverandering!!

Mag ik ja al opa noemen....... :P Grapje!........

Hellaas is het weer nu wat kouder om een flinke rit te gaan maken.
Maar met handvatverwarming zal dat zeker geen probleem zijn!
 
ff een fam kliekje
full
 
ff een fam kliekje[afbeelding]

Met oog van een totaal kinder leek ziet hij er gelukkig uit. Houden jullie nog een beetje nachtrust over of moet Renzo nog een beetje in het ritme van een normaal mens komen?


Vandaag een duur dagje achter de rug, nieuwe vloer met verwarming geckocht voor in het huis.

full


En een nieuwe auto, zat helaas alweer 2 maanden zonder. Gelukkig zijn de prijzen aardig gedaald waardoor deze er nog af kon.
 
Laatst bewerkt:
Met oog van een totaal kinder leek ziet hij er gelukkig uit. Houden jullie nog een beetje nachtrust over of moet Renzo nog een beetje in het ritme van een normaal mens komen?


Vandaag een duur dagje achter de rug, nieuwe vloer met verwarming geckocht voor in het huis.

[afbeelding]

En een nieuwe auto, zat helaas alweer 2 maanden zonder. Gelukkig zijn de prijzen aardig gedaald waardoor deze er nog af kon.


Hey hey hier KS incognito,

Nee joh je hebt helemaal gelijk ons Renzo is super gelukkig en slaapt heerlijk van 20.00 tot 8.00 door hoor.

Nog maar 4 voedingen en begint nu aan de pap. over 1.5 maand de fruit en groente hapjes en dan eet hij ook volledig met ons mee. ;)

vandaag naar ziekenhuis geweest en over 3 maanden verwachten ze uit te kunnen sluiten of een operatie wel of niet nodig is.

verder is Renzo een ontzettend makkelijke baby alles vind hij leuk huilt nauwelijks en brabbelt de oren van je hoofd. *D
Gaat al steed meer zitten en weet nu ook dat je een leuk geluidje maken kan door je lippen opelkaar te houden en er tussendoor te blazen.
De hele dag hoor je of Renzo of z´n paps of mams het geluidje maken een gezellige boel dus.

zelf ben ik natuurlijk nog hele dagen thuis want heb nog steeds geen baan, oooow wat vervelend _O-
 
Met oog van een totaal kinder leek ziet hij er gelukkig uit. Houden jullie nog een beetje nachtrust over of moet Renzo nog een beetje in het ritme van een normaal mens komen?


Vandaag een duur dagje achter de rug, nieuwe vloer met verwarming geckocht voor in het huis.

[afbeelding]

En een nieuwe auto, zat helaas alweer 2 maanden zonder. Gelukkig zijn de prijzen aardig gedaald waardoor deze er nog af kon.
Nu alleen nog het prijskaartje van je vloer halen :) en die auto: tja, dezelfde motor (1.8 20VT) heb ik ook gehad maar dan in het politie-blauw. Nu rijd ik in een nog snellere, maar dan in een begrafenisauto-kleur :)
 
Nu alleen nog het prijskaartje van je vloer halen :) en die auto: tja, dezelfde motor (1.8 20VT) heb ik ook gehad maar dan in het politie-blauw. Nu rijd ik in een nog snellere, maar dan in een begrafenisauto-kleur :)

vond het wel leuk zo om de meter een geel stickertje :+ . Foto van de site gepikt ging blijkbaar niet heel goed.
 
Gefeliciteerd, mooie bak hoor....
volgens mij rij je die ouwe er wel mee uit met zijn cupra... :X _O-

Zal wel meevallen. Heb tot nu to eigenlijk nooit iets jongers dan 15 jaar oud gereden. Dus dit is wel ineens een hele hoop auto.
 
pfffffff komaan jongens we hebben het diepte punt bereikt en stonden op pagina 2 :o _O-


NOG HELE FIJNE DAGEN GEWENST (lekker vlot op 2e kerstdag) :X

grts. Peg en Den
 
Nou.. die dagen zijn al voorbij, hoop dat ze leuk zijn geweest voor iedereen hiero ;)
prettige jaarwisseling en een gelukkig 2009 kan ik nog wel zo ff wensen, dus bij deze *D

@Macreal, succes met verkoop ;)
 
Nou.. die dagen zijn al voorbij, hoop dat ze leuk zijn geweest voor iedereen hiero ;)
prettige jaarwisseling en een gelukkig 2009 kan ik nog wel zo ff wensen, dus bij deze *D

@Macreal, succes met verkoop ;)
weer veel gegeten afgelopen dagen :+

jij ook alvast een fijn uiteinde ;)

thnx, hoop dat ik em ondanks de winter nog wel een beetje vlot kwijt ben, dan kan ik gaan shoppen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan