MFers Omgeving Gouda deel 15


Van te voren inschrijven of daar? Zit nu nog in Angola en i-net is een beetje brak dus krijg de PDF niet binnen.

Wel een mooie gelegenheid om de fiets eindelijk weer eens te gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Staat op 3 dagen rijden na al sinds begin december in de garage :(

Is het al weer een beetje rijweer het begint wel erg te kriebelen, en het nieuw is weer van de Leon of dus weer tijd voor het andere speelgoed.
 
Nou... beter.... verplicht vrijnemen omdat het een beetje tegenzit aldus de cijfertjes van de boekhouders. Maar wel lekker, ieder nadeel heb z'n voordeel ;)
Die 20 graden zitten er wel in. Moet je wel een paar dagdelen bij elkaar optellen maar goed ;)

Kun je dan niet in de baas zijn tijd een mooi schroef setje onder een Leon monteren? Hij weer wat verkocht jij je dagen over voor als het weer weer mooi is ;)
 
Van te voren inschrijven of daar? Zit nu nog in Angola en i-net is een beetje brak dus krijg de PDF niet binnen.

Wel een mooie gelegenheid om de fiets eindelijk weer eens te gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Staat op 3 dagen rijden na al sinds begin december in de garage :(

Is het al weer een beetje rijweer het begint wel erg te kriebelen, en het nieuw is weer van de Leon of dus weer tijd voor het andere speelgoed.

Voor de voorjaarslanderijenrit kan je je op de dag zelf inschrijven op de rijschool...
 
Deze week beter weer, nu maar hopen dat het een beetje aanhoud 8-)
Vandaag met 8 graden voor mij nog te koud *D

Gaan jullie met pinksteren ook nog naar Maas :?

Nee, hotel maas was vol voor 7 personen.
We hebben nu een hotel in Vianden geboekt....
Jullie gelukkig nog wel kunnen boeken...
kom maar op met dat mooie weer dan... *O*
 
hallo peeps,

kriebels weer aanwezig zo te lezen. KS ook hoor ben alleen 3 weekenden achter elkaar belaagd door het buikgriepvirus...dus hoop er nu toch wel ff af te zijn voor de rest van het jaar :N
gauw de jammerja maar eens onder m'n kont stoppen .... :W


X aan jullie allemaal!!
 
Laatst bewerkt:
hallo peeps,

kriebels weer aanwezig zo te lezen. KS ook hoor ben alleen 3 weekenden achter elkaar belaagd door het buikgriepvirus...dus hoop er nu toch wel ff af te zijn voor de rest van het jaar :N
gauw de jammerja maar eens onder m'n kont stoppen .... :W


X aan jullie allemaal!!



Lekker hoor ziek zijn met dit mooie weer :N
Ga je op die mooie gele rijden, ben je gelijk verkocht en wil je ook een yamaha *D

Wacht maar tot je op een mooie soes heb gezeten :P
 
Die mini bike's die ik door de straat zie rijden worden wel steeds groter??! _O- :W

Dag buur... :+

Heb me aangemeld voor 4 mei maar ik sta op wachtlijst! groep 3

Hoop dat ze nog een plekkje over hebben tegen die tijd!
 
Laatst bewerkt:
Kun je dan niet in de baas zijn tijd een mooi schroef setje onder een Leon monteren? Hij weer wat verkocht jij je dagen over voor als het weer weer mooi is ;)
Ik zal eens informeren hoe ver men is met de huidige rijproeven reeks.... nu kan het nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan