MFers Omgeving Gouda deel 15

Willen ze ook nog testen met die van mij???

Nog niet tevreden over het onderstel van de cupra dan? Mijn gevoel is dat die behoorlijk stijver op de weg licht dan de mijne. Vooral op rontondes rolt hij erg veel.

Heb ook de stabilisatie stangen of hoe ze ook al weer heten (stuk staal tussen beide ophangingen onder en boven) bij audi in bestelling staan die zouden het stuurgedrag behoorlijk verbeteren, en dat voor maar 89 euro.

Wat onderstel betreft wil ik toch meer richting het gevoel dat de S3 me gaf wat een heerlijk smijt wagentje is dat.
 
Lekker hoor ziek zijn met dit mooie weer :N
Ga je op die mooie gele rijden, ben je gelijk verkocht en wil je ook een yamaha *D

Wacht maar tot je op een mooie soes heb gezeten :P


gisteravond lekker gereden geen pons thuis maar in Breukelen khad het kunnen weten he.


KS was ff op de "gele" naar Goedhart gereden veel aanspraak maar geen bekende gezien...

was weer ff heerlijk om jawel 2 avonden achter elkaar op de brommert weg te gaan...gaat mama KS zeker vaker doen...eerst ff een planning maken met KTN...
hmmmmmz kijk er nu al naar uit.... :X })

@ Fazero we komen snel kijkje nemen beloofd!! :P
 
Willen ze ook nog testen met die van mij???

Voor die van jou hebben we al FSD kits in het programma, ik weet niet of die van Wichard ook FSD kan hebben. Maar zal mezelf ff een mailtje sturen zodat ik er maandag nogmaals aan denk om beide auto's voor te stellen ;)
Met FSD heb je én meer comfort én een auto die beter en met meer gevoel stuurt.
 
gisteravond lekker gereden geen pons thuis maar in Breukelen khad het kunnen weten he.


KS was ff op de "gele" naar Goedhart gereden veel aanspraak maar geen bekende gezien...

was weer ff heerlijk om jawel 2 avonden achter elkaar op de brommert weg te gaan...gaat mama KS zeker vaker doen...eerst ff een planning maken met KTN...
hmmmmmz kijk er nu al naar uit.... :X })

@ Fazero we komen snel kijkje nemen beloofd!! :P


Was erg lekker op het terras, solly moet je maar ff bellen :P
Gaan we volgende keer wel ff rijden samen hoor ;)

Koop er toch gewoon een soes bij *D
 
Voor die van jou hebben we al FSD kits in het programma, ik weet niet of die van Wichard ook FSD kan hebben. Maar zal mezelf ff een mailtje sturen zodat ik er maandag nogmaals aan denk om beide auto's voor te stellen ;)
Met FSD heb je én meer comfort én een auto die beter en met meer gevoel stuurt.

FSD?? Nog nooit van gehoord. Ken alleen de schroefsets die als 1 van de beste uit de tests komen. FSD is dat net zoiets als onder de nieuwe VW's zit?
 
Ritje van morgen is weer omzeep, maandag wordt de vloerverwarming gelecht en blijk nog voor te moeten strijken. Dus mogen toch maar weer een dagje klussen. :(
 
Ik ook niet rijden, andere verplichtingen. Vandaag ook niet, muurtjes afgevoegd.
 
Morgen een ritje via bodengraven-vlist-dijkop boven utrecht en via hilversum en dan langzaam weer terug naar de kust.

Kan ik eindelijk mijn zumo eens goed uitproberen!
 
Laatst bewerkt:
net weer terug van het ziekenhuis met renzo...hij had weer een urineweg infectie. Dit keer leek het eerst te gaan om een tandje maar toen we toch maar even plas hadden ingeleverd bleek al snel dat het toch weer verkeerd zat...echt balen!!

Nu ligt den weer in de lappemand met keelontsteking en koorts dus dat gaat lekker hier...tis nu weer wachten tot ik aan de beurt ben B|

maar jah we zijn weer thuis en dat is iig weer rust in de toko...dus voor ons even geen KM's rijden deze dagen...

en zeker niet op een soes tsssss tis al erg dak jammerja rijd hoor don't you push my buttons _O-
 
net weer terug van het ziekenhuis met renzo...hij had weer een urineweg infectie. Dit keer leek het eerst te gaan om een tandje maar toen we toch maar even plas hadden ingeleverd bleek al snel dat het toch weer verkeerd zat...echt balen!!

Nu ligt den weer in de lappemand met keelontsteking en koorts dus dat gaat lekker hier...tis nu weer wachten tot ik aan de beurt ben B|

maar jah we zijn weer thuis en dat is iig weer rust in de toko...dus voor ons even geen KM's rijden deze dagen...

en zeker niet op een soes tsssss tis al erg dak jammerja rijd hoor don't you push my buttons _O-

beterschap met je mannen.
leuk om te lezen dat je weer lekker :] gereden hebt.
 
net weer terug van het ziekenhuis met renzo...hij had weer een urineweg infectie. Dit keer leek het eerst te gaan om een tandje maar toen we toch maar even plas hadden ingeleverd bleek al snel dat het toch weer verkeerd zat...echt balen!!

Nu ligt den weer in de lappemand met keelontsteking en koorts dus dat gaat lekker hier...tis nu weer wachten tot ik aan de beurt ben B|

maar jah we zijn weer thuis en dat is iig weer rust in de toko...dus voor ons even geen KM's rijden deze dagen...

en zeker niet op een soes tsssss tis al erg dak jammerja rijd hoor don't you push my buttons _O-
Ik zou niet gaan wachten tot jij weer aan de beurt bent hoor, zou een beurt overslaan :Y

Balen dat het toch weer mis is met Renzo -O-
beterschap en sterkte.

Helemaal niks mis met een soes B| :+
 
Laatst bewerkt:
net weer terug van het ziekenhuis met renzo...hij had weer een urineweg infectie. Dit keer leek het eerst te gaan om een tandje maar toen we toch maar even plas hadden ingeleverd bleek al snel dat het toch weer verkeerd zat...echt balen!!

Nu ligt den weer in de lappemand met keelontsteking en koorts dus dat gaat lekker hier...tis nu weer wachten tot ik aan de beurt ben B|

maar jah we zijn weer thuis en dat is iig weer rust in de toko...dus voor ons even geen KM's rijden deze dagen...

en zeker niet op een soes tsssss tis al erg dak jammerja rijd hoor don't you push my buttons _O-


Schiet allemaal niet op met die kleine, en die grote dan ;)
Beterschap allemaal en sla er idd maar ff eentje over nu :Y

Ik ga ff bakkie doen bij GH :W
 
net weer terug van het ziekenhuis met renzo...hij had weer een urineweg infectie. Dit keer leek het eerst te gaan om een tandje maar toen we toch maar even plas hadden ingeleverd bleek al snel dat het toch weer verkeerd zat...echt balen!!

Nu ligt den weer in de lappemand met keelontsteking en koorts dus dat gaat lekker hier...tis nu weer wachten tot ik aan de beurt ben B|

maar jah we zijn weer thuis en dat is iig weer rust in de toko...dus voor ons even geen KM's rijden deze dagen...

en zeker niet op een soes tsssss tis al erg dak jammerja rijd hoor don't you push my buttons _O-
he bah...
nou beterschap voor allebei hoor!
 
Voor de voorjaarslanderijenrit kan je je op de dag zelf inschrijven op de rijschool...

Helaas, heel het paas weekend ben ik aan het werk. :( . Hoop voor iedereen dat het weer zo blijft als dat het vandaag was dat kan niet beter.
 
Helaas, heel het paas weekend ben ik aan het werk. :( . Hoop voor iedereen dat het weer zo blijft als dat het vandaag was dat kan niet beter.

Ben vandaag nog lekker ff op pad geweest via maassluis met de veer over richting zeeland,toen door richting breda ff naar mijn ouders geweest (sta caravan camping)in liesbos

Als morgen weer zo lekker is ga ik zeker nog een stukje rijden,me meissie is lekker de deur uit 't weekend :Y 8-)
 
Snel je papiertje halen dan het mooie weer komt eraan *O*

Mogguh :W

I know ;) Wil eind juni klaar zijn :P Maar je weet wat ze zeggen: haastige spoed (is snel thuis).

Weet je toevallig nog een goede shop in gouda en omstreken voor helmen, handschoenen en laarzen?
 
I know ;) Wil eind juni klaar zijn :P Maar je weet wat ze zeggen: haastige spoed (is snel thuis).

Weet je toevallig nog een goede shop in gouda en omstreken voor helmen, handschoenen en laarzen?


Gouda- optitune
Bodegraven-Goedhart motoren
Zoetermeer- safe motoren en hans van wijk- safe geeft wel goede uitleg en service!
 
Terug
Bovenaan Onderaan