MFFM 11 & 12 augustus

Wat willen we drinken?

  • Cola

    Stemmen: 11 30,6%
  • Sinas

    Stemmen: 5 13,9%
  • Bier!!

    Stemmen: 16 44,4%
  • Wijn

    Stemmen: 4 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    36

Sway

MF veteraan
20 jan 2003
11.122
1
Velp (Gelderland)
Al jaren organiseerde de plaatselijke 'bandenboer' ergens in mei een toertocht met aansluitend een groot feest, hartstikke gezellig, maar toch is ie ermee opgehouden -O-

Omdat we het toch stiekem wel missen én omdat ik ervan overtuigd ben dat ik ook een hele grote groep motorrijders bij elkaar kan krijgen om een stukkie te gaan rijden, dit topic :)

Update:
Ik heb een camping gevonden die ons onderdak wil bieden. We hebben daar een heel veld voor onszelf, waar we - nadat we uitgefeest zijn - om kunnen vallen om de volgende morgen weer wakker te worden. De motoren mogen bij de tent gestald worden, maar! dan mogen we het grasveld niet omploegen :P

Wel moeten we dan, uiteraard, zelf voor een tentje zorgen.

Kosten e.d. heb ik al voor gezorgd, een bijdrage in de pot wordt echter wel zeer op prijs gesteld :)

Het adres van de camping:
Hallse Hull
Hallseweg 12
6964 AM Hall

De bedoeling is om om 10.00u te verzamelen op de camping. Daar kunnen we alvast de tent opzetten, zodat we niet bepakt hoeven te rijden. Uiteraard onder het genot van koffie, thee, frisdrank en een gezellig praatje. Daarna gaan we met zijn allen een stuk toeren en deze dag wil ik daarna afsluiten met een MFFM en een gezellige avond/nacht op de camping. Voor de mensen die niet willen/kunnen rijden; Jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom voor alleen de MFFM!

Vertrektijd voor de rit hangt een beetje af van wanneer iedereen zijn tent opgezet heeft en uitgelu..praat is :+ Maar ik zat zelf te denken aan een uur of 11.

Wanneer moet dit dan allemaal gaan gebeuren? 11 & 12 augustus

Heb je dat weekend dus nog niks te doen en heb je zin in een feestje? Aanmelden!!! :P
(Vermeld hier aub ook even bij of je ook wilt overnachten)

Wie gaan er mee?
1. Sway
2. Papa Sway
3. E.G.J. - Bezemwagen :P
4. Billy the Kid - Komt frikandellen happen
5. Cadcatz - Onze vrouw van weinig woorden :+
6. NummerPlaat
MacReal
Drey

7. Clown683 - Geheel onvrijwillig
8. Duivelinnetje
Paul851
Paul's 8eropzitdame

9. Motormug
Kofferrek
Liessy
ChaserBoZ

10. Kleintje_b
11. ZX4
WASPY
12. Motormutsje - OVB
13. Crazy Eelke
14. Magnamaniac - Als ie mag van Biker Beertje })
15. Biker Beertje
16. Faithy - Mag nu niet meer afzeggen :P
17. Wolve - Idem dito :+
18. Dwaal - Aangemeld of niet, hij moet }) ;)
19. Bizz - Komt frikandellen happen
20. Utr - OVB
21. _Fanatic
22. Dropske
23. DolfijneFlipper
24. Cycloptica - OVB
25. DrsRob - Rijdt niet mee, maar wel frikandellen eten en kamperen
26. BikerMouse
27. BarbieCrosser - Heeft er speciaal de rommelmarkt voor afgezegd *O*
28. Lief Draakje
29. Theaterbeest
Boos B
30. 1stbike1stlove
31. Sander
32. 23
33. ZRX1100 Special
34. De wegmisbruiker
VeryMeanMachine
35. @nne
36. Cat_Online
37. Vriendin Cat_Online
38. Niels
40. Nocturna
 
Laatst bewerkt:
in dat geval markeer ik dit topic, zet ik t in mijn agenda en mag je me opt lijstje zetten ovb :)

al enig idee van een locatie :?
Ik kreeg net de tip om eens te gaan kijken of we niet met z'n allen op de camping kunnen bbq-en en overnachten. Dat vind ik persoonlijk wel een goeie optie, dan kun je het zo laat maken als je zelf wil en de mensen die dan willen blijven slapen kunnen gewoon in hun eigen tentje. Slapen is eigenlijk in de andere twee gevallen niet mogelijk, omdat ik in huis ook niet zo heel gigantisch veel ruimte heb...

Ik zal dus eens wat campings gaan bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn en dat post ik dan nog wel zodra ik meer weet.

Je staat in ieder geval op de lijst ;)
 
Ik kreeg net de tip om eens te gaan kijken of we niet met z'n allen op de camping kunnen bbq-en en overnachten. Dat vind ik persoonlijk wel een goeie optie, dan kun je het zo laat maken als je zelf wil en de mensen die dan willen blijven slapen kunnen gewoon in hun eigen tentje. Slapen is eigenlijk in de andere twee gevallen niet mogelijk, omdat ik in huis ook niet zo heel gigantisch veel ruimte heb...

Ik zal dus eens wat campings gaan bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn en dat post ik dan nog wel zodra ik meer weet.

Je staat in ieder geval op de lijst ;)
doelde eigenlijk meer op een startlocatie voor t ritje :P

waar k uiteindelijk mag gaan slapen zal me een zorg zijn :+

camping is wel een gaaf idee :Y

[me=MacReal]gaat echt eens een klein tentje aanschaffen :P[/me]
 
Laatst bewerkt:
BTW... ik heb begrepen dat ik die dag niet kan vluchten... iets met verplicht mee moeten of zo... dus zet mij er ook maar bij... met dank aan zo een duivels ding... B|




;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan