MFFM 8 (8/11/2003)

dwaal

MF veteraan
20 mei 2003
4.833
138
Nieuwendijk
Heu.... ik vind dat het hoog tijd word dat Amsterdam zich weer eens met de meetings gaat bemoeien. Ik heb officiele toestemming van lovebug om een mffm bij ons thuis te gaan houden; ze is d'r toch niet ;)

Dusseh.... 18:00 uur en de frietpot staat te gloeien!!!

Route:
vanaf A1: amersfoort - amsterdam
[Niet meer nodig]
vanaf A2: utrecht - amsterdam
[Niet meer nodig]

Hoop dat er veel :] komen!

Okies, de lijst:
1. Viccie (zeer enthousiast)
2. Frisco (indien niet voor pampus)
3. Jessy (als d'r fiets 't doet)
4. drsRob
5. Mistica (+Mulder71?)
6. Moebius
7. Pauwtje (met salade (of salade met?))
8. Superkris
9. Tim
10. Dropkick (onder voorbehoud)
11. Freaky Cat (als er een lift geregeld word)
12. Kofferrek (als hij de route beschrijving kan volgen)
13. Fuck Het Milieu (na de verloren weddenschap)
14. Fietsertje (niks, onder voorbehoud, ze zijn er gewoon!)
15. Tafkaf (idem)
16. Floppie (idem)
17. Bikermouse
18. Poetssloof
19. Draakje
20. Fast Lady (na het rondjes rijden)
21. CB750f
22. pq (begint weer honger te krijgen)
23. Baba-san (Hij-die-de-weg-weet)
24. Unit106
25. Siempies
27. Motorsmurf
28. xlekx (Buurman, dichterbij kan niet!)
29. Motorengeltje (Kan kaart lezen!)
30. Phoenix
31. Lola (Misschien)
32. Magnamaniac
33. EarlyUC (Jahaaa, hij is er ook weer, in Victoria's auto!)
34. Sspoekie komt helaas niet... (Ze vind het tever rijden... Haal haar eens over jongens!)
 
Laatst bewerkt:
Ikke niet......ga geen 2 uur rijden voor friet of andere zooi (Belse friet is hier veeeeeeeeeeel lekkerder)
Zit te wachten op die Eindhoven aanbieding :9
 
Ikke niet......ga geen 2 uur rijden voor friet of andere zooi (Belse friet is hier veeeeeeeeeeel lekkerder)
Zit te wachten op die Eindhoven aanbieding :9


hebbie geen salade op dan??? :x.. heb t nie voor jan met de korte achternaam gemaakt om t beetje te compenseren voor alle vette hapjes.. enne zo vet ist nie hoor wat er gebakken word...

binnekort pas niemand zn leren pakkie meer en doet de motor zaak weer gouden zaken :X
 
Op zondag 26 oktober 2003 12:43 schreef dwaal het volgende:
Route:

....
- rij de busbaan op, en ga recht door bij het stoplicht het busstation op.
....
- ga rechtdoor door de 3 rood-witte paaltjes heen;
- ga links af het eerstvolgende fietspad op;
....
Koekblikrijders kunnen hun voertuig kwijt op .. op de parkeer plaats van.. kant het metro station

:? Pfff... In wat voor stadsjungle woon jij Dwaal dat je op busbanen moet rijden en tussen rood-witte paaltjes moet slalommen om enigszins bij je in de buurt te komen waarbij je de auto of motor alleen kwijt kan bij enge metrostations waar vele enge mannen met schroevendraaiers en slijptollen vertoeven ? :+

Is een Leopard-Tank geen beter vervoermiddel om bij deze MFFM te komen of zo? ;)
 
Moebius en Pauwtje kommen dan ok wel denkt ikkes..

Als t beetje meezit op de moto, maar hangt af van wetter und sonneschijn...en de temperatuur dus...

Cydan..
 
Ikke niet......ga geen 2 uur rijden voor friet of andere zooi (Belse friet is hier veeeeeeeeeeel lekkerder)
Zit te wachten op die Eindhoven aanbieding :9

wanneer organiseer jij er eentje dan ;) dan kom ik langs om je belse frituur te plunderen })


maar bijdeze laat ik mffm 8 verstek gaan
 
ja dagggg.... ik ga me gvd weer een heel stuk rijden om van die :r frikandellen te eten! ECHT NIET!!!

natuurlijk ben ik er ook weer *D
 
[/size]

:? Pfff... In wat voor stadsjungle woon jij Dwaal dat je op busbanen moet rijden en tussen rood-witte paaltjes moet slalommen om enigszins bij je in de buurt te komen waarbij je de auto of motor alleen kwijt kan bij enge metrostations waar vele enge mannen met schroevendraaiers en slijptollen vertoeven ? :+

Is een Leopard-Tank geen beter vervoermiddel om bij deze MFFM te komen of zo? ;)
Hehe; ik woon in een autovrij gebied, waar de brommertjes en scootertjes koning zijn. Je kunt met de bike uitstekend bij mijn huis komen; de vraag is alleen of het helemaal legaal is :) Auto's kunnen er alleen komen met een (tijdelijke (lees: 1 dagdeel)) vergunning komen. Enneh... Heb je nog een leopard te koop staan dan?
 
Hallo ff hier een mededeling van Dwaal zijn Lovebug O-)

Sorry maar ik kan er niet bij zijn ;( , heb een feesie :9 ,
ennuh,

Houden jullie me huisie heel????? Als ik terug kom,
wil ik (geen) wilde verhalen van de buren..... HIHIHIHI :+

Ik hoop dat het grandioos word, HAVE FUN !!! :]

P.S. ik wil veel foto's zien op het forum.

SEE YAH, Lovebug. :}
 
Laatst bewerkt:
:} :} Hoi Dwaal, ik hoor wel dat je het uitstekend maakt *D *D *D
We gaan volgend jaar nog een keertje bij ons toeren :] waar je nog wat plek hebt.


Als m'n Helikopter gemaakt was en m'n piloot zou niet vrij zijn dan kwam ik in Amsterdam de ketchup ook eens proeven :9 :P :P :)

Hey, alvast veel plezier !!! :} :} :} gr. fr.
 
aah a'dam is niet zo ver weg :9
als men motor af is kom ik :)

ZO niet dan weet ik nog wel iemand met een XT350 (en valium) ;)


Denk dat ik in A'dam makkelijker de weg weet dan in de Brede A.

Trouwens de 25ste MFFM te Breda in Spanje houden?? Vlakbij Vic! en ik loop niet te dollen!!!

de 8e MFFM wordt trouwens wel verd8 dicht bij het Antiliaan rijke Bijlmermeer gehouden.....
 
Laatst bewerkt:
dat je het nou precies op de 8ste moet organiseren zeg
ben heel het weekend pleite
wel jammer is de eerste MFFM waar ik niet bij aanwezig zal zijn
zal dan ook vast een stuk gezelliger worden :P
 
Ik ben er onder voorbehoud !

Ik vrees ook nog eens dat ik met mijn koekblik kom, moet misschien tot 's avonds werken... :(
 
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:55 schreef Dropkick het volgende:
Ik ben er onder voorbehoud !...

:^ :( Ik kom er net achter dat Zaterdag 8 het begin is van het roei weekend Muiden-Pampus-Muiden B|
Dus als ik na de wedstrijden op Zaterdag nog niet voor Pampus lig kom ik zeker ik moet toch even uit het ene naar het andere feest weg kunnen kruipen O-)

FR
 
Op maandag 27 oktober 2003 17:09 schreef Fuck Het Milieu het volgende:ZO niet dan weet ik nog wel iemand met een XT350 (en valium) ;)


Denk dat ik in A'dam makkelijker de weg weet dan in de Brede A.

zo lastig is breda toch niet? Gewoon vaker langskomen.
Trouwens, je bent welkom. Van de overgebleven uien hebben we uiensoep gemaakt :P

Trouwens de 25ste MFFM te Breda in Spanje houden?? Vlakbij Vic! en ik loop niet te dollen!!!

verklaar u nader? :?
 
ZO niet dan weet ik nog wel iemand met een XT350 (en valium) ;)


Denk dat ik in A'dam makkelijker de weg weet dan in de Brede A.

Trouwens de 25ste MFFM te Breda in Spanje houden?? Vlakbij Vic! en ik loop niet te dollen!!!

de 8e MFFM wordt trouwens wel verd8 dicht bij het Antiliaan rijke Bijlmermeer gehouden.....

een watte???? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan